Ik zou me haast beledigd voelen! Niks kut, cult. Gewoon een prachtfilm. Simpel, helder verhaal, heerlijk traag verteld, belachelijk mooie shots en eigenlijk voortdurend spannend. Het einde deed me echt pijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou Ringo, ik kom zojuist uit die film.
Ik ben in slaap gevallen, en daarna heb ik bijna mijn geld teruggevraagd.
Wat een ontstellende kutfilm, zogenaamd cult maar dus gewoon kut.
Die les had je toch al van Ivan geleerd?quote:
Juist het einde was tenenkrommend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:40 schreef Ringo het volgende:
Ik zou me haast beledigd voelen! Niks kut, cult. Gewoon een prachtfilm. Simpel, helder verhaal, heerlijk traag verteld, belachelijk mooie shots en eigenlijk voortdurend spannend. Het einde deed me echt pijn.
Ik wilde het bijna posten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[hier een leuke anekdote over The Godfather]
Superieure kitsch. Briljant.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Juist het einde was tenenkrommend.
Eduardo!, Eduardo!
En dan die vlinder die wegvliegt. Hou toch op, ik vond het gewoon een belediging.
Wacht maar - audiocontroller uitgeschakeld - tot je de eerste keer met hem in bad gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Niet dat het zo afgrijselijk hardnekkig aan een paar testikels blijft hangen.
Een beetje laat, maar van harte Gellius, en je vrouw ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Gellius het volgende:
Ah, een nieuwe topic. Uitgelezen kans om even het nieuwste, frisse usertje te introduceren:
Wicher Geert, 2925 gram, Amsterdammer sedert heden, 13.02.
[ afbeelding ].
Moeder en knaap maken het uitstekend.
Mijn moeder had op haar 41ste helemaal geen zin meer in poepluiers en liet daar mijn zussen voor opdraaien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Maar we doen het met liefde, hè? Ooit moeten ze ons vertroetelen omdat we immmobiel op de bank liggen na uitgegleden te zijn over een druif in de supermarkt.
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |