Blijkbaar wel jaquote:
Herkenbaar. De taaltoets met vijf vragen of het jou of jouw is.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
strak planquote:
de ene keer heb je in 20 minuten tijd 3 pagina's erbij de andere keer nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan wel zien dat er al weer een aantal pagina' zijn volgepost in een paar uur tijd
Coolquote:
Da's wel balen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
Wat is er dan met jou foon aan de hand?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
Op naar 1988, het godenjaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
HA ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
Dan offer ik mij wel op voor de andere helftquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Bedoel je niet het begin van het eindequote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
laatst kreeg ik schietles van Muckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWij speelden dat vroeger veel
![]()
Ik las vandaag nog op Fok! "ik werdt"quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Nee joh.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet het begin van het einde
Zo zou ik nou ook redenerenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Whehehe, bevalt het fietsen goed?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk... gelukkig is hij vandaag wel eerder thuis.... als ie een beetje doorfietst
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
Beter als toek en mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kan zij het zo goed dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |