Hohoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
100'den muggenbulten. Mooie tijden waren dat.
Neh, da's ook zo sneuquote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben![]()
[..]
Klopt, met de ZC heeft ze Peter gezien![]()
[..]
Ik kan hem ook aan jou geven![]()
[..]
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapen
Zelf nadenken is altijd goedquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.
Ik denk dat dat geen geldig excuus is op de uni.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like DuH, je bent fam van mij
iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat gaan jullie hard opeens
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, da's ook zo sneu
[..]
Zelf nadenken is altijd goedMaar een extra controle vind ik erg prettig
![]()
Ik heb een minor van een half jaar aan de uni gedaan, het eerste paper wat terugkwam in die klas was voor drie kwart van de studenten rood door alle spel- en taalfouten... Die van mij natuurlijk niet![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like DuH, je bent fam van mij
Aangenaam, mevrouw mietje hierquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
spelingskontrollen is voor mietjus
Jij wel ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hohoik had er toen wel 8 hoor
Denk het ook nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen geldig excuus is op de uni.
Ik heb het anders wel aan staan(niet dat ik er altijd gebruik van maakquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol
[..]
Aangenaam, mevrouw mietje hierVraag maar aan Trev
Of nee, doe toch maar niet
![]()
Heel erg herkenbaar. Ik heb nog speciaal een taalcursus gevolgd om het weer bij te spijkeren.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik heb een minor van een half jaar aan de uni gedaan, het eerste paper wat terugkwam in die klas was voor drie kwart van de studenten rood door alle spel- en taalfouten... Die van mij natuurlijk niet![]()
Ja iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat gaan jullie hard opeens
Maar het is wel echt waarquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, da's ook zo sneu
[..]
![]()
noem je mij een mietjequote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
spelingskontrollen is voor mietjus
quote:
Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb nog speciaal een taalcursus gevolgd om het weer bij te spijkeren.
het viel tot nu toe wel meequote:
ik heb het hier liggenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van vroeger, met zo'n enorm geweer
Geen zin in weekend?quote:
Nee dat niet, maar ik kan wel zien dat er al weer een aantal pagina' zijn volgepost in een paar uur tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow? en jij bent al de hele dag aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |