Ik hoopte dat je erin zou trappen en hetzelfde zou zeggen.quote:
Ligt eraan welke punten hij heeft benadrukt.quote:
Vooral de misdragingen in het wilde Twentse nachtlevenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt eraan welke punten hij heeft benadrukt.
Mijn misdragingen stammen meer uit de periode toen ik nog in Arnhem uitging.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral de misdragingen in het wilde Twentse nachtleven.
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat hequote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?
Volgens mij ben ik er in gestonkenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat heIk heb ook al een vriend mogen ontmoeten
De zus daarentegen heb ik gemist, want ik sliep
Dus, vertel, wie ben je?
Ik ben één van zijn neefjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat heIk heb ook al een vriend mogen ontmoeten
De zus daarentegen heb ik gemist, want ik sliep
Dus, vertel, wie ben je?
Aangenaam, boze eend hier.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er in gestonkenAangenaam, domme doos hier
Aha, nergens ingestonken dusquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben één van zijn neefjes.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangenaam, boze eend hier.
Utrecht heeft wel verast!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op Champions League niveau wel ja. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg onder de indruk ben van het niveautje eronder.
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, nergens ingestonken dus![]()
Maar gezellig
Celtic heeft mij eerder teleurgesteld.quote:
Geen flauw idee, ik weet wel dat ie heel jong leekquote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.
quote:
Van vroeger, met zo'n enorm geweerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijgzin in duckhunt van al die ava's hier
Maak me maar eens voor 8 uur 's ochtends wakker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet wel dat ie heel jong leekhet is dat ie een auto had, anders hadden we em nog geen 18 gegeven
![]()
Nee toch, Trev kent volgens mij geen mensen die een eersteklas lul zijn
He wat?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben. Die moet ineens 479 euro opbrengen ipv 0.
Nicequote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb gister mn nieuwe tv besteld
Nee, valt mee. Op werkdagen voor 22.00 besteld, volgende dag in huis. Dus morgen heb ik ook nog een kansquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen is dat... Lange levertijd?
Dixonsquote:
Het rook wat naar koffie, de DE fabriek was enthousiastquote:
Kerel, 3 pagina's eerder zei ik al dat het vandaag qua opgang komen en dergelijke niks ging worden.quote:
verassend...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijgzin in duckhunt van al die ava's hier
AZ doet het ook goed en PSV verwacht ik ook wel dat ze nog gaan groeien in Europa...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Celtic heeft mij eerder teleurgesteld.Maar props voor Utrecht, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |