abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87067774
`Wilde even zeggen dat ik inmiddels mijn interesse verloren ben, ik snap dat het een heftige tijd is, maar wel inloggen op RP, maar geen mailtje beantwoorden is mij iets te nadenkend. Mijn tekortkoming overigens, ik zeg te makkelijk tegen mensen wat er op mijn hart ligt. Ik wens je overigens heel veel sterkte met je mam en alles wat erbij komt, ik snap dat dat zware tijden zijn, maar bij mij hoef je ze duidelijk niet kwijt.
Misschien bij degene waar je wel voor inlogt. :)
Ik hoop dat je iemand vind die wel aansluit. :)
Succes met de rest van je leven!

Zo, daar ben ik vanaf... :)
Schijnheiligheid is een totale afknapper... :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:13:33 #127
302086 Xili0n
It takes two, to tango :)
pi_87067824
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Lamon. het volgende:
`Wilde even zeggen dat ik inmiddels mijn interesse verloren ben, ik snap dat het een heftige tijd is, maar wel inloggen op RP, maar geen mailtje beantwoorden is mij iets te nadenkend. Mijn tekortkoming overigens, ik zeg te makkelijk tegen mensen wat er op mijn hart ligt. Ik wens je overigens heel veel sterkte met je mam en alles wat erbij komt, ik snap dat dat zware tijden zijn, maar bij mij hoef je ze duidelijk niet kwijt.

tikje harteloos, maar iig wel eerlijk. :Y
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:19:04 #128
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87067974
quote:

Goed zo, Lamon, vertel haar maar even goed de waarheid :D

(gast, wat is je probleem - waar komen die frustraties toch vandaan? De moeite nemen om dat soort berichtjes te sturen :') )
Overal verstand van.
pi_87067987
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef Xili0n het volgende:

[..]

tikje harteloos
Nee hoor, ik wens haar oprecht het beste, alleen je moet niet bij mij zijn als zegt dat je zo graag een tweede date wilt, maar niet even antwoord geeft op een vraag uit interesse hoe het gaat, maar wel inlogt op de datingsite.
Geen tijd prima, maar niet aankomen met rotverhalen, iemand daar deelgenoot van maken en dan wel lekker doorkletsen op datingsites met anderen. :)
Dan kan ik vast wel wat beters vinden. :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:21:02 #130
302086 Xili0n
pi_87068030
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wens haar oprecht het beste, alleen je moet niet bij mij zijn als zegt dat je zo graag een tweede date wilt, maar niet even antwoord geeft op een vraag uit interesse hoe het gaat, maar wel inlogt op de datingsite.
Geen tijd prima, maar niet aankomen met rotverhalen, iemand daar deelgenoot van maken en dan wel lekker doorkletsen op datingsites met anderen. :)
Dan kan ik vast wel wat beters vinden. :)
Oh dat gedeelte ook niet zozeer, maar de manier waarop... beetje out-of-the-blue. Iemand die potentiëel problemen heeft zou het misschien meer op prijs stellen als je het wat vriendelijker had verpakt... maar that's just me.

...

[/gentry]
pi_87068109
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Xili0n het volgende:

[..]

Oh dat gedeelte ook niet zozeer, maar de manier waarop... beetje out-of-the-blue. Iemand die potentiëel problemen heeft zou het misschien meer op prijs stellen als je het wat vriendelijker had verpakt... maar that's just me.

...

[/gentry]
Wat is er onvriendelijk? Ik wacht met de volgende date, omdat ik iemand geloof, en dan blijkt zo iemand je wel haar problemen te geven, maar daarna met iemand anders bezig te zijn blijkbaar, dan zal het toch niet hard aankomen als ik eerlijk vertel dat ik daarop afknap? :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:25:25 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87068138
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Goed zo, Lamon, vertel haar maar even goed de waarheid :D

(gast, wat is je probleem - waar komen die frustraties toch vandaan? De moeite nemen om dat soort berichtjes te sturen :') )
:D Inderdaad zeg.

Zij is waarschijnlijk weer met 100 andere kerels aan het chatten, ik zie het al helemaal voor me.
"Hahaha, krijg weer zo'n suf mailtje van één of andere gozer, moet je lezen!"
*copy-paste*
Andere kerel: Hahahahaha :')
Meisje: Ja, haha, denkt blijkbaar dat ik elke keer dat ik even op internet zit een mailtje naar hem moet sturen. :'):')
Andere kerel: hehehehe ja idd. :')
Meisje: Zullen wij dan maar neuken?
Andere kerel: ok ja is goed.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:25:59 #133
302086 Xili0n
pi_87068156
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat is er onvriendelijk? Ik wacht met de volgende date, omdat ik iemand geloof, en dan blijkt zo iemand je wel haar problemen te geven, maar daarna met iemand anders bezig te zijn blijkbaar, dan zal het toch niet hard aankomen als ik eerlijk vertel dat ik daarop afknap? :D
Oh absoluut. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het ook zeker niet af. Ik zou hetzelfde hebben gedaan.

Maar, de woordkeuze :')
Het zal wel aan mij liggen
:9
pi_87068221
quote:

Is het de dame die je hier voor hoer uitschold, omdat ze na je date met haar nog steeds inlogde op RP ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87068237
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D Inderdaad zeg.

Zij is waarschijnlijk weer met 100 andere kerels aan het chatten, ik zie het al helemaal voor me.
"Hahaha, krijg weer zo'n suf mailtje van één of andere gozer, moet je lezen!"
*copy-paste*
Andere kerel: Hahahahaha :')
Meisje: Ja, haha, denkt blijkbaar dat ik elke keer dat ik even op internet zit een mailtje naar hem moet sturen. :'):')
Andere kerel: hehehehe ja idd. :')
Meisje: Zullen wij dan maar neuken?
Andere kerel: ok ja is goed.
Uitslover. :D
Ik betwijfel het, om eerlijk te zijn. :D
Waarschijnlijk gewoon weer iemand die niet weet wat ze wil, doordat ze in een instabiele fase zit...die types heb je ook, en dan kun je maar beter iemand verlossen van twijfel, zodat je allebei verder kunt. Niets vreemds aan hoor. :D
pi_87068345
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Is het de dame die je hier voor hoer uitschold, omdat ze na je date met haar nog steeds inlogde op RP ?
Dat inloggen is niet zo erg, ik hou alleen niet van problemen neerleggen bij anderen, ik ben allergisch voor de 'friendszone'. Dat heb ik ook eerlijk verteld, dus zodra het daarop gaat lijken, kap ik het liever af. :P
Ik zit niet op een datingsite om vrienden te ontmoeten, dat kan ik irl ook wel. :)
pi_87068429
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Xili0n het volgende:
*pakt zo'n Dating-profiel-invul-briefje, vult 'm in, en prikt 'm in dit topic op het datingbord onder single mannen 20-25Jr*

... :@

*pakt een glaasje cola en gaat zitten aan de bar*
* Arnax doet hetzelfde, alleen dan voor 25-30 jaar oud
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:41:33 #138
320070 detijd
tikt door
pi_87068633
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Arnax het volgende:

[..]

Prikt z'n briefje in dezelfde categorie
pi_87068651
quote:

[..]

Ik wil mijn briefje er ook wel bijhangen maar ga niet aan de bar zitten afwachten want dan wordt het een lange zit.

Oh ja, tussen 40-50
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87068664
*kijkt even naar de briefjes, gaat zitten en pakt wat te drinken*
Zo, vakantie :D.
pi_87068667
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef detijd het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een prikbord lijstje in de OP :7

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef douche-eendje het volgende:
*kijkt even naar de briefjes, gaat zitten en pakt wat te drinken*
Zo, vakantie :D.
Vakantie? :(
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_87068722
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Arnax het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een prikbord lijstje in de OP :7
[..]

Vakantie? :(
:Y Had iets teveel vakantie-uren, heb dus een week vrij. 12 oktober weer werken.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:45:15 #143
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87068740
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:32 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat inloggen is niet zo erg, ik hou alleen niet van problemen neerleggen bij anderen, ik ben allergisch voor de 'friendszone'. Dat heb ik ook eerlijk verteld, dus zodra het daarop gaat lijken, kap ik het liever af. :P
Ik zit niet op een datingsite om vrienden te ontmoeten, dat kan ik irl ook wel. :)
Erm, naar mijn idee moet je eerst door die friendszone heen voor je iets van een serieuze relatie kunt beginnen.
Anders moet je misschien es gaan zoeken op erotische contacten ofzo, ik denk dat dat dan meer is wat je zoekt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:45:24 #144
302086 Xili0n
pi_87068746
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef detijd het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik wil mijn briefje er ook wel bijhangen maar ga niet aan de bar zitten afwachten want dan wordt het een lange zit.

Oh ja, tussen 40-50
I started a trend... :')

*doet rondje voor de afwachtenden* c_/
pi_87069045
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Erm, naar mijn idee moet je eerst door die friendszone heen voor je iets van een serieuze relatie kunt beginnen.
Anders moet je misschien es gaan zoeken op erotische contacten ofzo, ik denk dat dat dan meer is wat je zoekt.
Wat heeft seks in hemelsnaam te maken met iemand zien als mogelijk relatiemateriaal? :o
Je zoekt iemand die behoefte aan contact met je heeft, die iets voelt en iets wil na dat je zijn of haar glimlach ziet, niet iemand die denkt, even kijken of er nog wat beters op de markt is. Liefde en relaties zijn geen marketingtools, je voelt wat of je voelt het niet, en als je niets voelt of blijft twijfelen, kun je beter ergens anders kijken. :)
En er is naar mijn mening niets mis mee om dat snel te melden als dat gevoel er niet is. Je hoeft niet altijd langs elkaar heen te lopen voor de goede orde... :o
pi_87069109
Jezus hebben jullie geen leven ofzo? :D

Al heel deel 52 vol :o

Anyway, ik ga zo reallife speeddaten, van de organisatie van flitsdate.nl.
Snel douchen en dan de trein naar A'dam :P

Ben benieuwd of ik 2,5 uur meiden lullen aankan :D

Ik laat jullie snel weten hoe dat was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87069214
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:32 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Niemand is het hier met je eens en keurt je doldwaze acties af, maar jij weet wel beter he _O-
pi_87069287
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Niemand is het hier met je eens en keurt je doldwaze acties af, maar jij weet wel beter he _O-
Yup, voor mezelf wel, irriteert het je of zo? :)
pi_87069429
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Godshand het volgende:

Ben benieuwd of ik 2,5 uur meiden lullen aankan :D

Ik laat jullie snel weten hoe dat was...
Ik weet niet of ik je nu veel plezier of sterkte toe moet wensen. Succes dan maar :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_87069568
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Lamon. het volgende:

En er is naar mijn mening niets mis mee om dat snel te melden als dat gevoel er niet is. Je hoeft niet altijd langs elkaar heen te lopen voor de goede orde... :o
Zegt degene die op Paiq niet online durfde te komen omdat hij iemand een smoesje had verteld in plaats van haar gewoon af te wijzen :')

Maar ik vind wel dat ze op z'n minst iets van zich had kunnen laten horen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')