Bijstand.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaak komen ze niet in aanmerking voor een uitkering, en als werken niet gaat...
Geniaalquote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heeft 'ie vast hier afgekeken
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #7
Nee. Ik ben meer progressief, en dit is te beperkt. Vlees nog vis. Geen echte ingrepen die er toe doen. Geen hervormingen. Te voorzichtig. Wel zie ik veel Wilders in het akkoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben je zelf onder de indruk van het regeerakkoord?
ik vraag me af of je dat onder je 27e krijg.quote:
Volgens mij hanteren ze in Rotterdam dat je of naar school gaat of werkt onder je 27e wil je enige vorm van steun ontvangen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef capricia het volgende:
ik vraag me af of je dat onder je 27e krijg.
Signature inderdaadquote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou complimenteren met je sig, of hoe heet dat tekstje daar onderaan
Dat is landelijk beleid, de WIJ.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze in Rotterdam dat je of naar school gaat of werkt onder je 27e wil je enige vorm van steun ontvangen.
Dat verbaast mij ook gewoon.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef eriksd het volgende:
De overdraagbare heffingskorting/aanrechtsubsidie blijft toch gewoon.
Mja, het is door Zalm ingevoerd hé. Misschien daarom.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:39 schreef horned_reaper het volgende:
Net als dat Pechtold net zei dat het overheidstekort met 0,4% omhoog zou gaan.... terwijl deze juist zal gaan krimpen met 0,7%
Ze moeten hun informatie wel goed gebruiken natuurlijk!
Dit is er al bekend.quote:Volgens de eerste berekeningen van het Centraal Planbureau (CPB) daalt met de plannen uit het regeerakkoord / gedoog akkoord 2010 het overheidstekort tot 0,7% in 2015. Wel zal volgens het CPB de werkloosheid iets oplopen. Met de plannen uit dit regeerakkoord / gedoog akkoord 2010 zal de vermoedelijke werkloosheid in 2015 ruim 6,7% bedragen.
Ik vind het moeilijk om die cijfers te duiden. Is het 0,7 ten opzichte van niets doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:41 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
[..]
Dit is er al bekend.
Volgens staat er dat het tekort in 2015 0,7 is...quote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om die cijfers te duiden. Is het 0,7 ten opzichte van niets doen?
Maar als er staat dat het op korte temijn meer werklozen oplevert, is dat dan ten opzichte van nu, of ten opzichte van niets doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Volgens staat er dat het tekort in 2015 0,7 is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |