Gris dan met z'n Lanx lidmaatschapje als UVA student.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je bedoelt dat de Gieter een kuttent is. Maar dat zou jij ook moeten vinden, VU'er
Ik dacht even dat je het over de Laks hadquote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gris dan met z'n Lanx lidmaatschapje als UVA student.
L.A.N.X. is een studentenvereniging aan de Vrije Universiteit te Amsterdam, vernoemd naar de naam van de sociëteit. De vereniging heet officieel Studentencorps aan de Vrije Universiteit. De zinspreuk van de vereniging luidt Nil Desperandum Deo Duce ('Wanhoopt niet want God leidt'), vaak afgekort tot N.D.D.D.
De vereniging is officieel op 20 oktober 1880 opgericht. De disputen heten officieel 'Oratorische Verenigingen', afgekort tot O.V. Het ledental van L.A.N.X. groeit en de vereniging met 900 leden is de op één na grootste studentengezelligheidsvereniging van Amsterdam.
Leeftijd man.quote:
Ik snap dat ook niet, maarja, om nou bij ASC te gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
L.A.N.X. is een studentenvereniging aan de Vrije Universiteit te Amsterdam, vernoemd naar de naam van de sociëteit. De vereniging heet officieel Studentencorps aan de Vrije Universiteit. De zinspreuk van de vereniging luidt Nil Desperandum Deo Duce ('Wanhoopt niet want God leidt'), vaak afgekort tot N.D.D.D.
De vereniging is officieel op 20 oktober 1880 opgericht. De disputen heten officieel 'Oratorische Verenigingen', afgekort tot O.V. Het ledental van L.A.N.X. groeit en de vereniging met 900 leden is de op één na grootste studentengezelligheidsvereniging van Amsterdam.
Daar heb je zeker een goed punt, kan je nog beter naar de Gieter gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, maarja, om nou bij ASC te gaan
God? Bij het corps?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mobiel hequote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB, je moet in dit topic F5'en
Laffiedaffiequote:Op donderdag 30 september 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
God? Bij het corps?Wat laffiedaffie
Precies, dus het is een date?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een goed punt, kan je nog beter naar de Gieter gaan.
ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand nog een leuke serie die online staat?
Jij weer eens hier?quote:
Wat?quote:
quote:
1e Klas VMBO-TL/HAVO.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Net als mijn broertje dus!
Ik zou zeggen goed plan!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Precies, dus het is een date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |