kan niet ver weg zijn toch... kunnen nog niet zo snel met die korte pootjes!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef amaranta het volgende:
In Spanje is een baby van 18 mnd weggelopen van het kinderdagverblijf. Vraag me af wat voor deuren ze daar hebben.
nee, ik moet van artic altijd stomme opmerkingen over eindhoven posten in een nieuw topic.quote:
Waffer?quote:
ligt er aan hoe lang het duurt voor je het in de smiezen hebt. Die krengen gaan verrektes hard!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kan niet ver weg zijn toch... kunnen nog niet zo snel met die korte pootjes!
braafquote:
Deesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik moet van artic altijd stomme opmerkingen over eindhoven posten in een nieuw topic.
Kater valt mee, ben enkel wat dufjes
[..]
Waffer?
Ik zal straks ff kijken hoe toegankelijk de korf isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dees
http://www.debijenkorf.nl(...)el&fh_refview=lister
lijkt me ook helemaal niks...wil je 's ochtends duf water in je gezicht gooien om wakker te worden steek je je hand in het kokend waterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
Is zo'n kokendwaterkraan 1000 euro??? Pff, dan hou ik het wel bij mn waterkokertje hoor
Het is een aparte kraanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijkt me ook helemaal niks...wil je 's ochtends duf water in je gezicht gooien om wakker te worden steek je je hand in het kokend water
een klets water in je gezicht noem ik geen wassenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een aparte kraanEn was jij je gezicht in de keuken?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal straks ff kijken hoe toegankelijk de korf is
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keukenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een klets water in je gezicht noem ik geen wassen
Precies,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keuken
ik ga er niet voor naar de badkamer lopen iigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik ook niet in de keuken
Die zijn heel klote om schoon te houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Noh, deze hebben ze morgen
[ afbeelding ]
Jouw bed staat in de keuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga er niet voor naar de badkamer lopen iig
Oh dat valt nog mee. Mijn broertje heeft dat ook eens geflikt op die leeftijd, die vonden we 500 meter verderop met zijn kop klem tussen een spijlenhek. Flaporenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef amaranta het volgende:
Kind is 100mtr verderop gevonden door wouten
ik sta opquote:
waarom trek je eerst een broek en een shirt aan voordat je naar beneden gaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik sta op
trek een broek en een shirt aan
loop naar beneden
maak ontbijt
eet ontbijt
drink koffie
ga douchen
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom trek je eerst een broek en een shirt aan voordat je naar beneden gaat?
je woont alleen Artic!
Ik heb geen bad...nog niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben tegenwoordig meer van het 's avonds badderen
je moet ook niet naakt voor het raam gaan staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de overbuurvrouw kreeg steeds als ik naakt voor het raam ging staan last van vochtschade aan haar laminaatvloer.
whehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrok ze zo erg dat ze haar koffie liet vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |