Blijkbaar wel jaquote:
Herkenbaar. De taaltoets met vijf vragen of het jou of jouw is.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
strak planquote:
de ene keer heb je in 20 minuten tijd 3 pagina's erbij de andere keer nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan wel zien dat er al weer een aantal pagina' zijn volgepost in een paar uur tijd
Coolquote:
Da's wel balen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
Wat is er dan met jou foon aan de hand?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
Op naar 1988, het godenjaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
HA ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
Dan offer ik mij wel op voor de andere helftquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Bedoel je niet het begin van het eindequote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
laatst kreeg ik schietles van Muckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWij speelden dat vroeger veel
![]()
Ik las vandaag nog op Fok! "ik werdt"quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Nee joh.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet het begin van het einde
Zo zou ik nou ook redenerenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Whehehe, bevalt het fietsen goed?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk... gelukkig is hij vandaag wel eerder thuis.... als ie een beetje doorfietst
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
Beter als toek en mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kan zij het zo goed dan?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of ik kan het niet, verloor iig dik
Bis Later Marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
En zij zitten op fietsafstand
Tot later lieverds
Nou, succes met de boodschapjes en veel plezier bij je pappie en mammiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
Tot later lieverds
Dag dagquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Voor nu... operatie stofwolkquote:
Geen idee vandaag voor het eerst naar zijn werk met de fietsquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, bevalt het fietsen goed?
tot laterquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Hij wil niet op voorraad zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan met jou foon aan de hand?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Dat wel. ALS ie dan op voorraad isquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Welke foon wil jij dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
En en en kun je m dan niet laten reserveren?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
HTC wildfire. Bij Dixons is ie 199 euries, ergens anders al gauw zo'n 50 euro duurder.quote:
Staat er niet bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en kun je m dan niet laten reserveren?
pfff dat is ook lang... ik zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaan
laters marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
stof ze duckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor nu... operatie stofwolk
en morgen gewoon weer aan de slag
ik ben er nogquote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het weer rustig
Hoezo, staat het daar vast?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
wtf is er gebeurt op de A9 en A2![]()
zo kan ik toch niet stoffen
Op de A9 zijn de volgende meldingen:quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
A9: Afslag Aalsmeer - knp Holendrecht + 17 minutenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
op traphic.nl is het gewoon roodquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de A9 zijn de volgende meldingen:
A9 5 km
Gaasperdammerweg: Amstelveen richting Diemen tussen Bullewijk en knp. Diemen 5 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 4 km
Amstelveen richting Diemen tussen Ouderkerk a/d Amstel en knp. Holendrecht 4 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 3 km
Alkmaar richting Amstelveen tussen knp. Badhoevedorp en Amstelveen 3 km ^^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |