Het zit aan elkaar vast! heel cheapo eigenlijk hahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Volgens mij wil jouw dochter op haar mama lijken!![]()
Huup, ik vroeg het omdat ik niet kan zien of het nou een vestje met een bloesje is of een jurkje of een tuniekje? Zit het aan elkaar genaaid?
nee ik heb daar eerlijk gezegd niet gekeken verder.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk geslaagd huup! Heb je toevallig een blik geworpen op de jongenskleding? Dan weet ik of het de moeite waar is om daar morgen even heen te gaan
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kijken of het zo wel werkt dan :
dana's nieuwe jasje
Ah, goed idee!quote:
die houtje-touwtje jassen zijn van de meisjes-afdeling, t is ook wel een girly model. Ik vond ze erg leuk maar zag ze niet meer in de maat die ik wilde hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind puntcapuchons leuk mits op een jasje van (rode) velours: kaboutertje![]()
Ik heb zo'n leuk retro patroon voor een jas met een puntmuts.
Op die foto van de primark hangen ook leuke houtje-touwtje jassen geloof ik? Alhoewel... wel een lelijke roze capuchon.
ze kunnen vast t adres niet lezenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toch lastig om zo populair te zijn. Ik ga opschonen.
En het moet wel naar het buitenland hè?!Het is er als ik straks thuiskom vást!
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef Sjeen het volgende:
PrimarkIk ga in de herfstvakantie die in Luik eens bekijken
Van wat ik gehoord heb is die in Luik groter en rustiger. Maar ik ben er zelf nog nooit geweest dus weet niet zeker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef lily het volgende:
Dat is precies zo'n jasje dat ik zoek, huup. Ik houd niet zo van paars (en wit ook niet voor een jas).
[..]
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |