Is het zover?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef Ringo het volgende:
Hebben we es beet, is G. baby's vangen.
Hij is wat afwezig de laatste tijd. Ik vermoed dat het water hem (of zijn teerbeminde) tot aan de lippen komt.quote:
Wij zuipen vrij veel.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef Thisbe het volgende:
Vind ik ook, ik stel voor dat jullie blijven als presentje voor Gellius.
Vertel eens: wat zijn jullie hobbies Spektor, koekii, Diemux en made-in-holland?
Ga jij je baan ook opzeggen uit gewetensnood?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef zodiakk het volgende:
Een hard gelag, geboren worden onder dit politiek gesternte.
Ik gebruik jouw scans in de klas. Dan lees ik de eerste bladzijden voor. Altijd met groot succes. Dan neem ik ook Kuifje in Afrika mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb ook een presentje voor Gellius!
[ afbeelding ]!
(wordt vervolgd).
Ik heb nog onder Nawijn gewerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ga jij je baan ook opzeggen uit gewetensnood?
Ha!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zag dat het over de reet van thisbe ging. Kunnen we daar nog even op terugvallen?
En ik was vanavond naar Mensenkinderen van Voskuil, en de hele setting heeft verdacht veel weg van de man-vrouwverhouding van de hoofdpersonen van zijn andere boeken (en dus van zijn eigen leven). En er stond vandaag ook nog een interview met Loesje Voskuil in de VN. Het is niet alles kommer en kwel.
Ook? Ik ga mijn baan sowieso niet opzeggen. Bovendien is mijn vertrouwen in de rechtstaat onkreukbaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:18 schreef Thisbe het volgende:
Ga jij je baan ook opzeggen uit gewetensnood?
Willy Schermelé! Bekend van de Ronnie-serie!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Het internet is er de afgelopen jaren op vooruit gegaan!
[ afbeelding ].
Dat snap ik, maar ik heb al wat mensen horen piepen dat ze niet kunnen leven onder een kabinet met Wilders (?) en dat ze hun baan gingen opzeggen bij de overheid. Ik ben benieuwd of ze dat daadwerkelijk doen als puntje bij paaltje komt, of dat ze dan comfortabel blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:17 schreef mane het volgende:
Ik heb nog onder Nawijn gewerkt..
Maar daar voel je niets van hoor.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef zodiakk het volgende:
Bovendien is mijn vertrouwen in de rechtstaat is onkreukbaar.
Wat leuk! Zo leeft de neger eeuwig voort!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:15 schreef mane het volgende:
[..]
Ik gebruik jouw scans in de klas. Dan lees ik de eerste bladzijden voor. Altijd met groot succes. Dan neem ik ook Kuifje in Afrika mee.
quote:Daar was er eens een negertje,
Dat zag een' emmer staan.
"Wacht," dacht het zwarte kereltje,
"Nu zal ik drinken gaan;
Want room is in dien emmer, ja,
En room smaakt, o zo zoet,
'T is lang geleên, dat ik ze dronk,
Maar 'k weet het toch nog goed."
Hij ging toen op zijn' teentjes staan
en sloeg zijn' kleine hand,
Met heel veel moeite, och ja dat 's waar,
Net even om den rand.
Hij trok, en de emmer kantelde.
"Ha," dacht de looze guit,
"Wat zal ik snoepen van dien room!
'K drink heel den emer uit!"
Maar och, het kleine negertje
Was nog een zwakke ziel,
En de emmer was hem veel te zwaar,
Waardoor hij nederviel.
Hij kwam pardoes, op 't straatje neer,
En de emmer bleef niet staan
Zoo schuins op 't kleine tafeltje,
Maar kwam hem achteraan.
De room liep langs zijn' krullebol
En bij zijn' kleeren neer,
Hij schreeuwde toen zoo haard hij kon:
"O, o, ik doe mij zeer!"
En daad'lijk kwam de keukenmeid
Om te helpen aan,
En deed het stoute kereltje,
Weer op zijn' benen staan.
Maar wie hem zag, riep lachend uit:
"wat vreemd gezicht is dit!
"Hier is een wonder! Kom toch gauw!
Dat negerkind is wit!"
uit: 'De Kinderkamer'. Redactie P. Louwerse, 1883.
Dat komt omdat het niet romantisch-naief isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan zodiakks wereldwijsheid nooit zo goed rijmen met zijn romantisch-naïeve inborst als het op de overheid, ambtenarij en rechtsstaat aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |