Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut een gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke merken voor jongens eigenlijk? Voor moeders die niet van grote mannenkleding-maar-dan-in het klein houden?
Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
Haha groofs
ik snap wat je bedoelten je hebt ook gelijk, de kleding die ik Amélie aantrek zou (vaak) ook best voor volwassen vrouwen kunnen.
Ik kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die het afschuwelijk vinden wat ik mijn aantrek. wat ik haar aandoe hahaha![]()
Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Van die opmerking snap ik maar weinig. Die is ook al vaker gemaakt. Voor jongens zou alleen maar grote-mannen-kleding-in-het-klein te koop zijn, maar dat is toch voor meisjes ook zo. Sterker nog, het valt me zelfs op hoe 'volwassen' de meisjeskleding die hier geshowed en/of gekocht wordt vaak is. Kijk nou naar dat jasje dat Huup net voor Amélie gekocht heeft. Als je die een stuk of wat maten vergroot is het absoluut ee gangbare jas voor een volwassen vrouw. Ik vind hem prachtig daar niet van![]()
, maar ik snap gewoon niet wat jullie bedoelen daarmee
.
Bodpaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er alleen maar GMKIHK voor jongetjes is? Ik geef alleen aan dat ik dat niet leuk vind. Mijn zoon kan nog lang genoeg streepjesoverhemden en spencers aan, t-shirts over een blouse, nette sokken. Ik ben op zoek naar merken met een grapje, iets speels. Ik vind Lipfish bijvoorbeeld leuk, Mini Boden, DPAM, sommige dingen van Monsoon. Gewoon iets met humor als het even kan, of een apart detail, zonder te vervallen in van die foute teksten of stripfiguren. Snappie?
oh nee zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Huup, even voor de duidelijkheid, ik vind je dochter er altijd erg leuk gekleed uitzien, dus die opmerking staat helemaal los van of ik het mooi vind of niet. Ik snap alleen niet zo goed wat ermee bedoeld wordt, ik zie het verschil niet voor jongens en meisjes wat dat betreft.
niet?quote:
Ik had mijn post net aangepast alquote:
Dat GMKIHK lijstje is mijn persoonlijke lijstje he, hoewel polo's er wat mij betreft ook bij op mogen. En verder: kusje terug!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Bodpa, het was helemaal geen aanval op wat jij zei ofzo
. Die vergelijking met meisjeskleding was al veel eerder door (vele) anderen gemaakt. En die snap ik gewoon oprecht niet. Maar blijkbaar zijn dus streepjesoverhemden en spencers, t-shirts over een blouse en nette sokken GMKIHK. Ik snappie
.
Nu moet ik nog even snappen waarom dat bij meisjes geen issue is (zonder daarmee te zeggen dat jij dat impliceert).
haha ik zie hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik had mijn post net aangepast al. Ik blijf het moeilijk vinden om er zo naar te kijken, maar das vast mijn gebrek aan gevoel voor stijl
.
Daaromquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Groofsken3 het volgende:
Ja, dat is wel echt heel erg waar ook, dat laatste. Ik vind jouw kledingkeuze voor Amélie nl echt erg mooi. Het staat haar allemaal heel goed, en toch zit er maar weinig bij wat ik mijn dochter de komende tien jaar aan zal doen (als het aan mij ligt). Maar tegelijkertijd kan ik me jouw dochter ook weer helemaal niet voorstellen in de meeste kleding van S.
De wondere wereld van kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |