Gris dan met z'n Lanx lidmaatschapje als UVA student.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je bedoelt dat de Gieter een kuttent is. Maar dat zou jij ook moeten vinden, VU'er
Ik dacht even dat je het over de Laks hadquote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gris dan met z'n Lanx lidmaatschapje als UVA student.
L.A.N.X. is een studentenvereniging aan de Vrije Universiteit te Amsterdam, vernoemd naar de naam van de sociëteit. De vereniging heet officieel Studentencorps aan de Vrije Universiteit. De zinspreuk van de vereniging luidt Nil Desperandum Deo Duce ('Wanhoopt niet want God leidt'), vaak afgekort tot N.D.D.D.
De vereniging is officieel op 20 oktober 1880 opgericht. De disputen heten officieel 'Oratorische Verenigingen', afgekort tot O.V. Het ledental van L.A.N.X. groeit en de vereniging met 900 leden is de op één na grootste studentengezelligheidsvereniging van Amsterdam.
Leeftijd man.quote:
Ik snap dat ook niet, maarja, om nou bij ASC te gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
L.A.N.X. is een studentenvereniging aan de Vrije Universiteit te Amsterdam, vernoemd naar de naam van de sociëteit. De vereniging heet officieel Studentencorps aan de Vrije Universiteit. De zinspreuk van de vereniging luidt Nil Desperandum Deo Duce ('Wanhoopt niet want God leidt'), vaak afgekort tot N.D.D.D.
De vereniging is officieel op 20 oktober 1880 opgericht. De disputen heten officieel 'Oratorische Verenigingen', afgekort tot O.V. Het ledental van L.A.N.X. groeit en de vereniging met 900 leden is de op één na grootste studentengezelligheidsvereniging van Amsterdam.
Daar heb je zeker een goed punt, kan je nog beter naar de Gieter gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, maarja, om nou bij ASC te gaan
God? Bij het corps?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mobiel hequote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB, je moet in dit topic F5'en
Laffiedaffiequote:Op donderdag 30 september 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
God? Bij het corps?Wat laffiedaffie
Precies, dus het is een date?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een goed punt, kan je nog beter naar de Gieter gaan.
ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand nog een leuke serie die online staat?
Jij weer eens hier?quote:
Wat?quote:
quote:
1e Klas VMBO-TL/HAVO.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Net als mijn broertje dus!
Ik zou zeggen goed plan!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Precies, dus het is een date?
Die zit 1 MBO, maar net zo verschrikkelijkquote:
omg..quote:
Ik ga haar morgen maar eens op der flikker geven, je gebruikt & niet ipv 'en' in een verslag over hoe je kamp was.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zit 1 MBO, maar net zo verschrikkelijk
Jij mag wel cola drinken hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen goed plan!
Ware het niet dat ik morgenochtend sportmedische testen heb
Ik heb ook niet alles verbeterd, alleen dingen als dit wel:quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
omg..
Mijn broertje heeft BB gedaan, en die ging expres spelfouten maken, want als hij een verslag zonder spelfouten inleverde geloven ze niet dat hij het zelf gemaakt had
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ga haar morgen maar eens op der flikker geven, je gebruikt & niet ipv 'en' in een verslag over hoe je kamp was.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
omg..
Mijn broertje heeft BB gedaan, en die ging expres spelfouten maken, want als hij een verslag zonder spelfouten inleverde geloven ze niet dat hij het zelf gemaakt had
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen goed plan!
Ware het niet dat ik morgenochtend sportmedische testen heb
WTF! Daar zou ik echt nooit akkoord mee gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..], Bij een stagebedrijf werden alle vaste krachten 1 keer per jaar medisch onderzocht. 3 man mocht uitleggen waarom ze allemaal nog zwaar onder invloed waren
"ja euuuh, gister ff na het voetbaltrainen een biertje na gedaan"
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik kom mijn verjaardag hier vieren![]()
![]()
![]()
Ik heb binnenkort mijn propeduise-uitrijking!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Het meisje die hier net was heeft een diploma uitrijking gehad
Nouja, zwaar onder invloed, ze waren zegmaar niet legaal bevoegd om te mogen autorijden enzo. Gewoon tot 4 uur blijven drinken, en dan de volgende dag 's ochtends die test hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
WTF! Daar zou ik echt nooit akkoord mee gaan
Feeeesrjeuhhhhquote:Op donderdag 30 september 2010 23:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn propeduise-uitrijking!
Die heb ik nog lang nietquote:Op donderdag 30 september 2010 23:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn propeduise-uitrijking!
Nee, ik moet m gewoon afhalen bij die lutsers van de studentenbalie, hopen dat ze hem niet kwijtraken, of mijn naam verkeerd schrijven ofzoquote:
Die kan mijn broertje geeneens vinden op het toetsenbordquote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ga haar morgen maar eens op der flikker geven, je gebruikt & niet ipv 'en' in een verslag over hoe je kamp was.
Heeft bij mij ook bijna 2,5 jaar geduurd hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik nog lang niet![]()
Maargoed, misschien ook wel helemaal niet
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kan mijn broertje geeneens vinden op het toetsenbord
Hoe kan dat? Geldige reden om er langer dan 2 jaar over te doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft bij mij ook bijna 2,5 jaar geduurd hoor
Is er niet, wij hebben geen BSA, ze mogen mij niet wegsturenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Geldige reden om er langer dan 2 jaar over te doen?
Als ik dat alleen al tegen mijn broertje zegt krijg ik meteen te horen "JA IK HEB DIESLEKSIE IK KAN ER NIETS AAN DOEN IK VIND HET OOK NIET LEUK"quote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er even een briefje bij getypt voor haar:
Je moest het zeker snel nog maken of niet?
Ik heb het een beetje verbeterd voor je, want het stond vol met stomme fouten!
Wij wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is er niet, wij hebben geen BSA, ze mogen mij niet wegsturen
Haha.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik dat alleen al tegen mijn broertje zegt krijg ik meteen te horen "JA IK HEB DIESLEKSIE IK KAN ER NIETS AAN DOEN IK VIND HET OOK NIET LEUK"
Nee, ik vind het leuk, om die taalvauden eruit te filteren. Daar heeft Word al een optie voor
Geneeskunde heeft helemaal niet veel aanmeldingen gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij wel.![]()
Maar wij hebben ook veel aanmeldingen enzo.
Ik meestal niet. Teveel ervaring met dingen vooruitschuiven.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha.
Haar verslag ligt nu met dit briefje bovenop te wachten tot ze hem vind morgenochtend.
Ik was zelf ook altijd van alles op het laatste moment en ik wil haar daarvoor behoeden.
Dat is waar. Ik mag trouwens nog niet naar bed. Dus ik blijf nog even spammen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Uiteindelijk verschuiven alle goede gesprekken naar PM
Je mag niet? Dat heb ik nou nooit, ik mag wel eens niet UIT bed van iemandquote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik mag trouwens nog niet naar bed. Dus ik blijf nog even spammen.
Daar heb ik wat minder vaak last vanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je mag niet? Dat heb ik nou nooit, ik mag wel eens niet UIT bed van iemand
Ik hou ook wel vreselijk veel van mijn bed, daar hou je mij niet uit als ik erin wilquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb ik wat minder vaak last van
Ik mag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hou ook wel vreselijk veel van mijn bed, daar hou je mij niet uit als ik erin wil
quote:Vincent
het mag toch wel he?
X zegt:
ja
wat
Vincent
naar bed
X zegt:
ja
tuurlijk
quote:
Hmm?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
omg..
Dus naar huisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:19 schreef livalo het volgende:
Kom je netjes om half 9 op school, heb je pas om 12 uur les omdat de les uitvalt.
En:
http://www.hotsynch.com/funny/fb.html?ref=nf
Kan niet, want die les van 12 uur is verplicht, en ik had m'n rijlessen gepland om half 11, dus die komen me dan op de pabo ophalen. Dus eigenlijk kon ik nog niet eens zo heel lang extra uitslapen, maar het gaat om het idee.quote:
Die chinees?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef livalo het volgende:
En we hebben gister kijkavond gehad en hebben een nieuw huisgenootje èn een andere jongen wordt het huis uitgeschopt door de huisbaas omdat de hele buurt over 'm klaagde, en wij ook.
Mogguh.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hou ook wel vreselijk veel van mijn bed, daar hou je mij niet uit als ik erin wil
Best te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:34 schreef Goddelijker het volgende:
Ik drink koffie zonder suiker omdat ik het vergeten ben erin te doen en te lui ben om het er in te doen.
True, alles kan wennenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Joah, alleen een beetje vreemd als je het niet gewend bent.
We hebben geen chinees in huis gehad. Nee, een jongen die om de 2 dagen een ex-vriendin van z'n vriendin maakt door elkaar uit te schelden.quote:
Een vriend van mij heeft koffie zonder suiker leren drinken omdat de bank aan de linkerkant van de kamer stond, met daarnaast op een tafeltje het koffiezetapparaat, en de suiker lag altijd aan de rechterkant van de kamer, toch al gauw zo'n 2 meter verderop. Hoe lui ben je danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:34 schreef Goddelijker het volgende:
Ik drink koffie zonder suiker omdat ik het vergeten ben erin te doen en te lui ben om het er in te doen.
Nog een beutje geslapen?quote:
Jazeker! Nu eerst even een paar uurtjes niets doen en om 15:00 even trainenquote:
Nice!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker! Nu eerst even een paar uurtjes niets doen en om 15:00 even trainenPrima vrijdag zo.
Ohja en vanavond even naar Kate Nash
Functioneel dagje weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nice!
Ik mag van 1 tot 4 naar het AMC en daarna maar weer eens naar paps en mams
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:41 schreef livalo het volgende:
[..]
We hebben geen chinees in huis gehad. Nee, een jongen die om de 2 dagen een ex-vriendin van z'n vriendin maakt door elkaar uit te schelden.
'Kankerkop ik sla je in elkaar, kloteteringtrut, en ik duw je verdomme van die kankertrap af, en rot een eind op en *BATS, TV KAPOT GEGOOIT* ik ben het zat, en waarom bljif je met je kankerkop komen?'
En de hele buurt kan dus meegenieten, en als ze er iets over zeggen worden ze zelf uitgescholden met 'WE MAKEN JE KAPOT MET JE KANKERKOP' (origineel zijn ze ook niet).
Maar aangezien ik in de kamer naast 'm zit, en ook de boven- en onderburen er last van hebben is het na een tijd ook gewoon echt irritant, want je bent telkens bang dat er straks echt iemand met een gebroken nek onderaan de trap ligt. En verder komt 'ie alleen z'n kamer uit om naar de WC te gaan en z'n vaat op de aanrecht te zetten.
Joah, duur dagje, OV-chipkaart is kapot, dus vanmiddag weer een kaartje kopen en iemand met een kortingskaart lief aankijkenquote:
Ah verdoriequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Joah, duur dagje, OV-chipkaart is kapot, dus vanmiddag weer een kaartje kopen en iemand met een kortingskaart lief aankijken
Ik zou je bijna even tot A'foort brengen, stap ik daarna wel op de trein naar Utrecht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef Merel1808 het volgende:
Naja, tot Amersfoort mag ook, en dan zoek ik daarna wel weer verder
Ah, wat lief! Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou je bijna even tot A'foort brengen, stap ik daarna wel op de trein naar Utrecht.
ZAAL OPEN AANVANGquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Merel1808 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog een 1e klas-kaartje van elk station in NL naar Leeuwarden heb, daarmee zou ik toch wel tot Deventer moeten komen of niet?
Edit, ohnee, zijn geldig tot 30 september
Heb je alleen zo weinig aan nu.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef Merel1808 het volgende:
Toch maar weer even de klantenservice gebeld, de nieuwe kaart is aangemaakt, en morgen wordt hij waarschijnlijk verstuurd, en dan moet ik hem aankomende week krijgen, geweldig
Ahjoh tegen die tijd is de stufi alweer gestort.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:47 schreef Merel1808 het volgende:
Jaaaaaaa, maar dat scheelt op de lange termijn wel weer heel veel geld, dat ik geen 3 weken hoef te wachten enzo
Moet je niet naar de drie dwaze dagen van de bijenkorf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:49 schreef Merel1808 het volgende:
Vandaag wordt de huur afgeschreven, malloot, alles is net binnenEnige waar ik me nog op kan verheugen is salaris maandag of dinsdag, maar dat is ook geen vetpot
En morgen ga ik laarzen kopen, hele mooie, van 300 euro
SMERIG! VROUWE DIE STINKE!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Merel1808 het volgende:
Wil ik geslacht worden?
Ik moet nu wel even douchen, ik stink.
Meestal met mannen toch?quote:
Hehe en door jou persoonlijk ingesmeerd dan zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, heel veel mannen ruiken naar Axe ofzo
Mannen die naar Zwitsal ruiken
Jouw definitie van "naar man ruiken" is een zwitsal geurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, heel veel mannen ruiken naar Axe ofzo
Mannen die naar Zwitsal ruiken
Huiliequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:38 schreef Hyman het volgende:
Een eckte man ruikt naar bloed zweet en tranen
Nee, er zit een subtiel verschil tussen die 2 zinnen, mannen die naar Zwitsal ruiken zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jouw definitie van "naar man ruiken" is een zwitsal geur?
Claraquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Merel1808 het volgende:
He wat lekker degelijk, op zaterdagmiddag met Clara naar de Kijkshop voor de beste aanbieding
Voor 100miljoenmiljardeuro's zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
Je moet zo'n Dyson nemen, dat is vet hip!
500 ofzo maar. Gaat wel tien jaar mee!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor 100miljoenmiljardeuro's zeker
SJOOOOOOOOOOOOOOOEEEEMVROEEEEEEEMSJOIEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kun je Ghostbusters naspelen!
Euuuuuuuuuuuuh, nee?quote:
Gewoon afschepen zulke mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn dat je na vijf dagen pas van één iemand een mailtje terug hebt over je verjaardag als je toch duidelijk zegt dat je graag zsm iets hoort omdat je het nogal druk hebt.
Neequote:
Ik kan wel hoor. Wanneer is het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn dat je na vijf dagen pas van één iemand een mailtje terug hebt over je verjaardag als je toch duidelijk zegt dat je graag zsm iets hoort omdat je het nogal druk hebt.
quote:
Neequote:
Oh gvd, daar heb ik ook zin inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vanmorgen een tosti gegeten.![]()
![]()
Google?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg Bart, kan ik in lightroom toevallig ook panoramafoto's aan elkaar plakken?
Zo verquote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg Bart, kan ik in lightroom toevallig ook panoramafoto's aan elkaar plakken?
Mja, maar de tostihousedinges zit op 10 minuten fietsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja je wilt het of je wilt het niet hè!
DAN GA JE DAAR TOCH LEKKER HEENquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar de tostihousedinges zit op 10 minuten fietsenOf BK met een tostibar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DAN GA JE DAAR TOCH LEKKER HEEN
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb het al uitgevonden! Ik ga maar is wat fototo's schieten nadat mijn tosti klaar is
Heb ik wat van je aan ofzo jongen? Kom dan!quote:
Ik kan je niet aan, dus neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik wat van je aan ofzo jongen? Kom dan!
Honingquote:
Ik wou net zeggenquote:
Sowieso, Grieksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Op de Griekse manier
Huh, wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja Noor gaat morgen naar Spanje voor drie maanden.
Ik ook niet en de stroop is gejatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen honingngngnggnngnggng en met stroop is het minstens zo lekker
Wie dannnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
Jammer dat het tegenwoordig nog maar 1 gast is die geen neue HH uitbrengt
Mja, die Oliver Froning, wel aardige gast verderquote:
Wat een agressie weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb het al uitgevonden! Ik ga maar is wat fototo's schieten nadat mijn tosti klaar is
Gohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongeren zijn ontevreden met het kabinet.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
IKquote:
quote:
WAAROMquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Wat voor mongool presenteert dit nieuws
Complete debiel met totaal geen radiostemquote:
?quote:
Nee hij is tof. En geen idee. Weetje wie geen radiostemmen hebben? Vrouwen. Godsamme wat zijn die vervelend om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Complete debiel met totaal geen radiostemWie was het?
Ja, dat weiger ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je maar naar de reclame moeten luisteren
Ook als ze niet op de radio zijn hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee hij is tof. En geen idee. Weetje wie geen radiostemmen hebben? Vrouwen. Godsamme wat zijn die vervelend om naar te luisteren.
halfuur, is minder dan op TV.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat weiger ikElk uur een kwartier onzin is me wat te veel van het goeie
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef xyzyx het volgende:
Iemand loopt mijn slaapkamer te dissen..![]()
Dikke discussie over wat nou groter is, mijn slaapkamer of hun woonkamer![]()
Vrouwen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet zeggen dat ik moet stoppen met typen danquote:
Erm, een weekje of 3 tot een maandje of 2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heimennn hoe lang duurt het voor je een DX pakketje krijgt?
Ohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Erm, een weekje of 3 tot een maandje of 2.
Varieert heel erg.
2 min te laat terugquote:
Claarquote:
Ik dacht met een K, daarom had ik maar niets gepostquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht met een K, daarom had ik maar niets gepost
Ik kan nu nog wel een heleboel flauwe naamgrapjes gaan maken hoor!quote:
Bijna!quote:
Die hebben we vast nog niet 9938 keer gehoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan nu nog wel een heleboel flauwe naamgrapjes gaan maken hoor!
Oja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die hebben we vast nog niet 9938 keer gehoord.
Veels te laat naar bed zeker?quote:
Wat boeit het nou wat jij dachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht met een K, daarom had ik maar niets gepost
Oja, vergetenquote:
Ik kon sowieso niet echt slapen. Zo veel aan het hoesten dat ik bijna een keelontsteking heb.quote:
Bruistabletten? die werkte gister toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet echt slapen. Zo veel aan het hoesten dat ik bijna een keelontsteking heb.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet echt slapen. Zo veel aan het hoesten dat ik bijna een keelontsteking heb.
Niks geen bruistabletten man. Van die verdovende zuigtabletten. Maar dat werkt alleen tegen keelpijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bruistabletten? die werkte gister toch?
Ik heb weleens jeuk aan m'n bronchiën, kan ik daar krabben denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef TripleP het volgende:
Als ik inadem voel ik gewoon troep zitten in mijn bronchien. Ook als ik niets doe en uitadem.
Tof mang.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Komt er een vrachtwagen met daarop 2 gecrashte auto de straat in rijden, gaat hij er nu 1 afladen... Waarom?
Hij was van de burenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Komt er een vrachtwagen met daarop 2 gecrashte auto de straat in rijden, gaat hij er nu 1 afladen... Waarom?
World Of Warcraft?quote:
Stelletje bloedmongolen.quote:
Ah een hoop meer bebrilde puistige slungels op de weg dus zo.quote:
Nee, die liggen allemaal op hun bed te huilen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah een hoop meer bebrilde puistige slungels op de weg dus zo.
Hoe lang is het al kaput? Want misschien dat ze tegen de schemer genoeg moed kunnen verzamelen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, die liggen allemaal op hun bed te huilen.
10 minuten ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe lang is het al kaput? Want misschien dat ze tegen de schemer genoeg moed kunnen verzamelen..
Dat was op de A59 vandaag.quote:
Leven betekend niet dat hij onaangeroerd is he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat was op de A59 vandaag.
1 kind heeft dat schijnbaar overleefd, toch wel raar als je dat wrak zo ziet.
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Leven betekend niet dat hij onaangeroerd is he.
Hehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef VASND het volgende:
Oeh dan ben ik weer blij dat ik klein ben.
Minder kreukelzone maar in zo'n wrak zie ik nog geen 2 meter lange gast opgevouwen zitten.
Zowiezo niet, dat Is een Chevrolet Kalos zo te zien... Best kleine auto'tjes dus met een slechte kreukelzone...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef VASND het volgende:
Oeh dan ben ik weer blij dat ik klein ben.
Minder kreukelzone maar in zo'n wrak zie ik nog geen 2 meter lange gast opgevouwen zitten.
Is dat dat A59 ongeluk?quote:
Wat deed jij daar vanmorgen?quote:
Ooooh, je moet natürlich met de busquote:
Prachtig mooi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:22 schreef Bravebart het volgende:
http://wildammo.com/2010/(...)tings-of-still-life/
De fuck
Dat is serieus sick gastquote:
Paupersandwichquote:
Volgens mij is er ook wel wat photoshop aan te pas gekomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is serieus sick gastMet photoshop krijg je het amper zo mooi
Wat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Paupersandwich
Krijg je he als je 200 rijd met een vrachtwagen.. onverantwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |