bron?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Catch_me het volgende:
TS weet niet dat rode kool net zoals taugé giftig is als je het niet goed kookt
Dus na het eten van een Turkse Pizza met rauwe rode kool, hoe lang heb ik nog te leven?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Catch_me het volgende:
Tuurlijk, joh.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Catch_me het volgende:
Mental image = slappe lachquote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door het paneermeel rollen en hop de frituur in.
welke mongool heeft je die tip gegeven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb het twee uur in de oven gezet in een ovenschaal met olijfolie dus en de kool in kleine stukjes gehakt (behoorlijk karwei), kaneel, gesneden appels, stukjes banaan en olijven.
Het is best lekker, alleen had ik die olijven eruit moeten laten, dat smaakt dus niet bij elkaar.
Bedankt nog voor de tips.
*Voorziet een slechte grap over een bananenboom met een olijvenboom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke mongool heeft je die tip gegeven?
Nee, er is nog over voor morgen, dus als je snel bent kan je een hapje mee-eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heb je nou een hele kool opgegeten?
En als mensen nog meer kool recepten hebben post ff, ben wel benieuwd
Iemand met een goed gevoel voor humor. Ik mis het roerbakken nog met sambal en oestersaus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke mongool heeft je die tip gegeven?
Wel eerst even aan sliertjes snijden natuurlijk, vrees dat TS hem als je dat niet expliciet vermeld de hele kool kookt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Koken met een scheutje citroensap en er dan appel doorheen flikkeren en meer citroen!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eerst even aan sliertjes snijden natuurlijk, vrees dat TS hem als je dat niet expliciet vermeld de hele kool kookt.
Ik ben autistisch, maar goed daarom zit ik ook op FOK!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eerst even aan sliertjes snijden natuurlijk, vrees dat TS hem als je dat niet expliciet vermeld de hele kool kookt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |