quote:De organisatoren van de 'Commonwealth Games' hebben wat wenkbrauwen doen fronsen door voor de bewaking van het atletendorp in New Delhi apen in te huren. Teams worden belaagd door brutale, wilde rhesus-apen die gebouwen binnendringen en alles stelen wat los en vast zit op de Indiase spelen. Nu hebben de organisatoren een team van 40 grote grijze langoer-apen ingehuurd om hun kleinere neefjes bij de gebouwen vandaan te houden. Een offical legt uit: "Ze zullen de kleinere apen wegjagen omdat die mateloos irritant en vernietigend zijn, écht ongedierte." Tegelijkertijd is er ook een team van 50 slangen-bezweerders in dienst genomen nadat één van de atleten een levende cobra in z'n kamer had aangetroffen. Dit wordt gedaan voor de veiligheid van de deelnemers, aldus de hoge Games-official Lalit Bhanot. Organisatoren onthulden verder dat ze ook een noodteam van cowboys achter de hand houden in afwachting van het doorgaan van een aangekondigde demonstratie door boeren die dreigden om honderden koeien en buffels de stad in te jagen. Dit alles moet leiden tot een probleem-vrij verloop van de Spelen, zoals Bhanot zei.![]()
http://www.waarmaarraar.n(...)oor_aap_zetten?.html
tja, jij bent dus wel voorstander van een kind politiek?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Das tenminste goed nieuws in tegenstelling tot de rest met betrekking tot de commonwealth games.
http://edition.cnn.com/20(...).children/index.html
http://www.dailymail.co.u(...)struction-sites.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat hier nog een onderzoek komen want dit kan eigenlijk gewoon niet bij zo'n groot en belangrijk evenement.
![]()
Ik zie die kinderen nog veel liever op school zitten en niet gebruikt worden om arbeid te verrichten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie die kinderen liever in de bouw rondlopen, dan dat ze door hun ouders verhuurd worden aan oude mannen met teveel potentie.
ik zie liever die ouders een knoop in hun zaakje leggen na 1 of 2 kinderen en die een betere toekomst proberen te geven...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie die kinderen nog veel liever op school zitten en niet gebruikt worden om arbeid te verrichten.
Dat komt vanzelf wanneer er kennis en welvaart komt, dat zien we in de westerse wereld ook al lang gebeuren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef koekjestrommeltje het volgende:
ik zie liever die ouders een knoop in hun zaakje leggen na 1 of 2 kinderen en die een betere toekomst proberen te geven...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Mylene2010 het volgende:
Niets mis met kaal zijn, alleen is Danny de admin meer dan kaal alleen, hij heeft rare nazitrekjes. Kijk maar in zijn postgeschiedenis op de frontpage. Hoeveel krijgt hij eigenlijk betaald van de PVV om stromfrontpage in de lucht te houden?
Ik vraag me af of die kinderen daadwerkelijk aan het werk zijn. Zo te zien zijn dat peuters, te jong voor school en die ouders kunnen ze misschien nergens kwijt behalve ze mee naar het werk te nemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie die kinderen liever in de bouw rondlopen, dan dat ze door hun ouders verhuurd worden aan oude mannen met teveel potentie.
voor mij zien de foto's er ook nogal geposeerd uit. ziet er niet uit dat ze de hele dag met die sloophamer stenen op het juiste formaat moeten hakken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die kinderen daadwerkelijk aan het werk zijn. Zo te zien zijn dat peuters, te jong voor school en die ouders kunnen ze misschien nergens kwijt behalve ze mee naar het werk te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |