Kun je net zo goed de maximumsnelheid afschaffen op enkele snelwegen, naar analogie van Duitsland...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
In Duitsland zijn de invoegstroken vaak nog veel en veel korter.
130 rijden is een geweldige vooruitgang. Vooral als je 's-nachts rijd heb ik nooit gesnapt waarom je maar 120 mag rijden of op sommige stukken slechts 100![]()
We gaan de goede richting op, volgend jaar 140.
Ondanks dat je sarcastisch bent is dat natuurlijk erg kort door de bocht, en ook een beetje onzinnig om dat te posten.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Nederland niet. In Nederland is de overheid toch overal verantwoordelijk voor? Vooral als het verkeerd gaat.
Nu niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Nederland niet. In Nederland is de overheid toch overal verantwoordelijk voor? Vooral als het verkeerd gaat.
Vind ik een goed planquote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed de maximumsnelheid afschaffen op enkele snelwegen, naar analogie van Duitsland...
Hoezo is het nu weer onzinnig?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ondanks dat je sarcastisch bent is dat natuurlijk erg kort door de bocht, en ook een beetje onzinnig om dat te posten.
Kan wel kloppen, maar ik heb nu soms al moeite om 120 te halen aan het einde van de invoegstrook. Dan heb ik nog niet eens een langzame wagenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
In Duitsland zijn de invoegstroken vaak nog veel en veel korter.
...
Het feit dat jij geen antwoord hebt gegeven maar in plaats daarvan erom heen draait met futiliteiten bevestigt hetquote:Op donderdag 30 september 2010 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat niet direct ziet maakt een post onzinnig?
Gelukkig maar, dan hoef je nergens aan te twijfelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Het feit dat jij geen antwoord hebt gegeven maar in plaats daarvan erom heen draait met futiliteiten bevestigt het
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef je nergens aan te twijfelen.
Geen probleem.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Bedankt voor het wederom bevestigen dat je inderdaad geen punt maakte en nu op een zwakke manier de zaak afdoet.
Veel plezier.quote:Ik dacht, we hebben een interessante discussie, maar ik weet inmiddels genoeg. Ik ga TV kijken.
Je schakelt van z'n 2 naar z'n 5? Mij lukt het altijd om 120 te halen voor het eind van de invoegstrook. En zo'n snelle wagen heb ik niet, een 1.6.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef Matel het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, maar ik heb nu soms al moeite om 120 te halen aan het einde van de invoegstrook. Dan heb ik nog niet eens een langzame wagen
Socios, graag wil ik je vragen waarom je dit stoort.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Socios het volgende:
De toegestane maximumsnelheid op autosnelwegen gaat straks naar 130 km/u. Voor 1988 was deze nog 100 km/u. De snelheid die ik nog steeds rijd voor een rustig en evenwichtig verkeersbeeld. Al die opgefokte andere automobilisten mogen straks 130 km/u i.p.v. 120 km/u. Dat komt de verkeerssituatie op autosnelwegen niet ten goede. Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt. Tevens is de maatregel niet goed voor het milieu.
uhuhquote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Treinen rijden sowieso harder dan auto´s. Morgen lach ik met 300 km/u in de trein tussen Köln en Frankfurt alle ´wannabe autootjes´ op de naastgelegen Autobahn weer uit die max. 200 km/u halen.
Aan de andere kant kun je in de trein weer allerlei andere dingen doen. Als productieve tijd belangrijk is voor je, kan de trein soms een betere keuze zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
uhuh
zullen we eens kijken wie er sneller van het noorden naar het zuiden komt hier in NL?
A kun je met de auto sneller vooruit komen.. en b Dat smerige overstappen..
Niet helemaal correct. Je kunt dan 170 km/h rijden. Je krijgt dan nog steeds een PV, maar je hoeft niet voor te komen. Pas bij 180 km/h wordt je rijbewijs direct ingevorderd.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Shispeed het volgende:
perfecte maatregel, nu kan er 160 gereden worden zonder proces verbaal
Dat is helaas ook niet correct. Wanneer je sneller rijdt is een grotere volgafstand nodig, waardoor er minder verkeer over de weg kan, wat leidt tot files.quote:, en beter voor het millleu, want langzamer = eerder dichtslippen van de snelweg = motors die langer en voor niks draaien = extra milleubelasting !
Hij gaat 574 en er stappen mensen uit! Wat een waaghalzen!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef xyzyx het volgende:
DAT DIT KAN OP DE SPOORWEGEN![]()
[ afbeelding ]
Lol, nogmaals: een treinreis is veel milieuvriendelijker dan een autorit. Ongeacht de snelheid.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef fonsoy het volgende:
Socios, graag wil ik je vragen waarom je dit stoort.
Als aanhanger van de snelle ICE (en dus stroom- en dus indirect duitse-steenkool-vreter) zou je je hier toch niet zo druk om moeten maken.
Van het Noorden naar het Zuiden is slechts 1 keer overstappen. Sowieso is dat niet ´smerig´.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
uhuh
zullen we eens kijken wie er sneller van het noorden naar het zuiden komt hier in NL?
A kun je met de auto sneller vooruit komen.. en b Dat smerige overstappen..
Ik ben niemand tot last. Ook niet als ik 100 km/u rijd.quote:Snap verder de klacht niet zo.. ja de klacht wel maar dat ie van jou komt...
Koop een jaarkaart voor je trein en blijf bij het treinen..
En anders ga 80 rijden.. Hoef je geen vrachtautos in te halen en ben je ook niemand tot last..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |