kan niet ver weg zijn toch... kunnen nog niet zo snel met die korte pootjes!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef amaranta het volgende:
In Spanje is een baby van 18 mnd weggelopen van het kinderdagverblijf. Vraag me af wat voor deuren ze daar hebben.
nee, ik moet van artic altijd stomme opmerkingen over eindhoven posten in een nieuw topic.quote:
Waffer?quote:
ligt er aan hoe lang het duurt voor je het in de smiezen hebt. Die krengen gaan verrektes hard!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kan niet ver weg zijn toch... kunnen nog niet zo snel met die korte pootjes!
braafquote:
Deesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik moet van artic altijd stomme opmerkingen over eindhoven posten in een nieuw topic.
Kater valt mee, ben enkel wat dufjes
[..]
Waffer?
Ik zal straks ff kijken hoe toegankelijk de korf isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dees
http://www.debijenkorf.nl(...)el&fh_refview=lister
lijkt me ook helemaal niks...wil je 's ochtends duf water in je gezicht gooien om wakker te worden steek je je hand in het kokend waterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
Is zo'n kokendwaterkraan 1000 euro??? Pff, dan hou ik het wel bij mn waterkokertje hoor
Het is een aparte kraanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijkt me ook helemaal niks...wil je 's ochtends duf water in je gezicht gooien om wakker te worden steek je je hand in het kokend water
een klets water in je gezicht noem ik geen wassenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een aparte kraanEn was jij je gezicht in de keuken?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal straks ff kijken hoe toegankelijk de korf is
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keukenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een klets water in je gezicht noem ik geen wassen
Precies,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keuken
ik ga er niet voor naar de badkamer lopen iigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keuken
Die zijn heel klote om schoon te houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Noh, deze hebben ze morgen
[ afbeelding ]
Jouw bed staat in de keuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga er niet voor naar de badkamer lopen iig
Oh dat valt nog mee. Mijn broertje heeft dat ook eens geflikt op die leeftijd, die vonden we 500 meter verderop met zijn kop klem tussen een spijlenhek. Flaporenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef amaranta het volgende:
Kind is 100mtr verderop gevonden door wouten
ik sta opquote:
waarom trek je eerst een broek en een shirt aan voordat je naar beneden gaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik sta op
trek een broek en een shirt aan
loop naar beneden
maak ontbijt
eet ontbijt
drink koffie
ga douchen
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom trek je eerst een broek en een shirt aan voordat je naar beneden gaat?
je woont alleen Artic!
Ik heb geen bad...nog niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben tegenwoordig meer van het 's avonds badderen
je moet ook niet naakt voor het raam gaan staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.
whehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?
ah tof, feestjequote:
en dan spuit je me vol tot de rand van m'n holquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
bazentopic:
Oh Oh Cherso shirts [PAINT]
gatverdammequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan spuit je me vol tot de rand van m'n hol
we hebben geen water nodig,quote:
oh jolly!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jolly, het is onverwachte voortgangsgesprekjesdag!
Ze zegt dat ze me aan het huilen gaat maken maar ze knuffelde me ook meteen, dus het zal wel meevallenquote:
knuffelen met je leidinggevendequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze me aan het huilen gaat maken maar ze knuffelde me ook meteen, dus het zal wel meevallen
Nee niet echt. Ik zit dan op mijn burostoel, zij staat naast me en dan pakt ze zo mijn schouders en dan douwt ze mijn hoofd tegen haar aanquote:
knijp in der tieten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zit dan op mijn burostoel, zij staat naast me en dan pakt ze zo mijn schouders en dan douwt ze mijn hoofd tegen haar aan
ruïneert ze je hele kapsel ook nog!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zit dan op mijn burostoel, zij staat naast me en dan pakt ze zo mijn schouders en dan douwt ze mijn hoofd tegen haar aan
daarom, doe je haar ook een plezier dat iemand ze nog aanraakt.quote:
daar valt weinig aan te ruïneren helaasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ruïneert ze je hele kapsel ook nog!
omdat je het zo geod doet,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze me aan het huilen gaat maken maar ze knuffelde me ook meteen, dus het zal wel meevallen
Ik wil ook een paar greatest hits op een tegeltje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, precies
jij krijgt een gesigneerd boek van me als ik ze ga bundelen
Greatest hits? Ik ben matsoematsoe niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook een paar greatest hits op een tegeltje!
Was er ook een pakje voor mij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef bleiblei het volgende:
2 meter rail bestellen terwijl ik maar 4cm nodig heb.
Iemand microklem-rail kopen?
je nagellak was bijna op?quote:
Als je het maar niet in de keuken gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zeep besteld. Want ik stink
Je hebt toch al 4 schuurmachines!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Nog meer zeep besteld.
Der is van de week toch al 50 euro aan zeep binnen gekomen?
Nope 5quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch al 4 schuurmachines!
Dat bedoel ikquote:
Dat was wel de strekking van mijn post ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruzie? waar?
Of bedoel je dat we helemaal niets meer mogen zeggen tegen elkaar?
of ze krijgt borstvoeding nuquote:
dus....niet meer dan 20 koekjes etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Inu het volgende:
Ik heb Shortbread cookies meegenomen uit Londen en 1 koekje bestaat uit 34% boter en is 5% van de ADH caloriën
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar je maakt borstvoeding belachelijk, en ikzit bij de bv maffia, en nu moet ik je straffenquote:
Als zij staat en SQ zit dan komt het hoofd van SQ eerder tegen haar buik dan tegen d'r tieten (mag ik hopen voor haar)!quote:
Ze is 53quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als zij staat en SQ zit dan komt het hoofd van SQ eerder tegen haar buik dan tegen d'r tieten (mag ik hopen voor haar)!
oh dan, gezellig effe koffieleuten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen 1 op 1 gesprek gehad, alleen een groepsgesprek
Maar het ging niet echt over mij, dus ik vind het wel best
idd, ff ploppenquote:
ik weet dat ik gebruikt wordt, maar dat is okay want ik geniet ervanquote:
Oftewel: er maken alleen studenten met OV jaarkaarten gebruik van en daar verdienen ze niks opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef ArTiC het volgende:
Febbie:
EINDHOVEN - Het Brabants Nachtnet, de treinen die sinds december 2007 drie nachten per week rijden tussen Eindhoven, Utrecht en Rotterdam rijden, wordt in afgeslankte vorm voortgezet. Dit wil onder meer zeggen dat de nachttreinen van donderdag op vrijdag worden geschrapt.
Ook de nachttreinen tussen Tilburg en Den Bosch zijn binnenkort verleden tijd.
Het nachtnet trekt -mede door de crisis- minder reizigers dan verwacht en is daardoor niet kostendekkend. De NS wil wel verder met het Brabants Nachtnet, in elk geval de komende twee jaar, maar dan is er wel extra financiële ondersteuning van de betrokken gemeenten nodig. Voor Eindhoven betekent dit een uitgave van een kleine 25.000 volgend jaar en ruim 12 mille in 2012.
De NS blijft optimistisch over het nachtnet. Zij verwacht dat vanaf 2012 de nachttreinen zichzelf kunnen bedruipen.
tuurlijk..ideaal ook voor studenten zo op donderdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oftewel: er maken alleen studenten met OV jaarkaarten gebruik van en daar verdienen ze niks op
Nee, ik zat op de goede lijn, ik loop alleen qua kennis wat achter bij de anderen maar goed, die hebben ook allebei personeelswetenschappen gestudeerd + dat ik heel veel tijd kwijt ben geweest aan een systeem wat ik mede heb moeten implementeren, waardoor ik voor "standaard" werk minder tijd had. Alles okee dusquote:
tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zat op de goede lijn, ik loop alleen qua kennis wat achter bij de anderen maar goed, die hebben ook allebei personeelswetenschappen gestudeerd + dat ik heel veel tijd kwijt ben geweest aan een systeem wat ik mede heb moeten implementeren, waardoor ik voor "standaard" werk minder tijd had. Alles okee dus
goed zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zat op de goede lijn, ik loop alleen qua kennis wat achter bij de anderen maar goed, die hebben ook allebei personeelswetenschappen gestudeerd + dat ik heel veel tijd kwijt ben geweest aan een systeem wat ik mede heb moeten implementeren, waardoor ik voor "standaard" werk minder tijd had. Alles okee dus
lijkt me wel...tenzij Dordt verhuisd is naar Drenthe ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef Inu het volgende:
Shit, volgens mij hoorde Dordrecht ook bij dat net
Nee, hoort bij de gore Randstadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijkt me wel...tenzij Dordt verhuisd is naar Drenthe ofzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan, ga je dan elke nacht treinen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:49 schreef ArTiC het volgende:
Als ze Venlo () ook eens ansluiten op het nachtnet...dan zit Hellimond er ook bij
nopequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan, ga je dan elke nacht treinen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
@youpvanthek: Kreeg gisteren in R'dam van een promotieteam van Bavaria een blike alcoholvrij wit bier aangeboden. Tart me niet!
ik lolde @ twitter
woohooo I have Bavaria!quote:
* ArTiC pakt ze vast en drukt ze tegen zijn tietenquote:
niks anders is nog van belangquote:
Het is dan ook een broodrooster. Tosti's maak je met een tostiding.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Die zijn heel klote om schoon te houdenIk heb de mijne op gegeven moment gewoon weggeflikkerd omdat alles onder de kaas zat
(bij mij zaten er van die klemmetjes bij voor tosti's)
Lees wat er tussen de haakjes stondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is dan ook een broodrooster. Tosti's maak je met een tostiding.
Ik kan dat nr echt niet meer horenquote:
Heul welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verticaal tosti's maken kan niet Inu.
Je moet het klemmetje ook wel goed dichtdoenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een tosti zonder kaas. De kaas ligt immers op de bodem.
jajaja. Je koopt toch ook geen motor met links en rechts een wiel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet het klemmetje ook wel goed dichtdoen
Ik koop sowieso geen motor, want ik kan helemaal niet rijden op zo'n dingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jajaja. Je koopt toch ook geen motor met links en rechts een wiel.
Heerlijk! Zo een heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef bleiblei het volgende:
Goeie tosti's maak je in zoon ding:
[ afbeelding ]
Die andere dingen noemen ze broodroosters, en die gebruik je om brood te roosteren. Dus niet om tosti's mee te maken.
Wie is Eyo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef bleiblei het volgende:
Shit hey, weer een nieuwe versie van Eyo.
Had jij nog contact opgenomen met die kapster? Of was dat mexicaantje aan wie dat telefoonnr had gegeven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
goeiemorgen allemaal!
Zo congres :S zal wel gezellig worden in Arnhem. Ben er dus meteen weer vandoor. Hoop dat jullie een gezelliger dagje hebben!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb je debster nooit zien inparkeren... Die doet het beter dan menig man
in [Singles] zit er ook 1, die rijd mannelijker dan menig manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb je debster nooit zien inparkeren... Die doet het beter dan menig man
bavaria alchohol vrij witbier?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een monstertje gebruikt wat ik vorige week meekreeg toen ik aftershave kocht...ik ruik naar heule zoete snoep
Juup komt nog terugquote:
ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hij zit in veldhoven bij ons achter
Die mis ik niet, Juup welquote:
surrogaatjuupquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik ook niet. Daarom heb ik het getypt.
Bijna 45 minuten met 1biertje doen...ik word oudquote:
is ie nog niet op?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bijna 45 minuten met 1biertje doen...ik word oud
*plop*
volgens mij heeft hij het gewoon druk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef bleiblei het volgende:
Wrom was Fuf eigenlijk weg?
Dat heb ik gemist namelijk.
Dit keer kan het haast niet aan mij liggen geloof ik.
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het gewoon druk.
Ik zeikte er ook over, maar dat is idd de laatste keer dat ik hem gezien heb.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor plaatjes? Oh, die 17mb foto die hij postte, waardoor mijn telefoon ging flippen en toen ik me daarover uitliet vond ie me een dictator? Dat voorval?
Ik heb mijn verbinding afgekapt zodra de pagina geladen wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zeikte er ook over, maar dat is idd de laatste keer dat ik hem gezien heb.
Naah valt mee. Oke, woensdagavond ook en donderdagavond ookquote:
Lekker veel ruimte!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:49 schreef febster het volgende:
Maar heel gek, dinsdag en woensdagnacht zijn in Tilburg de tofste stapavonden hier.
Juist niet, bomvol, maar op een goede manier. En tot 3, is ook wel een fijne tijd.quote:
Ja, dat is het toch!!!quote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Vanaf 03 oktober 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
We zien je graag tegen die tijd terug!
welke ga je nu halen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, het is omdat zondag. Maar ik leef al maanden naar deze datum toe
Ik denk dat het mexicaantje was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had jij nog contact opgenomen met die kapster? Of was dat mexicaantje aan wie dat telefoonnr had gegeven?
Ook handig van Vodafone.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
Goed dat je het zegt SQ, check net ff mijn abo, want ik mag ook verlengen binnenkort, staat mn datum op januari 2012! Ja echt niet he
Gelukkig bewaart gmail alles voor me en gaat Vodafone dat mooi ff terugdraaien naar 2011
die betaal je zelf heur.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ook handig van Vodafone.
Heb de mijne pas verlengd, en er een leuk laptopje bij gekregen
Ja, volgens mij is het gewoon een foutje, want er was is misgegaan bij mn verlenging en toen is het handmatig goedgezet, dus daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ook handig van Vodafone.
Heb de mijne pas verlengd, en er een leuk laptopje bij gekregen
Irritant, maar wel fijn dat ze het in orde gemaakt hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het gewoon een foutje, want er was is misgegaan bij mn verlenging en toen is het handmatig goedgezet, dus daar zal het wel aan liggen
Hoe snel Vodafone ook is, op zondag doen ze niks hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Irritant, maar wel fijn dat ze het in orde gemaakt hebben.Vanaf wanneer kun je verlengen?
Ik ben er nog wel maar heb andere bezigheden dus ben niet of nauwelijks op internet te vinden.quote:
Wel goede bezigheden? Je was toch ook bezig met een cursus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel maar heb andere bezigheden dus ben niet of nauwelijks op internet te vinden.
Drukke tijd voor mij (zinspeling)
Groeten aan iedereen die mij mist
Okee, dan wens ik je veel succes met je bezigheden en tot snelquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel maar heb andere bezigheden dus ben niet of nauwelijks op internet te vinden.
Drukke tijd voor mij (zinspeling)
Groeten aan iedereen die mij mist
NP, wat een hel trouwens die DDDquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:43 schreef -moppie- het volgende:
SQ nog bedankt voor het willen kijken naar de parfum!
Jep, het was gezellig met die papa en mama!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NP, wat een hel trouwens die DDD
Was het een leuk weekend?
Levi geeft goed voorbeeld, alleen is ze wel een beetje saai omdat ze na het werk ook helemaal niet meer komt.quote:
wat gaan jullie eten?quote:
tuinbonen lust bb ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat gaan jullie eten?
ik heb zin in tuinbonen maar die lust Colt niet dus moet ik 2 soorten groente maken en dan nog vlees uit de vriezer halen... sjongejongejonge.
Noh, die zijn kei jummie!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Inu het volgende:
Wat is er lekker aan tuinbonen? Dat zijn toch die melige dingen?Ik at altijd alleen de spekjes ertussenuit
Ahh, ze denken nog aan me.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Levi geeft goed voorbeeld, alleen is ze wel een beetje saai omdat ze na het werk ook helemaal niet meer komt.
Neh, liever niet. Ben liever lief.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:41 schreef Inu het volgende:
Er moet gewoon weer even een goede ruzie komen
alweer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:41 schreef Inu het volgende:
Er moet gewoon weer even een goede ruzie komen
Dat kan een otter nog wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
Mensen, wie kent er iemand die wii's open kan maken?
Openmaken moet lukkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
Mensen, wie kent er iemand die wii's open kan maken?
Oh, moet het netjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, je hebt er een speciale triple schroevendraaier voor nodig
Torks?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, je hebt er een speciale triple schroevendraaier voor nodig
Niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij insinueert dat jij zelf een otter bent
wa jij dan denkquote:
Doet mij denken aan autoradio's met geld erin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
wa jij dan denk
en ik wil er geen illegale dingen mee doe fyi
er zit echter iets in wat er niet in hoort, danzij dochterlief
ik kan nu natuurlijk lekker happen om Inu haar zin te geven. Maar dat doe ik lekker niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
wa jij dan denk
en ik wil er geen illegale dingen mee doe fyi
er zit echter iets in wat er niet in hoort, danzij dochterlief
of kaartjes van de parkeerautomaatsquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan autoradio's met geld erin.
Ja ze hebben al snel door dat je gaatjes moet vullen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
of kaartjes van de parkeerautomaats
ja, kijk maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja ze hebben al snel door dat je gaatjes moet vullen.
Of een boterham pindakaas.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft eva er een stroopwafel in gedaan?
Flink duwen, peuter zijn is soms hard werken.quote:
stom hjequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Gofferdomme, waarom heeft Arie zich verkocht aan de Mediamarkt.
oh nee!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Gofferdomme, waarom heeft Arie zich verkocht aan de Mediamarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |