oh, daar kan ik slecht niet tegen (terwijl ik niet eens aan pashokjes doe)quote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
omdat de pashokjes Efteling-waardige rijen hebben.
In de vakantie heb ik onwijs lang in de rij van de kassa gestaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef lily het volgende:
[..]
oh, daar kan ik slecht niet tegen (terwijl ik niet eens aan pashokjes doe)
Hmm huup dat zegt ook wel wat he?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
ja hey heb ik weer
hoeveelste topic in deze reeks is dat al dat ik open?
goed, hier weer verder.
Ohhh kijk nouquote:Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
mouwen moeten omgezoomd dan kan ze hem deze winter wel aan denk k.
Ja ik had een 86/92 besteld. 74/80 had hier wel gepast denk ik, maar misschien is die dan over een maand al te klein terwijl hij 86/92 als het goed is veel langer aan kan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef lily het volgende:
Ja, hier is de 74/80 nog prima.
Dyon had volgens mij een 86/92 aan..
Jij! was dat héquote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm huup dat zegt ook wel wat he?![]()
![]()
Nu eerst bijlezen en kijken
Paskamers doe ik niet aanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geloof mij nou
Het is altijd druk.
In ieder geval, wat versta je onder druk.
Minimaal zo'n 15 minuten wachten bij de paskamers, zit er toch wel in.
Je kunt beter s'ochtends gaan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Er hingen ook briefjes van 'wachttijd vanaf hier is 2 uur'
12 uur pas, daarom is 't niet te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Paskamers doe ik niet aanOf ik moet voor mezelf iets zien natuurlijk, maar met zo'n wachttijd heb ik daar dan meestal echt geen zin in
Weet je toevallig ook hoelaat het op zondagochtend open is? We zijn hier toch al vroeg ons bed uit (helaas).
Al moet ik in m'n blote muis staan (quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Paskamers doe ik ook niet aan bij primark hoorik ga ook niet in de winkel staan passen in mn blote kont; tenzij een vest of jas ofzo, dat kan nog wel, maar verder meh. Voor die prijs neem ik de gok meestal wel dat t wel past
en zo niet dan geef k et aan mn moeder of mn zusje ofzo.
Oww maar dat vinden ze vast helemaal niet ergquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Meimel t is wel druk hoor, zeker in t weekend. Misschien manlief met kinders even bij de mac aan de overkant parkeren anders ofzo om frustraties te voorkomen![]()
Gewoon op een tijd gaan dat je zeker weet dat t spul van een jaar of 16 op school zit. Dan valt het best wel weer meequote:
Dat gebreide jurkje? Helaas.. zag 'm in lichtgrijs hangen in 98/104, maar die zag er vrij klein uit dus ik wilde 'm liever groter en die was er niet... Gelukkig heeft ze nog genoeg anders dus ik heb besloten er geen megazoektocht naar te gaan houdenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jij! was dat hévan 't donker blauwe hema jurkje?
Die wilde jij toch ook? Heb je 'm al?
Dat is lastig hoor, uitval enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon op een tijd gaan dat je zeker weet dat t spul van een jaar of 16 op school zit. Dan valt het best wel weer mee![]()
Hier hadden ze nog volop in donkerblauw.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat gebreide jurkje? Helaas.. zag 'm in lichtgrijs hangen in 98/104, maar die zag er vrij klein uit dus ik wilde 'm liever groter en die was er niet... Gelukkig heeft ze nog genoeg anders dus ik heb besloten er geen megazoektocht naar te gaan houden
Oh en dus ook in 110? En in donkerblauw? En waar is hier? *hieper*quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier hadden ze nog volop in donkerblauw.
Kwam ze per toeval tegen.
't Ging in dubbele maten dat weet ik wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh en dus ook in 110? En in donkerblauw? En waar is hier? *hieper*
Maar het doet me echt helemaal niks he?
Ohhhh maar Rotterdam is echt te ver weg voor een jurkje. En ik ga morgen al de hele dag naar de woonbeursquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
't Ging in dubbele maten dat weet ik wel.
110/116 ofzo?
Die maat hing er in 't donkerblauw & èèn in 't grijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |