Ik zou me haast beledigd voelen! Niks kut, cult. Gewoon een prachtfilm. Simpel, helder verhaal, heerlijk traag verteld, belachelijk mooie shots en eigenlijk voortdurend spannend. Het einde deed me echt pijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou Ringo, ik kom zojuist uit die film.
Ik ben in slaap gevallen, en daarna heb ik bijna mijn geld teruggevraagd.
Wat een ontstellende kutfilm, zogenaamd cult maar dus gewoon kut.
Die les had je toch al van Ivan geleerd?quote:
Juist het einde was tenenkrommend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:40 schreef Ringo het volgende:
Ik zou me haast beledigd voelen! Niks kut, cult. Gewoon een prachtfilm. Simpel, helder verhaal, heerlijk traag verteld, belachelijk mooie shots en eigenlijk voortdurend spannend. Het einde deed me echt pijn.
Ik wilde het bijna posten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[hier een leuke anekdote over The Godfather]
Superieure kitsch. Briljant.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Juist het einde was tenenkrommend.
Eduardo!, Eduardo!
En dan die vlinder die wegvliegt. Hou toch op, ik vond het gewoon een belediging.
Wacht maar - audiocontroller uitgeschakeld - tot je de eerste keer met hem in bad gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
Niet dat het zo afgrijselijk hardnekkig aan een paar testikels blijft hangen.
Een beetje laat, maar van harte Gellius, en je vrouw ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Gellius het volgende:
Ah, een nieuwe topic. Uitgelezen kans om even het nieuwste, frisse usertje te introduceren:
Wicher Geert, 2925 gram, Amsterdammer sedert heden, 13.02.
[ afbeelding ].
Moeder en knaap maken het uitstekend.
Mijn moeder had op haar 41ste helemaal geen zin meer in poepluiers en liet daar mijn zussen voor opdraaien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Maar we doen het met liefde, hè? Ooit moeten ze ons vertroetelen omdat we immmobiel op de bank liggen na uitgegleden te zijn over een druif in de supermarkt.
| 1 |
quote:MY, als ik de gedenkenissen der aaloutheit, en 't geen zich in de gebuurtyden heeft toegedraagen, met ernst ooverpeinz, dunkt grootelyx verwonderens waardigh, hoe de geenen, die, verooverende door dapperheit van vernuft, de gemoeden der Oppervorsten, hun den hooghen handel der regeeringe ondergaan, zoo zeer de zwakheit huns oordeels melden, door mangel van zich in de mooghenheit te maatighen, tot verhoeding der heevigheit van eenen algemeenen haat; waar teghens zelf de zeekerste gunst des Lantsheeren geen scheutvry schildt strekt: 't en zy de windt deezer voorspoedt, hun 't hart zulx opblaast, en de harsenen bedwelmt, dat zy het vinnighste van +alle vreeslykheeden reukeloozelyk verachten. De Kardinaal, midts de Lantvooghdes al 't gewight der dingen op hem staan liet, vaart voorts met dringen en dryven, trekkende aan zich, hoe langer hoe meer 't bewindt der geldmiddelen, en 't begeeven zoo van geestelyke als van weirlyke ampten: en verzeindende naa den Raadt in Spanje de zaaken, daar hy hier niet meê deur moght
Ga je gebukt onder het gewicht van een potige kraamhulp die je allerlei boodschappen laat doen?quote:
En, hoe is het verlopen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef Gellius het volgende:
Onze kraamhulp is fantastisch. Nee, we hadden een slapeloze nacht omdat de baby niet genoeg voer binnenkreeg en dus steeds hongerig was. En onze eerste twee nachten waren natuurlijk al slapeloos van pure opwinding, bezorgdheid en onwennigheid.
Vandaag begonnen met bijvoeden en dat gaat prima. Met een volle maag slaapt ie voorbeeldig. Hopelijk vannacht eens wat aaneengesloten slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |