abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87022405
bij welke instanties kjiken ze je gegevens na als je bijv een nieuw paspoort aanvraagt, welke instanties zijn daaraan verbonden?, kijken ze bijv naar openstaande boetes of delicten die je open hebt staan?, en staat heel je geschiedenis in het systeem geschreven ;)

just curious ;d not like i have done anything bad >:O
pi_87022494
Je staat op de telex bij de politie en durft geen paspoort aan te vragen?

Maar don't worry, je kan hem gewoon aanvragen zonder zorgen, alleen zal je wel nog ergens op een adres ingeschreven moeten staan
pi_87022731
nah woon in t buitenland, sta niet in de telelens van de politie gelukkig :X, maar vraag me af of iemand weet welke instanties ze allemaal nagaan bij t aanvragen van een paspoort, en wie er allemaal controleert etc :P
pi_87024120
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef bestmage het volgende:
sta niet in de telelens van de politie gelukkig :X,
:D
pi_87076038
Niet. Zo'n servicemedewerker op het gemeentehuis is helemaal niet bevoegd om in opsporingsregisters van de politie e.d. te kijken.
pi_87081200
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef bestmage het volgende:
nah woon in t buitenland, sta niet in de telelens van de politie gelukkig :X, maar vraag me af of iemand weet welke instanties ze allemaal nagaan bij t aanvragen van een paspoort, en wie er allemaal controleert etc :P
aangezien je in het buitenland woont zal je de aanvraag op de NL ambassade moeten doen.
Je zult je oude paspoort moeten inleveren en zij zullen met de paspoort gevens het landelijk registersysteem gaan controleren of je inderdaad geldig zijn (dwz. paspoort niet gejat, correcte uitgave van vorige paspoort)

maar ik weet niet of dat systeem ook gekoppeld is aan Justitie zodat ze kunnen zien of je nog gezocht word of boetes hebt openstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')