abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87068266
Leuk die laatste bruine trui Lily O+ zitten zo'n beetje precies dezelfde kleurtjes in als in de stof van het blousje wat Twinkly voor me maakt
en dat jasje :9~ maar ik persoonlijk geef ook echt geen 40 euro uit aan een jasje, kunnen ze maar 1 seizoen aan, dikke doei :W
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87068959
Ik ben op marktplaats aan het zoeken (voor een jasje) maar alles wat ik leuk vind (mantel) is van Zara of Benetton of Jottum en vragen ze alsnog 25 of 35 of meer voor hun tweedehansjes.

Hier kan ik ook genoeg vinden dan

Ik zit ook echt met de maat. Maat 74 heeft ze nu (9 mnd tot 12 mnd) maar in januari heeft ze ook nog een winterjas nodig natuurlijk en dan past 74 misschien niet meer.
Dus met wat pech zit ik dan met 2 maten per seizoen.

Ik heb nu een warm Mexx jasje maat 80 (gekregen) en dat past an sich wel maar de mouwen zijn te lang en dat irriteert haar vreselijk. Ook omslaan werkt niet lekker met dikker spul.,
pi_87070156
oh lily ik heb zo'n Hema jasje van vorig jaar nog in maat 74 waar Amélie nog steeds in past, die valt dan wel weer ruim in tegenstelling tot de rest van de maten :')
Is het niet de moeite waard om een maat 74 of een 80 te gaan passen en eventueel een tweedehands op mp te scoren? Of vind je dat model niet leuk?
Korte mantel is het zeg maar in antraciet maar ze hadden meer soorten.

Ik begrijp het wel dat mensen een best behoorlijk bedrag terug vragen voor hun merkspul maar t is wel wat je zegt, ik ga geen 25+ betalen voor tweedehands als ik daar bij H&M/Hema enz. een nieuwe voor kan kopen.
mits en maar en tenzij... als het jasje superleuk is en van een heul duur merk en t ziet er nog goed uit misschien weer wel, maar dan nnog twijfel enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87070331
Ja, het is lastig..

Zara verkopen ze hier in de buurt niet (wel op de Meir in Antwerpen waar ik vorige week was :') maar goed; toen had ik Leah niet bij me). Eerst passen en dan bieden is wel handig ja.
pi_87070616
oh je ging toch nog naar Luik? Zit daar geen Zara?

En ik vind deze jasjes van Name-it ook wel lief, maar ze staan alleen in mt 80 op MP.
En k weet niet of het je kleur is.

http://link.marktplaats.nl/376667739

http://link.marktplaats.nl/382421475

Deze is wel 74, capuchon kan eraf:
http://link.marktplaats.nl/380831264
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87070682
Die eerste vind ik het leukst :)

maat 80, valt ruim, hmm

maar name-it kan ik ook nog naar kijken ja :Y

er zit ook een zara in Luik ja (we gaan 6 november)
pi_87070876
ja hij schijnt ruim te vallen. Maar dan zou dat eerder een jas zijn voor vanaf januari ofzo t/m het zomerweer. En als ie echt heel ruim valt kan ze hem misschien volgend jaar najaar nog wel aan als ze niet heul hard groeit.

En anders verkoop je hem weer koop ik hem wel over voor mn buikmeiske :7 ;)

Denk dat je zeker bij zara zult slagen! Gewoon iets meenemen dat goed zit van Leah en aan de hand daarvan kijken of de maat okay is? Dan hoeft ze niet mee om te passen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87072487
Wat vinden jullie nou leuke merken voor jongens eigenlijk? Voor moeders die niet van grote mannenkleding-maar-dan-in het klein houden?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:42:33 #134
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87072804
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke merken voor jongens eigenlijk? Voor moeders die niet van grote mannenkleding-maar-dan-in het klein houden?
Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut een gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet van O+ ;) , maar ik snap gewoon niet wat jullie bedoelen daarmee :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 01-10-2010 19:51:29 ]
pi_87073049
Haha groofs :D
ik snap wat je bedoelt :Y en je hebt ook gelijk, de kleding die ik Amélie aantrek zou (vaak) ook best voor volwassen vrouwen kunnen.

Ik kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die het afschuwelijk vinden wat ik mijn aantrek. wat ik haar aandoe hahaha :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:50:54 #136
313287 Groofsken3
pi_87073159
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
Haha groofs :D
ik snap wat je bedoelt :Y en je hebt ook gelijk, de kleding die ik Amélie aantrek zou (vaak) ook best voor volwassen vrouwen kunnen.

Ik kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die het afschuwelijk vinden wat ik mijn aantrek. wat ik haar aandoe hahaha :D
Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.
pi_87073178
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut ee gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet van O+ ;) , maar ik snap gewoon niet wat jullie bedoelen daarmee :@ .
Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:54:44 #138
313287 Groofsken3
pi_87073292
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?
Bodpa :o , het was helemaal geen aanval op wat jij zei ofzo :* . Die vergelijking met meisjeskleding was al veel eerder door (vele) anderen gemaakt. En die snap ik gewoon oprecht niet. Maar blijkbaar zijn dus streepjesoverhemden en spencers, t-shirts over een blouse en nette sokken GMKIHK. Ik snappie ^O^ .

Nu moet ik nog even snappen waarom dat bij meisjes geen issue is (zonder daarmee te zeggen dat jij dat impliceert).
pi_87073388
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.
oh nee zo bedoelde ik het niet hoor!

Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik me goed voor kan stellen dat anderen het afschuwelijk vinden.
Mijn eigen zusje vindt bijvoorbeeld dat kindjes in fel en hysterisch en bont moeten, ómdat het kindjes zijn. Ik ben het daar gedeeltelijk mee eens, het mag ook allemaal wel speels en kinds enzo, maar de rest is een kwestie van smaak. Je houdt ervan of niet, maar het is geen moeten omdat het kleintjes zijn. Vind ik dan :P

Ik denk dat het verschil er in zit dat ik zelf moeite moet doen om Amélie te kleden in de kleertjes die ik koop voor haar. Het komt uit Frankrijk, uit kleine winkeltjes, of van de grotere ketens maar dan een paar dingen ofzo.
Met andere woorden, het gros van wat er hangt in met name de grote ketens is wel bont/met print/met cartoon-figuren etcetera.

Voor jongens is het juist meer gangbaar, ook in de grotere ketens, om kleding aan te treffen die een man met gemiddeld-normale smaak ook aan zou doen, denk aan polo's, sweatshirts, overhemdjes, dat idee, je wordt er mee doodgegooid.
Niets mis mee imho hoor! Maar juist als je je zoon meer rockabilly of ehm hiphop bijvoorbeeld wilt kleden dan moet je daar weer wat meer moeite voor doen.

Zoiets.
Denk ik.

Ik bedoel overigens niets qua oordeel ermee hoor over verschillende kledingstijlen :D maar ik denk dat daar een verschil in zit ofzo? Dus dat t voor jongens meer gangbaar is?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87073457
Wat een loze lap tekst :')
en dat over kleertjes _O- c_/

nouja, ik hoop dat je er een touw aan vast kan knopen.

En verder, details O+ ik hou ervan, kleine dingetjes die een ander misschien niet eens opvallen, een biesje of een zoompje ofzo :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:59:37 #141
313287 Groofsken3
pi_87073493
Jaja, oké... Helder, sort of :o . ^O^
pi_87073514
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef Groofsken3 het volgende:
Jaja, oké...
niet? ;(

overigens, ik weet t ook niet hoor, maar als ik er over nadenk dan denk ik dat t zoiets is?
Ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:01:23 #143
313287 Groofsken3
pi_87073571
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

niet? ;(
Ik had mijn post net aangepast al :* . Ik blijf het moeilijk vinden om er zo naar te kijken, maar das vast mijn gebrek aan gevoel voor stijl ;) .

Het enige dat ik in winkels zie is een hele hoop kleding voor allebei, en ik vind het voor allebei even makkelijk/ moeilijk om het spul te vinden dat ik echt leuk vind.
pi_87073606
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Bodpa :o , het was helemaal geen aanval op wat jij zei ofzo :* . Die vergelijking met meisjeskleding was al veel eerder door (vele) anderen gemaakt. En die snap ik gewoon oprecht niet. Maar blijkbaar zijn dus streepjesoverhemden en spencers, t-shirts over een blouse en nette sokken GMKIHK. Ik snappie ^O^ .

Nu moet ik nog even snappen waarom dat bij meisjes geen issue is (zonder daarmee te zeggen dat jij dat impliceert).
Dat GMKIHK lijstje is mijn persoonlijke lijstje he, hoewel polo's er wat mij betreft ook bij op mogen. En verder: kusje terug!

Bijdeweg: Huup legt t wel goed uit vind ik.
pi_87073641
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik had mijn post net aangepast al :* . Ik blijf het moeilijk vinden om er zo naar te kijken, maar das vast mijn gebrek aan gevoel voor stijl ;) .
haha ik zie het :P

Nee joh dat ligt daar niet aan, weet je, uiteindelijk gaat het ook gewoon om de combi's die je maakt met de kleertjes én om het kindje zelf, hoe het je kindje staat enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87073698
Kinderen als kleine volwassenen kleden is al zo oud als de weg naar..................pas sinds kort zijn er echte kinderkleren. Vroeger hadden jongens en meisjes jurken aan. :D

Zelf wilde ik alleen katoen (liefst eerlijke katoen) en keek ik ook of ze zo vrij mogelijk van kinderarbeid waren. Winterassen wind-en waterdicht. Meer praktisch dan alleen maar mooi. En vooral geen synthetische stoffen, bbbrrrrrr.

Huup, die mouwen inkorten kun je het beste in het midden van de mouw doen. Dan laat je de stof eraan zitten en zit de mouw toch mooi op lengte.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:05:41 #147
313287 Groofsken3
pi_87073725
Ja, dat is wel echt heel erg waar ook, dat laatste. Ik vind jouw kledingkeuze voor Amélie nl echt erg mooi. Het staat haar allemaal heel goed, en toch zit er maar weinig bij wat ik mijn dochter de komende tien jaar aan zal doen (als het aan mij ligt). Maar tegelijkertijd kan ik me jouw dochter ook weer helemaal niet voorstellen in de meeste kleding van S.

De wondere wereld van kleding. O+
pi_87073965
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Groofsken3 het volgende:
Ja, dat is wel echt heel erg waar ook, dat laatste. Ik vind jouw kledingkeuze voor Amélie nl echt erg mooi. Het staat haar allemaal heel goed, en toch zit er maar weinig bij wat ik mijn dochter de komende tien jaar aan zal doen (als het aan mij ligt). Maar tegelijkertijd kan ik me jouw dochter ook weer helemaal niet voorstellen in de meeste kleding van S.

De wondere wereld van kleding. O+
Daarom :D
en als ik aantrek wat mijn zusje draagt dan loop ik giga voor lul _O- terwijl het haar goed staat, en ik zou haar juist weer uitlachen als ze mijn kleding zou dragen :P

uiteraard begint het met wat je zelf leuk vindt, je eigen smaak, maar al zo snel is je kindje echt een eigen persoon en zijn er dingen die wel staan of juist niet, of dingen die je kind graag aan wil (roze! :P ) of juist niet (knopen aan kleding herinner ik me van iemand hier op fok). Ik vind dat wel grappig. Het begint met jouw smaak maar uiteindelijk groeit dat naar elkaar toe en maakt je kind zn eigen smaak.

Tot nu toe kleed ik mn kind beter dan mezelf _O-
Ik hoop voor haar dat ze een beter stijlgevoel voor zichzelf ontwikkelt dan ik heb :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:31:52 #149
5428 crew  miss_sly
pi_87074743
Ik vond een enorme doos toen ik thuis kwam *O*
Samen met Senna uitgepakt: eerst pakte ik het uit de doos, legde het op mijn schoot als ik het bekeken had, en dan plukte Senna het van mijn schoot. En dit was het resultaat:

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87074908
hahahaha _O- gelijk een modeshow dr van maken :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')