abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87024433
quote:
Perquisite

Perquisite heeft de laatste twee jaar als zelfstandig componist/producer ook behoorlijk aan de weg getimmerd. Direct na het beëindigen van de samenwerking met Pete Philly in 2009 werd hij bekroond met het Duiveltje voor beste producer van Nederland en won hij het prestigieuze Gouden Kalf op het Nederlands Filmfestival voor zijn muziek in de film 'Carmen van het Noorden'.

Nu is het tijd voor een eerste volwaardig solo-album. Op de plaat, die deze herfst zal uitkomen, gaat Perq de samenwerking aan met verschillende Nederlandse vocalisten zoals Janne Schra, Tjeerd Bomhof (Voicst) en Torre Florim (De Staat). Perquisite heeft de nummers daarbij telkens samen met de zanger/zangeres in kwestie geschreven wat een heel diverse plaat heeft opgeleverd.

Omdat de in totaal 12 gastvocalisten onmogelijk allemaal mee op tour kunnen heeft Perq hier een bijzondere oplossing voor bedacht: "Ik ga met een 6-koppige band onze interpretatie geven van het album. Per show zal ik twee gastvocalisten uitnodigen waarmee ik de tracks die we samen hebben gemaakt zal spelen."
http://www.perquisite.nl

Tijdens Live shows van PP & P ben ik behoorlijk onder de indruk geraakt van Perquisite's muzikale talent. Nu komt zijn eerste eigen album er aan, met bijbehorende tour.

Ik denk er over dit toch even te checken. Meer fans?

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_87025783
Ik zat serieus de eerste 'googel' reclame weg te drukken, en maar niet snappen waarom het filmpje op pauze ging.. :')
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_87031502
Perquisite fan ben ik wel. Maar dat nummer in de OP vind ik niet echt wat :X. Doe mij dan maar zijn oudere werk. De Outta Nowhere EP samen met Benjamin Herman, en de Double Vision EP samen met David Kweksilber, jazzy en héél tof vind ik :Y.

full stops and exclamation marks
  Moderator donderdag 30 september 2010 @ 19:56:15 #4
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_87034333
Hij was op de radio vorige week vrijdag en vond het verschrikkelijk. Veel verder dan slappe Anouk-aftreksels kwam het niet, terwijl ik zijn werk met Pete Philly toch wel kon waarderen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')