abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87017649
ja hey heb ik weer :')
hoeveelste topic in deze reeks is dat al dat ik open? :P

goed, hier weer verder.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87017703
Enniewee, ik zei dus:

quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef oeke het volgende:

[..]

Volgens mij wil jouw dochter op haar mama lijken! O+

Huup, ik vroeg het omdat ik niet kan zien of het nou een vestje met een bloesje is of een jurkje of een tuniekje? Zit het aan elkaar genaaid?
Het zit aan elkaar vast! heel cheapo eigenlijk hahaha :D zo'n strook er tussenin zeg maar. Het is maat 92/98 dus voor voorjaar volgend jaar pas, het lijkt mij dat het dan echt als een shirtje moet vallen. En zelfs voor t voorjaar zomer volgend jaar zal ie hier nog wel te groot zijn maar ik vond hem dan ook wel als tuniekje kunnen met een legging eronder zeg maar.

Miss dat paarse jasje was wel echt paars-paars. Hoe zeg je dat :')
euhm. rodig-paars, niet dat blauw-paarse. Snap je wat ik bedoel? misschien heeft tf die ook op de foto.

en de laatste posts:
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:03 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk geslaagd huup! Heb je toevallig een blik geworpen op de jongenskleding? Dan weet ik of het de moeite waar is om daar morgen even heen te gaan :)
nee ik heb daar eerlijk gezegd niet gekeken verder.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kijken of het zo wel werkt dan :

dana's nieuwe jasje

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 september 2010 @ 13:10:06 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87017818
En ik was 't eens met sorbo over een punt capuchon.
Blegh :P

Zouden die indianenvestjes nog een speciale naam hebben?
Kan niets vinden op internet.
pi_87018436
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, huup :D

Nou ja, ze heeft dat donkerblauwe jasje nog da tik vorig jaar van jou heb overgenomen, dus het heeft nog geen haast. Ik kan even wachten tot ik tegen iets leuks aanloop :)

Leuke jas voor Dana, bla :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87018460
c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:34:38 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87018700
uploading... :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87018929
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
c_/
Ah, goed idee!
Taartje erbij? :Y)

Ik vind trouwens die punt capuchons ook maar zo zo. Maar dat vind ik van puntcapuchons voor volwassenen ook. :)
Maar die indianen vestjes kunnen, mits van goede kwaliteit best heel leuk zijn eigenlijk. Vind ik dan he?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 30 september 2010 @ 13:41:48 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87019028
Grijs manteltje, foto is een beetje sneu maar in het echt wasie heel leuk! Vanaf maat 86 zover ik zag

De Huupmanteltjes, in wit blauw en paars

:s)

Ik heb eigenlijk niks voor m`n dochter gekocht, alleen voor mezelf :o Unicum :o
  donderdag 30 september 2010 @ 13:47:12 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87019277
Ben ik heel erg dat ik eigenlijk niet eens wat de primarkt is? Een groot kledingwarenhuis neem ik aan....
pi_87019380
oh hij lijkt zo ineens weer minder rood-paarsig dan ik in mijn herinnering had :D stom haha :P
die kleur blauw is trouwens wel de echte kleur van t jasje, niet dat fellere/lichtere op mijn foto.

En TF is leuk geslaagd voor zichzelf *O* :7

@Becky primark is een brits/ierse keten met kleding/tassen/huisspul, dat werk. Erg goedkoop allemaal en zeker in Engeland erg leuk. Hier ook hoor maar de collectie is wat beperkter hier zeg maar.
Alleen wel chaos in de winkels :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87019668
Hingen er ook leuke jongensjassen (maat 80) bij de Primark? Zo'n model die Huup heeft gekocht bijv, maar dan in jongensstijl.

Nu wil ik echt graag naar de Primark. Rotterdam is de enige in Nederland? Balen dat ik zaterdag moet werken en zondag zijn ze vast niet open?
  donderdag 30 september 2010 @ 13:56:48 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87019703
er hingen vast wel jongensjassen Meimeltje maar ik heb er niet op gelet.
pi_87019837
Huup zo'n jasje als je in het blauw hebt, die gaat mn moeder maken voor Mirte in het rood, zoiets. Gister stof gehaald *O*
Fake it till you make it...
pi_87019864
Ok tnx, moet ik maar een keer de gok gaan wagen en er naartoe gaan. Zou het zonde vinden als ik dan met niets thuis zou komen :D
Alhoewel Alexandrium natuurlijk wel leuk is om te shoppen (hmmzz dan wordt het volgende maand, want ook ik heb een shopverbod in okt).
pi_87019956
Ik vind puntcapuchons leuk mits op een jasje van (rode) velours: kaboutertje O+
Ik heb zo'n leuk retro patroon voor een jas met een puntmuts.

Op die foto van de primark hangen ook leuke houtje-touwtje jassen geloof ik? Alhoewel... wel een lelijke roze capuchon.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87020042
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind puntcapuchons leuk mits op een jasje van (rode) velours: kaboutertje O+
Ik heb zo'n leuk retro patroon voor een jas met een puntmuts.

Op die foto van de primark hangen ook leuke houtje-touwtje jassen geloof ik? Alhoewel... wel een lelijke roze capuchon.
die houtje-touwtje jassen zijn van de meisjes-afdeling, t is ook wel een girly model. Ik vond ze erg leuk maar zag ze niet meer in de maat die ik wilde hebben.

Jongensjassen heb ik eigk niet op gelet verder.

@Meimel ik zou gewoon gaan en er dan een heel dagje van maken ofzo. Alexandrium is loeigroot, meubelboulevard erbij en er zit ook een zara kids daar. Dus dan heb je in elk geval niet het gevoel dat je voor niks bent gegaan mocht het tegenvallen ;)

Nijna wat leuk!! O+ Ben benieuwd hoe het wordt!
mijn mams gaat voor Amélie breien, dat kan ze goed. Ik ben benieuwd! moet wel nog ff breipennen opzoeken want die heeft ze niet meer haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87020447
Huup, wat leuk breien. Daar gaat mn moeder denk ik niet meer aan beginnen, die heeft eens wat voor mij gebreid, toen het af was, was het te klein ;). Maar naaien gaat haar gelukkig een stuk beter af. Als het af is dan kom ik het jasje wel spammen ;).
Fake it till you make it...
pi_87020879
sorbo je inbox is vol!
en ik krijg je berichtjes weer 2 keer :P

ik ben je nie vergeten hoor! Maar je had het wel al moeten hebben inmiddels :{ t is maandag op de bus gegaan hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87021336
Toch lastig om zo populair te zijn. Ik ga opschonen.

En het moet wel naar het buitenland hè?! :+ Het is er als ik straks thuiskom vást!
pi_87021391
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toch lastig om zo populair te zijn. Ik ga opschonen.

En het moet wel naar het buitenland hè?! :+ Het is er als ik straks thuiskom vást!
ze kunnen vast t adres niet lezen :')
en nee dat ligt niet aan mijn handschrift! :P

hij is hier in ieder geval weg. Ik hoop dat t er zo is, de post hier heeft meer kuren heb ik inmiddels gemerkt. Buh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87021419
Oh en de computer hier verstuurt álles twee keer. Ook mijn postings! Gelukkig pikt het forum dat niet...
pi_87022192
Dat is precies zo'n jasje dat ik zoek, huup. Ik houd niet zo van paars (en wit ook niet voor een jas).

quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef Sjeen het volgende:
Primark *O* Ik ga in de herfstvakantie die in Luik eens bekijken :D
Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.
pi_87023070
Meimeltje de Primark is op zondag ook open hoor!
pi_87023227
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef lily het volgende:
Dat is precies zo'n jasje dat ik zoek, huup. Ik houd niet zo van paars (en wit ook niet voor een jas).
[..]

Ik ga binnenkort met wat vriendinnen shoppen in Luik. Ik wist niet dat er daar een zat.
Van wat ik gehoord heb is die in Luik groter en rustiger. Maar ik ben er zelf nog nooit geweest dus weet niet zeker.
Dit jasje ging wel pas vanaf 92 ongeveer dus ik denk dat ie te groot zal zijn voor jouw mup deze winter? Welke maat zoek je? 74/80 ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87023292
Ja 74/80 inderdaad.
Ik zoek in ieder geval iets in dat model. Niet een jack met capuchon ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')