Gastoptredens...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Altijd? Ik geloof dat De kleine blonde dood het enige is waarin ik 'm ooit gezien heb.
Nostalgieeeee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef beeer het volgende:
Dat is kut muziek IR. Ik zal eens een link geven naar goeie muziek
Die foto is echt veel beter! Hoewel de sik je ouder laat lijken, is het toch een teken van jeugdigheid, want het hebben van een sik is een fase die je doorgaat in je vroege twintigerjaren. Ik snap alleen niet waarom je 43 foto's van jezelf moet hebben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Speciaal voor Batuwu en zodiakk een nieuwe facebookfoto.
Het spijt me maar het summum der retestrakheid ligt bij Dogs of Warquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef DO2 het volgende:
Amiga-deuntje vond (en vind) ik misschien wel 't allerbeste. Retestrak.
Je moet 'm alleen wel zonder alle onderbrekingen horen...
Er zijn andere mensen die mij taggen, en het is lullig om mezelve dan te ont-taggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Die foto is echt veel beter! Hoewel de sik je ouder laat lijken, is het toch een teken van jeugdigheid, want het hebben van een sik is een fase die je doorgaat in je vroege twintigerjaren. Ik snap alleen niet waarom je 43 foto's van jezelf moet hebben?
Ik huil duizenden tranen. Hoe kan iemand niet het afslachten van tientallen spleetogen goedkeurenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef DO2 het volgende:
Ik zal een keer over mijn hart strijken, beeer.
Tegen Speedball 2 bestaan er geen tegenargumentenquote:
Hoe gaat dat uitfaseren? Steeds korter maken (dus korter in de zin van kortere haren, of korter in de zin van het op oorschelphoogte afscheren)?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Ik heb de bakkebaarden uitgefaseerd sinds ik me onder de douche ben gaan scheren.
Afgaande op die theorieën van jou is het geen wonder dat ik een diep wantrouwen jegens de overheid koester, zodiakk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef zodiakk het volgende:
Bakkebaarden zijn frenologisch gezien een teken van geestelijke instabiliteit.
Dat doe ik al jaren. Wel, ik heb geen echte douche, maar een bad. Ik scheer alles netjes weg op de tast. Alleen de bakkebaardenregio laat ik ongemoeid. Die gaat voor de spiegel op de schop.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Ik heb de bakkebaarden uitgefaseerd sinds ik me onder de douche ben gaan scheren.
Zoiets. Ik kan me prima scheren zonder spiegel, maar de bakkebaarden op één lengte houden gaat wat lastiger. Dus het teveel afgeschoren bak aan de ene kant werk je dan aan de andere kant voor de spiegel even bij, tot je op een dag bak noch baard hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hoe gaat dat uitfaseren? Steeds korter maken (dus korter in de zin van kortere haren, of korter in de zin van het op oorschelphoogte afscheren)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |