abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87053353

Het vorige deel: Slank #1190 JONGEEEEE het lijkt net maandag vandaag.

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:49:55 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87053391
jpo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87053613
Hallo allemaal! Zowat een week afwezig geweest :o
Had zware week, was moe. Elke dag meteen na thuiskomst gegeten en meteen in slaap gevallen om de volgende dag weer moe wakker te worden.
Vandaag lijkt het een beetje te zijn weggetrokken.
Een voordeel wel: geen avondsnacks *O* Dus alleen mn 3 broodjes, yoghurt, 2 stuks fruit en avond eten gegeten.
Dus zou je denken, ik val misschien wel af! Maar niet dus. Ik ben, zo blijkt na de weging van vanmorgen, nog steeds stabiel. Maar ondertussen krijg ik mn enige broek die ik nog had, praktisch niet meer dicht. Dus draag ik 'm wel, alleen met wijde jurken en shirts erboven, zodat je mn dikke plofbuik niet ziet.
Dus, zo!

Vanavond uit eten met mn collega's in Schagen. Dus om 14.00 richting school. Daar met collega mee naar haar huis. Om daar om 18.00 door onze directeur te worden opgehaald. Wat een gedoe :') maar wel gezellig!
Menukaart staat online! Dus even kijken. .... dat wordt dus mn standaard dat ik zo lekker vind: carpaccio van rund en daarna biefstuk :s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:57:14 #4
236335 neen
schone schijn
pi_87053622
Ik heb nu spijt van gisteravond.
het lijkt niet wat het is
pi_87053688
ik niet, maar Antwerpen is niet mijn stad :+

veel te druk :')

en veel opgebroken straten :X had een half uur eerder in 't hotel kunnen zijn _O-

Zo maar eens op naar Arnhem denk ik.. even m'n gezicht fatsoeneren en dan kan ik :9
Ja doei.
pi_87053729
wat een schijtdag ... en dan heb ik ook nog eens mijn tussendoortjes thuis laten liggen ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87053743
Succes iedereen die gaat solliciteren, en Cali gefeliciteerd met je drie dagen aanstelling!

Ik zag dat het in het vorige topic nog even over me ging, dus even een update, ook omdat er een breakthrough is. :P. M'n baas is niet degene die de roosters maakt, ten eerste. Toen ik gisteravond op het werk kwam zei hij dus ook heel verbaasd: "Hey, jij was hier gisteravond ook al. Hoe kan dat nou?" Daarop antwoordde ik dus dat dat al een aantal weken zo is en dat het de komende weken ook zo blijft, dat ik twee avonden werk. Dat vond 'ie heel erg raar en niet kunnen, omdat 'ie weet dat ik het verder gewoon erg druk heb. Hij heeft het dus opgeschreven en gaat er vandaag over praten met degene die de roosters wel maakt. *O*.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-10-2010 11:19:08 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87053965
mogguh!

Ik ben me vannacht helemaal rotgeschrokken :X Lief maakte me wakker, dat ik vergeten was om het stoofpotje uit te zetten voor het slapen gaan.... Dus aangebrande pan, stinkend huis en ik die helemaal uit mijn doen was -O- Het had natuurlijk erger kunnen eindigen en lief had ook niet gemerkt dat het vuur nog aanstond voor we gingen slapen.

Ik moet er niet aan denken dat we brand hadden kunnen hebben :X

Duurde ook echt even voor ik weer kon slapen. En stinken dat het deed :o
Had natuurlijk ook geen fut om vanmorgen te gaan lopen, dus dat doe ik morgenochtend wel :Y

Lijstje:
O: havermoutprutje
T: Shake
L: 2 roggebrood, kipfilet en pindakaas
T: tomaat en 1/2 komkommer
D: peen en ui stamppot met rookworst
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87054277
Goed nieuws DaD! Dat hij er nu pas achterkomt... |:(

Das zeker even schrikken aurum!

Is het al vijf uur?!

Straks wel lekker snacken :D frikandelletje en een vietnamese loempia met chilisaus :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87054332
Ik zit maar mooi weer in college, :O
pi_87054382
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:24:58 #12
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87054518
Fijn DaD dat hij er werk van maakt!

ik ben weer terug van het gesprek, had tijdens het gesprek geen tijd in het zicht, maar heb er achteraf keurig een klein uur over gedaan (vind het normaal gesproken moeilijk om het niet teveel uit te laten lopen *)
Wel lastig als casus voor mijn studie,maar wil het op zich wel proberen. Anyway, I rocked that conversation :7 het engels ging gelukkig weer een stuk beter, wist de juiste vragen te stellen en er was zowaar sprake van contactgroei tijdens het gesprek *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:28:26 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87054640
*O* well done!

En aurum, jemig wat schrikken! :o Ik zou ook eerst niet kunnen slapen hoor... brrrr
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:30 #14
277802 _Calimero_
pi_87054676
quote:
WOW inderdaad! hoe lang kan die man zijn adem wel niet inhouden joh!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:54 #15
277802 _Calimero_
pi_87054692
Hoop trouwens dat Perruche straks net zo enthousiast terugkomt *O*
pi_87054697
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn DaD dat hij er werk van maakt!

ik ben weer terug van het gesprek, had tijdens het gesprek geen tijd in het zicht, maar heb er achteraf keurig een klein uur over gedaan (vind het normaal gesproken moeilijk om het niet teveel uit te laten lopen *)
Wel lastig als casus voor mijn studie,maar wil het op zich wel proberen. Anyway, I rocked that conversation :7 het engels ging gelukkig weer een stuk beter, wist de juiste vragen te stellen en er was zowaar sprake van contactgroei tijdens het gesprek *O*
^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87054710
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
*O* well done!

En aurum, jemig wat schrikken! :o Ik zou ook eerst niet kunnen slapen hoor... brrrr
en ik had nog zo'n trek in mijn stoofpotje :{w
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:30:36 #18
277802 _Calimero_
pi_87054716
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

Ik ben me vannacht helemaal rotgeschrokken :X Lief maakte me wakker, dat ik vergeten was om het stoofpotje uit te zetten voor het slapen gaan.... Dus aangebrande pan, stinkend huis en ik die helemaal uit mijn doen was -O- Het had natuurlijk erger kunnen eindigen en lief had ook niet gemerkt dat het vuur nog aanstond voor we gingen slapen.

Ik moet er niet aan denken dat we brand hadden kunnen hebben :X

Duurde ook echt even voor ik weer kon slapen. En stinken dat het deed :o
Had natuurlijk ook geen fut om vanmorgen te gaan lopen, dus dat doe ik morgenochtend wel :Y

Lijstje:
O: havermoutprutje
T: Shake
L: 2 roggebrood, kipfilet en pindakaas
T: tomaat en 1/2 komkommer
D: peen en ui stamppot met rookworst
T: eitjes
Jeetje! Hoe kwam je vriend er dan achter?Wer hij er wakker van?
pi_87054803
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje! Hoe kwam je vriend er dan achter?Wer hij er wakker van?
Hij moest vannacht plassen. Thank god for the midnight pipi B-)
pi_87054885
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

WOW inderdaad! hoe lang kan die man zijn adem wel niet inhouden joh!
Wel heel lang denk ... stond bij dat hij de kampioen daarin was, dus dat zal wel een minuut of 15 zijn ofzo? :?

Ik heb net 2 broodjes pindakaas gegeten, dus dat is de start van mijn lijstje en nu even yoghurt drink drinken
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:39:16 #21
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87055010
Fijn dat het zo goed ging Cali! Wat is 'contactgroei' tijdens een gesprek? Dat het steeds openhartiger wordt ofzo?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:46:49 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87055299
Caliiii! Gaat lekker he :D *trots is* *O*

*duimt verder voor Perruche* *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87055331
file... ;(
Ja doei.
pi_87055719
Hurray voor Cali en DaD! *O* En -O- voor Aurum. Ik moet ook altijd een midnight pipi, het heeft soms voordelen :+

Oh my, kreeg gisteren een mail van collega dat ze het af en toe niet eens was met trefwoorden en plaatsingen die andere collega en ik aan boeken hadden gegeven. Nu word ik daar altijd een beetje pissig van (zeker trefwoorden, geef 5 mensen een boek en je krijgt 5 verschillende interpretaties). Nu ben ik die trefwoordenlijst eens aan het bekijken en ik kom me toch fouten tegen >:) Ben er maar mee gestopt omdat het teveel werk is om de hele lijst na te lopen, maar mijn handen jeuken O-) Heb nu al zeven prints liggen waar trefwoorden op staan die niet eens bestaan :+ Mehehe.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:59:19 #25
277802 _Calimero_
pi_87055743
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Blurred86 het volgende:
Fijn dat het zo goed ging Cali! Wat is 'contactgroei' tijdens een gesprek? Dat het steeds openhartiger wordt ofzo?
Dat er een band onstaat en iemand zich veilig genoeg voelt of gaat voelen om te kunnen praten.
:Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:03:53 #26
277802 _Calimero_
pi_87055918
>:)
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:58 schreef Syrena het volgende:
Hurray voor Cali en DaD! *O* En -O- voor Aurum. Ik moet ook altijd een midnight pipi, het heeft soms voordelen :+

Oh my, kreeg gisteren een mail van collega dat ze het af en toe niet eens was met trefwoorden en plaatsingen die andere collega en ik aan boeken hadden gegeven. Nu word ik daar altijd een beetje pissig van (zeker trefwoorden, geef 5 mensen een boek en je krijgt 5 verschillende interpretaties). Nu ben ik die trefwoordenlijst eens aan het bekijken en ik kom me toch fouten tegen >:) Ben er maar mee gestopt omdat het teveel werk is om de hele lijst na te lopen, maar mijn handen jeuken O-) Heb nu al zeven prints liggen waar trefwoorden op staan die niet eens bestaan :+ Mehehe.
en die woorden heeft de betreffende zeik-collega bedacht?
ik zou de lijst eens even subtiel onder haar neus leggen, of tussen neus en lippen door vragen of ze kan uitleggen wat het betekent >:) ?
pi_87056140
Gefeliciteerd Cali! *O*

Heb m'n 'mojo' :') weer terug! Merk dat ik weer at random gek wordt op vrouwen... op straat, in videoclips, sportschool, is weer even wennen :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87056208
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef _Calimero_ het volgende:
>:)
[..]

en die woorden heeft de betreffende zeik-collega bedacht?
ik zou de lijst eens even subtiel onder haar neus leggen, of tussen neus en lippen door vragen of ze kan uitleggen wat het betekent >:) ?
Nou, er heeft hier nog een disfunctionerend iemand gewerkt, die zal de schuld wel krijgen :+ Ik heb haar net al gemaild (uiteraard met een cc naar de bazin & andere collega). Ik vermoed eigenlijk ook dat ik niet de hoofddader ben, maar mijn andere collega. Die heeft nl. eerst bij mij op de andere locatie gewerkt en toen vroeg ik me al af wat die in haar vorige baan voor werk deed. Ze is administratief niet sterk en ook bibliotheektechnisch laat ze steken vallen (terwijl ze wel de opleiding heeft gehad).

Plus ik vraag als ik het niet zeker weet, of laat het liggen oO< (tis eigenlijk ook niet mijn taak hier).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:12:43 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056236
Ja, speaking of solliciteren...Ik heb een aanbevelingsbrief nodig van een van mijn collega's hier, die ook m'n scriptiebegeleider is. Die brief moest ik eerst zelf opzetten, en dan zou hij het veranderen. Gedaan, en ik dacht slim te zijn door op een emailtje van hem te antwoorden. STuur ik het naar al m'n collega's. Zoooooo stom! -O-
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:12:55 #30
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056246
oh, en hoi! m'n internet doet het thuis niet... -O-
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:13:48 #31
70532 loveli
N
pi_87056286
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
file... ;(
motor?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:14:58 #32
70532 loveli
N
pi_87056331
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
Ja, speaking of solliciteren...Ik heb een aanbevelingsbrief nodig van een van mijn collega's hier, die ook m'n scriptiebegeleider is. Die brief moest ik eerst zelf opzetten, en dan zou hij het veranderen. Gedaan, en ik dacht slim te zijn door op een emailtje van hem te antwoorden. STuur ik het naar al m'n collega's. Zoooooo stom! -O-
Ouch.... beginnersfout!!
crap in = crap out
pi_87056335
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
oh, en hoi! m'n internet doet het thuis niet... -O-
Duutser kwam toch binnenkort weer? Kan hij vast wel fixen ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:17:10 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056437
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Ouch.... beginnersfout!!
zo stom, zeker omdat ik er net werk, en dus alweer laat zien dat ik er misschien wel weg wil. Gelukkig zeg ik iets in het mailtje over alle opties openhouden en dat de vacature pas in sept. 2011 is.

@ Vizor, de Duutser is er, maar kan het ook niet fixen..jammer maar helaas!
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:19:27 #35
70532 loveli
N
pi_87056522
Als de duutser er is heb je wel andere dingen te doen dan internetten.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:19:48 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056535
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:19 schreef loveli het volgende:
Als de duutser er is heb je wel andere dingen te doen dan internetten.
ja, werken. Vandaag. Tenminste, vanmiddag even...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:23:03 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056643
Nynke :o Aargh naar dat soort dingen... Nouja, dan weten ze het meteen maar vast? oO<

Woehoe ik ga misschien samba en reggaetonles proberen volgende week :D Wel dezelfde dag als latin vibes, maar dan eet ik maar wat extra :+
pi_87056818
Weet iemand uit zijn hoofd of er wegwerkzaamheden zijn dit weekend op de A2 tussen Limburg en Utrecht? Voor zo ver ik zelf kan zien valt het mee, maar ik ken de plaatsen niet waar we langs moeten :') (behalve Everdingen, dat is volgend weekend afgezet).
pi_87056868
Ik moet 4 meisjes tussen de 17 en 23 interviewen maar ik weet niemand :'(
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:30:25 #40
70532 loveli
N
pi_87056869
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:28 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand uit zijn hoofd of er wegwerkzaamheden zijn dit weekend op de A2 tussen Limburg en Utrecht? Voor zo ver ik zelf kan zien valt het mee, maar ik ken de plaatsen niet waar we langs moeten :') (behalve Everdingen, dat is volgend weekend afgezet).
niet uit m'n hoofd..
http://www.vid.nl/wegwerk.html
crap in = crap out
pi_87056872
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke :o Aargh naar dat soort dingen... Nouja, dan weten ze het meteen maar vast? oO<

Woehoe ik ga misschien samba en reggaetonles proberen volgende week :D Wel dezelfde dag als latin vibes, maar dan eet ik maar wat extra :+
Laatste tijd lekker fanatiek bezig met sporten niet? ^O^
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:30:59 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056891
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog een week of 2 23, wat wil je weten? oO<
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:31:52 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056926
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatste tijd lekker fanatiek bezig met sporten niet? ^O^
Meestal wel, al heb ik er hier wel meer tijd voor :D Danslesjes zijn fijn O+ Echt dunner word ik er niet van, wel blijer :+
pi_87056991
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben nog een week of 2 23, wat wil je weten? oO<
Het heet geloof ik anders, 4 meisjes om de tafel, filmcamera er bij en meningen vragen
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:38:05 #45
70532 loveli
N
pi_87057131
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Meestal wel, al heb ik er hier wel meer tijd voor :D Danslesjes zijn fijn O+ Echt dunner word ik er niet van, wel blijer :+
Holy moly, nog blijer? Zal een feestje zijn bij jou!
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:40:59 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87057225
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Holy moly, nog blijer? Zal een feestje zijn bij jou!
Ehhh laten we zo zeggen: als ik met enige regelmaat dansjes doe ben ik energieker en endorphine = blijheid? :P

Ik ben van mezelf ook al wel een blij persoon denk ik, maar toch he! :+
pi_87057231
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Liever een leuke vrolijke meid, dan een chago skinny trut. :7
Disclaimer: niet dat dunne vrouwen automatisch chago trutten zijn
pi_87057251
Pff, ik zit me toch na te denken over het geluid van Qmusic, zo irritant ook die cryptische aanwijzingen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:46:27 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87057384
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het heet geloof ik anders, 4 meisjes om de tafel, filmcamera er bij en meningen vragen
Oh. Dan heb je aan mij niet zoveel nee!
pi_87057533
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ehhh laten we zo zeggen: als ik met enige regelmaat dansjes doe ben ik energieker en endorphine = blijheid? :P

Ik ben van mezelf ook al wel een blij persoon denk ik, maar toch he! :+
Sporten FTW!

Cardio met muziek van Slipknot :') en dan hevig bezweet met een lach van oor tot oor op huis aan! _O_
pi_87057634
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh. Dan heb je aan mij niet zoveel nee!
Je kan mij wel helpen door te vertellen welke voetballers je het leukst vindt!
pi_87057780
Christiano Ronaldo!! Hoe cliché! :')
Dikke arrogante klojo (zo komt het over) maar wel erg leuk om naar te kijken. Helaas ben ik 24 en mag ik niet meedoen :P
pi_87057870
HA, krijgen op het werk het universiteitsblaadje, daarin staan de emailadressen en telefoonnummers van de examencommissie! Volgende week mailen wanneer ik mijn BA kan komen halen 8-) Of zou ik nu al mailen, dan hebben ze langer tijd om 'm te zoeken :') Laatste mailwisseling was in 2006 :@
pi_87058009
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87058023
Iedereen mag lekkere/leukevvoetballers noemen :D de heren mogen zeggen welke voetballers zij denken die de dames leuk vinden.

Wat een kromme zin!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:04:16 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87058034
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je kan mij wel helpen door te vertellen welke voetballers je het leukst vindt!
Euhhh oei :o Van Bronckhorst is wel okee! Al is die tegenwoordig ook oud :P Verder kan ik even niks bedenken, heb het niet zo op voetballers :o
pi_87058085
zo, ben maar thuis gaan werken anders werd het weer een te slechte dag qua eten...

Lijstje

O: brinta
T: niks, lag thuis...
L: beenham van gisteren die over was + 2 lepels aardappel puree (toen was ie op)
T: 0% vet griekse yoghurt
T: walnoten
D: hamburgers (denk ruim 200 gram gehakt) + salade
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:01 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058092
ik ken geen voetballers! :') Alleen maar hele oude zoals ehm dennis bergkamp en jaap stam haha en ehm frank en ronald de boer 8-)
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:03 #59
70532 loveli
N
pi_87058093
Ronaldo :'(

Ik ben te oud denk ik. Zou zo snel geen enkele leuke voetballer kunnen noemen. Ja, van Bommel misschien.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:39 #60
70532 loveli
N
pi_87058114
Van Bronckhorst ook, maar die is meer sympathiek dan lekker.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:47 #61
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058121
oh en ik ken die van sylvie meijs en wesley snijder (?) ken ik ook!
pi_87058138
ik weet meer de goede voetballers :@

kijk wel graag voetbal, maar meer voor het spelletje dan de leuke mannen :P
pi_87058140
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen mag lekkere/leukevvoetballers noemen :D de heren mogen zeggen welke voetballers zij denken die de dames leuk vinden.

Wat een kromme zin!
Ivan Campo natuurlijk! :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:08:12 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058179
oh oh en david beckham natuurlijk! ken ik er toch maar mooi meer dan ik dacht :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:09:00 #65
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058207
Ik heb zo van half 2 tot kwart over vijf college over anesthesie en ik heb geen zinnn ;(
pi_87058209
Ja ik ken ook alleen de oude..
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:37 #67
70532 loveli
N
pi_87058292
Van de Kerkhof, Rensenbrink, Israel...
crap in = crap out
pi_87058303
*O* door naar 2e gesprek!
Ja doei.
pi_87058315
Ik vond vroeger Alessandro del Piero wel lekker. Prototype foute kerel.
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:13:38 #70
70532 loveli
N
pi_87058374
Julio Ricardo Cruz vond ik wel ok, maar die presteerde niet echt zo goed.

Rugby-mannen vind ik leuker om naar te kijken dan voetballers eigenlijk.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:14:36 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87058414
Vroegahhh had je Dani Da Cruz Carvalho, de 'hunk' die menig lezeres van Hitkrant op d'r kamer had hangen! Die is echter diep gezonken en de vergetelheid in gegaan :Y)
pi_87058572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
*O*
pi_87058594
quote:
Feli!
pi_87058701
Was vroeger nogal fan van Patrick Kluivert. Dus toen hij redelijk dichtbij ons huis strandtraining met Ajax zou doen, zijn mijn klasgenoten en ik op de fiets gestapt (wat een horrortocht door de duinen!)
Om een uur later op plaats van bestemming aan te komen. Yay! De Ajaxbus *O* Iedereen was er *O* behalve Patrick Kluivert -O- die lag in het ziekenhuis voor zn knie 8)7
pi_87058743
Feli Mo!
Hm. Voetballers. Afgelopen WK een leuke gezien, maar ben vergeten welk team :') Spanje of Italië? Toen ze tegen NL moesten in elk geval.
pi_87058773
quote:
Feli!

Nog wat kunnen regelen qua loon, of komt dat pas in het 2e gesprek aan bod?
pi_87058868
Hihi, die voetballers die jullie opnoemen ga ik opnemen in mijn 'IN-UIT' lijstje. En dan in het UIT gedeelte _O- :D
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:30:16 #78
70532 loveli
N
pi_87059017
Broertjes Witsche mogen daar ook bij. En er waren mensen die Bergkamp lekker vonden, maar die heeft een scheef hoofd.
crap in = crap out
pi_87059093
Ik heb niets leuks om aan te trekken want in alles ben ik te dik :'( en eigenlijk moest ik al weg en ik heb mn hoofd nog niet eens gedaan ... laat staan de boodschappen :'(
pi_87059619
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef j.t het volgende:
Ik heb niets leuks om aan te trekken want in alles ben ik te dik :'( en eigenlijk moest ik al weg en ik heb mn hoofd nog niet eens gedaan ... laat staan de boodschappen :'(
Crisis sort of solved. Paarse jurk met riem, zodat als ik zit, mn buik achter mn riem kan verstoppen. Dus beetje mn best doen met inhouden vanavond.
Hoofd: check
Haar: wil niet, dus nu een vlecht, bij collega thuis volgt poging 2

Bluh! Verder wel veel zin in ... ik ga nu noodboodschappen doen, morgen de rest en dan naar Noord-Holland :W
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:52:05 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87059783
*O* voor Cali en Mo!

Aurum: wat een schrik! Gelukkig is het goed afgelopen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:53:04 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87059825
Laat je watjeookgaatdoen niet verpesten door eventuele buik-frustraties, he j.t.! Je hebt een hartstikke mooi hoofd, dus ik denk dat camouflage van een eventuele buikrol toch niet nodig is :P

Veel plezier!

Tevens hoera voor Mo! *O*
pi_87059939
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Feli!

Nog wat kunnen regelen qua loon, of komt dat pas in het 2e gesprek aan bod?
ja, en komt goed *)
Ja doei.
pi_87060110
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar dan kun jij toch wel een wijntje drinken? ^O^
Dan kan ik de meeste vormen van intiem bij elkaar zijn wel vergeten :P. Dan vindt ie dat ik te erg uit mn mond stink.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik weet niet zeker of dit zo werkt; maar ik heb wat linkjes in de studiegids voor je opgezocht. Hier vind je de vakken van de specialisatie moleculaire voeding, en hier de bachelorvakken (is niet allemaal moleculair, want de opleiding begint heel breed, er zijn 5 of 6 specialisaties. Het overlapt ook deels met de MSc vakken omdat je in het 3e jaar van je bachelor ook al mastervakken als keuzevak kunt kiezen). Je kunt doorklikken naar de beschrijving van de vakken en daar staat meestal dan ook bij (onderaan) welk boek er gebruikt wordt.
Mocht je verder nog iets willen weten dan roep je maar! Ik vind het ook een toffe studie, dus ik vertel er graag over :+
Oh tof! Ga zo die linkjes eens bekijken.

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
:W

Oh voetbal. Ik zou niet weten welke er mooi of goed zijn :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87060157
quote:
nice!
pi_87060177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan kan ik de meeste vormen van intiem bij elkaar zijn wel vergeten :P. Dan vindt ie dat ik te erg uit mn mond stink.
[..]

Ik hou wel van wijn :P Maar ik probeer door de weeks niet te drinken i.v.m. afvallen...
Maar vriend vriend dinkt dan wel vaak een wit wijntje en ik klaag dan ook altijd over zijn adem :@
Maar het wordt dan echte en beetje smerig zuur...
pi_87060368
even crosspost:

Zojuist eerste gesprek gehad.

Was een fijn gesprek vond ik. Ook het bedrijf leek me erg leuk en open.
Hebben zeker een uur zitten praten over bedrijf, over het werk, de voor- en nadelen, etc. Zelfs nog over motoren!
Conclusie van het gesprek: door naar de tweede ronde, maar moet nog even bellen/mailen na 't weekend omdat ze wilde dat ik er nog even over na dacht. Werk is namelijk niet altijd even leuk/makkelijk dus ze geven mensen altijd even de bedenktijd, ook als het gesprek dus een positieve uitkomst heeft.

Maar ben dus door naar de tweede ronde, gesprek met de senioren van de afdeling, en als die akkoord gaan kan ik beginnen! Ook salaris is ter sprake gekomen en ze heeft grond door werkervaring om mij niet in de laagste schaal te laten beginnen, waardoor 't salaris er ook nog eens goed uit ziet!

Nu hopen dat 't tweede gesprek nét zo positief is! :o *O* Ik vond het iig super en hoop écht dat ze me willen :o
Ja doei.
pi_87060375
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef progje het volgende:

[..]

Ik hou wel van wijn :P Maar ik probeer door de weeks niet te drinken i.v.m. afvallen...
Maar vriend vriend dinkt dan wel vaak een wit wijntje en ik klaag dan ook altijd over zijn adem :@
Maar het wordt dan echte en beetje smerig zuur...
Ik wil alleen drinken als ik de volgende dag vrij ben. Ik ken mij, de volgende dag ben ik niet goed in opstaan en opletten :'). En snap op zich ook wel dat het vies is, als een ander gedronken heeft en jij niet. Maar wel jammer :+. Nu verplaats ik het naar vanavond/morgen ofzo.

@Mo: goed nieuws zeg *O*.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:15:53 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87060640
Ik had laatst een glaasje wijn bij na een lecture-dinges, en na een paar slokken dacht ik: "Huu, tis niet eens lekker ;( " en toen vond ik de sinaasappelsap O+

Mootje *O* Lekker heur! Klinkt goed allemaal!

Ik bereid me voor op baanloze tijd in Leeds, heb nog niks gehoord van het bedrijf en op de één of andere manier verwacht ik het ook niet meer oO< Is op zich ook wel handig, want ondanks dat ik weinig les heb, zijn er wel veel andere dingen gaande (losse lectures, conferenties, symposia, film-showings).
pi_87060647
Mo: fijn dat het er allemaal zo positief uitziet. Hurray! *O*
pi_87060707
Zo, laatste lessen voor deze week achter de rug :) Nu alvast even wat dingetjes voorbereiden voor volgende week en werk nakijken enzo. Mijn studenten waren weer O+

En dan lekker WEEKEND *O*
pi_87060763
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had laatst een glaasje wijn bij na een lecture-dinges, en na een paar slokken dacht ik: "Huu, tis niet eens lekker ;( " en toen vond ik de sinaasappelsap O+

Mootje *O* Lekker heur! Klinkt goed allemaal!

Ik bereid me voor op baanloze tijd in Leeds, heb nog niks gehoord van het bedrijf en op de één of andere manier verwacht ik het ook niet meer oO< Is op zich ook wel handig, want ondanks dat ik weinig les heb, zijn er wel veel andere dingen gaande (losse lectures, conferenties, symposia, film-showings).
Baanloos, dus veel tijd extra om, daar te kunnen genieten en ervaringen opdoen, lijkt me zeker niet verkeerd :)

Bevalt goed daar he? *O*
pi_87060772
Goed nieuws mo! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87060864
ik wil nu niet teveel hopen :o maar dit is m'n enige kans op 't moment én het is een geweldige O+
Ja doei.
pi_87060869
Ik ben een beetje... weet ff de emotie niet... en het verhaal is te herkenbaar om hier neer te zetten.
Pff :D
pi_87060989
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een beetje... weet ff de emotie niet... en het verhaal is te herkenbaar om hier neer te zetten.
Pff :D
Positief of negatief gevoel?
pi_87061097
Dilemma. Ik wil eigenlijk examentraining gaan geven, heb al gevonden wie dat doen in Amsterdam maar zie geen vactures staan (wel voor andere vakken). Wel is er een online sollicitatieformulier waarin je kort je motivatie kunt melden, maar daar kan je weer niet aangeven voor welk vak je zou willen. Maar ze hebben ook een mailadres voor vragen. Wat is nou het handigst om te reageren? :@ Moet wel snel zijn, over minder dan 3 weken zijn de sollicitatierondes al.
pi_87061205
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef Chicolate het volgende:
Dilemma. Ik wil eigenlijk examentraining gaan geven, heb al gevonden wie dat doen in Amsterdam maar zie geen vactures staan (wel voor andere vakken). Wel is er een online sollicitatieformulier waarin je kort je motivatie kunt melden, maar daar kan je weer niet aangeven voor welk vak je zou willen. Maar ze hebben ook een mailadres voor vragen. Wat is nou het handigst om te reageren? :@ Moet wel snel zijn, over minder dan 3 weken zijn de sollicitatierondes al.
Ik snap het niet helemaal. Hoe kunnen er over minder dan drie weken sollicitatierondes zijn als er geen vacature is voor examentraining?
pi_87061274
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal. Hoe kunnen er over minder dan drie weken sollicitatierondes zijn als er geen vacature is voor examentraining?
Ze doen volgens mij alle vakken/soorten vacatures die ze hebben allemaal tegelijk ofzo. En ze zeggen dat je kan reageren op alle soorten vakken die zij geven? Heel vaag allemaal.

Edit: ze hebben een algemene vacature examentrainingdocent. En als je doorklikt, zie je staan dat ze nog docenten economie/wiskunde zoeken. Maar ik denk dat ik sowieso ook wel kan solliciteren met een ander vak? Want die eerste vacature had helemaal geen beperkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')