Je kan het van verschillende kanten bekijken. Maar fraai is het allemaal niet, voor het CDA althans.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Ongelooflijk ook dat Klink dat doet. Laat hij het lekker met Bleker uitpraten. Dit is weinig chic.
Die man is nu één van de leiders van de CDA, aangeschoten op tvquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een trieste man. Ik hoef niet eens zijn naam te noemen.
heb je onder een steen geleefd afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rechtzaak tegen wilders????
Ja er zijn er wel meerdere geweest, maar hoe recent is dezequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
heb je onder een steen geleefd afgelopen jaar?
Dit word de uitspraak of die schuldig is of niet. Uiteindelijke uitspraak waar het dus om gaat volgt in november.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja er zijn er wel meerdere geweest, maar hoe recent is deze
Nog steeds dezelfde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja er zijn er wel meerdere geweest, maar hoe recent is deze
Maak eerst maar hard voordat je beschuldigingen uit, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die man is nu één van de leiders van de CDA, aangeschoten op tv
Ik las "zit".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
Wat ziet Eva Jinek toch in die gladde limburger?
Ik vind het wel een geinige vent. Volgens mij heeft hij ook wel humor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
Juristen zijn geestelijk arm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinige vent. Volgens mij heeft hij ook wel humor.
Nee lijkt me een naar ventje. Ik zie hem wel eens rijden in zijn patser Aston Martin. Flink scheuren en macho gedrag allemaal. Ik was er trouwens ook van overtuigd dat hij op mannen viel...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinige vent. Volgens mij heeft hij ook wel humor.
Een besneden eikel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |