nou, tot vannachtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A9: Afslag Aalsmeer - knp Holendrecht + 17 minuten
A2: Afslag Ouderkerk ad Amstel - Breukelen + 28 minuten.
Stof ze
wat heb ik daar aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle treinen rijden op tijd trouwens
gewoon spitsuur dusquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op traphic.nl is het gewoon rood
lekker stukkie fietsen, gezond voor je.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb ik daar aan?
dichstbijzijnde spoorlijn is 10Km van mijn huis
Sssssttttquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle treinen rijden op tijd trouwens
Zolang je niet het traject Arnhem-Winterswijk neemt hoef je niet bang te zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
Laat dat strakkes ook nog zo zijn ja...
Jij kan eventueel wel wat gevolgen ondervinden van een aanrijding met persoon tussen Roermond en Susteren, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
ik zal wat bladeren strooien ok?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
Nee, vertel mij watquote:Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang je niet het traject Arnhem-Winterswijk neemt hoef je niet bang te zijn
Op EHv-Venloquote:Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan eventueel wel wat gevolgen ondervinden van een aanrijding met persoon tussen Roermond en Susteren, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ik niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, vertel mij wat![]()
Daar heb ik heel wat uren in de kou gestaan...
quote:
Gecondoleerd. Ik 'slechts' tweequote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet wou je zeggen?
Heb bijna 7 jaar op dat traject gereisd
Suikerbeebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |