Elke keer als ze iets proberen te vernieuwen gaan ze het verprutsen, zie bijvoorbeeld youtub.quote:
Omdat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom doet hij bij google Chrome wel gewoon normaal?
Hier wel hoor, al vind ik het geen 'probleem'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:11 schreef ThePianoMan het volgende:
google chrome, dan heb je probleem niet
Maar dan moeten de autisten minimaal 2 keer extra klikken, dat is toch absurd?quote:
Doe je dat nu expres?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:09 schreef FoolWithMokey het volgende:
alsof we zelf niet in staa zijn een woord te typen. Omgekeerde evolutie.
jawl man ik heb typ tyfus extremus dat ding flipt hem de pan uitquote:
Neuk een haai en het is over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawl man ik heb typ tyfus extremus dat ding flipt hem de pan uit
: ')_!
Dit, rechts naast de zoekbalk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het handig en leuk![]()
Maar je kunt het dus ook gewoon uitzetten he
al geprobeerd man, ze beet me vet hardquote:
En dat kon eerst wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:10 schreef _Loki het volgende:
Oh dat is echt heel irritant. Als ik een pagina terug wil met backspace, gaat ie eerst heel die zoekopdracht weg zitten halen.
Omdat GCquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom doet hij bij google Chrome wel gewoon normaal?
Want je kunt de zoekknop niet meer vinden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:29 schreef Alehandro89 het volgende:
Je voelt je echt behandeld als een mongool, ik wil gewoon zoeken.
Meestal niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarvoor moest je toch ook eerst ergens anders klikken
Je kunt het uitzetten hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:29 schreef Alehandro89 het volgende:
Je voelt je echt behandeld als een mongool, ik wil gewoon zoeken.
Ohw, nooit geprobeerd eigenlijkquote:
Als jij in de zoekbalk iets typt dan moet je eerst ergens anders klikken anders haalt hij gewoon het getypte wegquote:
Duh.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als jij in de zoekbalk iets typt dan moet je eerst ergens anders klikken anders haalt hij gewoon het getypte weg
Ik gewoon in m'n adresbalk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zoek altijd met google via het vakje rechtsboven in IE of FF.
dat sowieso!quote:
Bunny, doe us niet reageren in dit topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dit, rechts naast de zoekbalk.
En ik vind het inderdaad ook heel irritant.
Jongensmeisjes zijn tegenwoordig weer helemaal inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Bunny, doe us niet reageren in dit topicJe bent een vrouw... computer-talk is voor mannen. Jeweettoch
Daar ligt het niet aan, koekjes zijn gewoon lekker dus waarom opeten als je ze ook kunt houden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:36 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik heb nog de oude Google, komt omdat ik bijna nooit koekjes verwijder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |