quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of ik kan het niet, verloor iig dik
Bis Later Marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
En zij zitten op fietsafstand
Tot later lieverds
Nou, succes met de boodschapjes en veel plezier bij je pappie en mammiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
Tot later lieverds
Dag dagquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Voor nu... operatie stofwolkquote:
Geen idee vandaag voor het eerst naar zijn werk met de fietsquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, bevalt het fietsen goed?
tot laterquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Hij wil niet op voorraad zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan met jou foon aan de hand?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Dat wel. ALS ie dan op voorraad isquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Welke foon wil jij dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
En en en kun je m dan niet laten reserveren?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
HTC wildfire. Bij Dixons is ie 199 euries, ergens anders al gauw zo'n 50 euro duurder.quote:
Staat er niet bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en kun je m dan niet laten reserveren?
pfff dat is ook lang... ik zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaan
laters marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
stof ze duckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor nu... operatie stofwolk
en morgen gewoon weer aan de slag
ik ben er nogquote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het weer rustig
Hoezo, staat het daar vast?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
wtf is er gebeurt op de A9 en A2![]()
zo kan ik toch niet stoffen
Op de A9 zijn de volgende meldingen:quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
A9: Afslag Aalsmeer - knp Holendrecht + 17 minutenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
op traphic.nl is het gewoon roodquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de A9 zijn de volgende meldingen:
A9 5 km
Gaasperdammerweg: Amstelveen richting Diemen tussen Bullewijk en knp. Diemen 5 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 4 km
Amstelveen richting Diemen tussen Ouderkerk a/d Amstel en knp. Holendrecht 4 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 3 km
Alkmaar richting Amstelveen tussen knp. Badhoevedorp en Amstelveen 3 km ^^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |