quote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef Windigo het volgende:
[..]Reactie op Steer's vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pas veel beter bij een I dan bij een E, al was het maar omdat we in simpele dingen als sociale behoeftes gelijk gestemd zijn. Als ik een vriendin zou hebben die te pas en te onpas overal op bezoek wil en bezoek wil ontvangen word ik gek! En bij ons levert extreem I gedrag van de een vaak op dat de ander de minimaal aanwezige E kant even meer laat gelden.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een E is misschien inderdaad spannender, I-tjes lijken over het algemeen teveel op elkaar om een goede match te worden. Dat weet ik wel uit ervaring inderdaad. Maar dan moet je een E'tje hebben dat in balans is, anders wordt het ook niks met het I-tje in jezelf
Ja okee.quote:
Thanks Windigo, maar de vraag was rethorisch.quote:
Oké, die indruk kreeg ik met al je gepraat over meisjesquote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee.Maar. Ook niet toen je nog 20 was en in je ontwikkeling zat zeg maar?
[..]
Thanks Windigo, maar de vraag was rethorisch.Ik zoek een master diploma, niet een vriendin momenteel.
Ja is meer een proces in m'n hoofd dan een een behoefte aan een daadwerkelijke relatie zeg maar.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oké, die indruk kreeg ik met al je gepraat over meisjes
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja is meer een proces in m'n hoofd dan een een behoefte aan een daadwerkelijke relatie zeg maar.
Aw, wat fijn voor hun.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef krakkemieke het volgende:
Het was een grapje Isa.![]()
En ik herken daar helemaal niks van Steer. Ze waren 50 jaar bij elkaar en volgens mij nog steeds verliefd.
Hrrmrmfp.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over?
Ja, we zaten samen in de jeugdopleiding, ik had iets meer talent maar ze begrepen me nietquote:Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef golfer het volgende:
TAV gefeliciteerd met je 48ste verjaardag.
je zegt toch steeds: "net als Rijkaard".![]()
En daarom ben ik tegen positieve diskriminaasie! Wij gewone Nederlanders moeten ook dezelfde kansen krijgen!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, we zaten samen in de jeugdopleiding, ik had iets meer talent maar ze begrepen me niet![]()
En thnx!
Ja, dat is inderdaad gekquote:Op donderdag 30 september 2010 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hrrmrmfp.
Gek he altijd, dat andermans situatie vaak veel helderder lijkt dan die van jezelf.
hmm ja eerste relaties gaan meestal fout.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw, wat fijn voor hun.![]()
Ik herinner me nog wel in mijn eerste relatie dat ik echt superbeschermend, superaanwezig, supercontrolerend etc. was en dat ik de hele relatie probeerde te micromanagen. Dit hebben m'n ouders ook altijd gedaan. Ik word daar steeds beter in maar ergens moet ik me daar echt heel bewust van losmaken, want dit werkt natuurlijk niet.
nee joh, das gewoon relaxed. dan gaat het goed zonder dat je erover hoeft na te denkenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef LieLie het volgende:
ik analyseer mijn relatie nooit zo uitgebreid, is dat puberaal?
Jammer dat die relatie niet werkte, maar mooi dat je ervan leert!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw, wat fijn voor hun.![]()
Ik herinner me nog wel in mijn eerste relatie dat ik echt superbeschermend, superaanwezig, supercontrolerend etc. was en dat ik de hele relatie probeerde te micromanagen. Dit hebben m'n ouders ook altijd gedaan. Ik word daar steeds beter in maar ergens moet ik me daar echt heel bewust van losmaken, want dit werkt natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad gekHet is natuurlijk ook veel moeilijker om écht eerlijk tegen jezelf te zijn, dan tegen een ander.
We zoeken niet naar een letter, maar naar waar die letter voor staatquote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja eerste relaties gaan meestal fout.
hoe kunnen jullie nou op zoek zijn naar een letter?? snap dat niet hoor.
Niet zo letterlijk nemen die letterquote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja eerste relaties gaan meestal fout.
hoe kunnen jullie nou op zoek zijn naar een letter?? snap dat niet hoor.
ik zou er heel moe van worden om als ik met mensen praat hard moet nadenken wat voor letter diegene heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
We zoeken niet naar een letter, maar naar waar die letter voor staat
Ja lekker duidelijk hè
Nou, allebei dit uitprinten en ophangenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad gekHet is natuurlijk ook veel moeilijker om écht eerlijk tegen jezelf te zijn, dan tegen een ander.
Dat moet ik ook niet, dat vind ik leuk. En mijn ervaring is dat het toch vrij vaak klopt wat die letters zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou er heel moe van worden om als ik met mensen praat hard moet nadenken wat voor letter diegene heeft
Ik wist het alquote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, allebei dit uitprinten en ophangen
Typische *SF* reactiequote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou er heel moe van worden om als ik met mensen praat hard moet nadenken wat voor letter diegene heeft
ik heb 2x de test gedaan en kwam 2x op iets anders uit. ik moet dus nog op zoek naar mn eigen letterquote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat moet ik ook niet, dat vind ik leuk. En mijn ervaring is dat het toch vrij vaak klopt wat die letters zeggen
Ik kom ook wisselend op INFP en INFJ uit, maar net iets vaker op INFP dus die neem ik maar aan dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb 2x de test gedaan en kwam 2x op iets anders uit. ik moet dus nog op zoek naar mn eigen letter
wanneer weet je het? ik duimquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef flying-dutchman het volgende:
zo daar is ik weer
intake ging best wel ok, alleen meer kapers op de kusteven afwachten nog.
ik analyseer mijn relatie gewoon niet. Hij is goed, en daar gaat 't omquote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef LieLie het volgende:
ik analyseer mijn relatie nooit zo uitgebreid, is dat puberaal?
woensdagquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer weet je het? ik duim
Ja , heb er nog niet aan gewerkt want was gistermiddag niet lekker en heb héél lang geslapen. Moet zo naar de dokter dus het wordt pas in de namiddag denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef flying-dutchman het volgende:
@windigo mis nog wat in mijn mailbox
Het gaat niet om de letters en de uitkomsten maar om het gesprek en de inzichten die het je oplevertquote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb 2x de test gedaan en kwam 2x op iets anders uit. ik moet dus nog op zoek naar mn eigen letter
ok danquote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja , heb er nog niet aan gewerkt want was gistermiddag niet lekker en heb héél lang geslapen. Moet zo naar de dokter dus het wordt pas in de namiddag denk ik.
Helaas zijn die factoren ook gewoon nog steeds aanwezig. Hopelijk weet de dokter me straks wat meer te vertellenquote:
Oh ik wel, maar dan vooral om te duiden waarom deze zo goed werkt en voorgaande nietquote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik analyseer mijn relatie gewoon niet. Hij is goed, en daar gaat 't om
Misschien was je wel eerder bezig om een ideale situatie te proberen te creeëren in plaats van te hebben zoals nu met Sunnyquote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar dan vooral om te duiden waarom deze zo goed werkt en voorgaande nietWil de succesfactoren graag in stand houden
Steek je tong ertussenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:29 schreef LieLie het volgende:
er zit zo'n h&m-stel vreselijk te kleffen voor me in de bus.
Ik moet zo een half uur fietsenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef flying-dutchman het volgende:
tijd voor wat zomerse beats met dit k*t weer
Huisgenoot.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zegt diegene die niet eens zijn batsende deuropenlatende huisgenote bespringt
Openbaar vervoer is een geweldig middel om je soortgenoten te observeren! Gisteren ging er een erg lange slungelige jongeman met kreukelige eigszins smoezelige kleren tegenover me zitten. Scheurt een zak met zo te zien zoute krakelingendrop (weet niet hoe dat spul heet) open en begint die enorme dingen een voor een in zijn mond te proppen. Hij kauwde daarbij met open mond en al dat zoute suiker (quote:Op donderdag 30 september 2010 12:29 schreef LieLie het volgende:
er zit zo'n h&m-stel vreselijk te kleffen voor me in de bus.
ja, als je zo oud bent als jij moet je daar misschien aan gaan denkenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar dan vooral om te duiden waarom deze zo goed werkt en voorgaande nietWil de succesfactoren graag in stand houden
Haha, scherp geobserveerd!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is een geweldig middel om je soortgenoten te observeren! Gisteren ging er een erg lange slungelige jongeman met kreukelige eigszins smoezelige kleren tegenover me zitten. Scheurt een zak met zo te zien zoute krakelingendrop (weet niet hoe dat spul heet) open en begint die enorme dingen een voor een in zijn mond te proppen. Hij kauwde daarbij met open mond en al dat zoute suiker () zat rond zijn mon en kwam op zijn kleren terecht. Het was een dusdanig weerzinwekkend tafereel dat ik niet klon ophouden er naar te kijken
Wie kan er nou conflicten met een meisje zoals jij hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, ook niet een beetje in mijn 20s. Ik ging mijn ouders toen wel veel meer begrijpen, dat wel. Maar hoe zij in hun relatie zaten, nee, dat heb ik nooit in mezelf gezien. Nou ja, goed dan, 1 puntje: conflictvermijdend gedrag. Mijn ouders hadden (of dat leek zo) nooit ruzie of conflicten en ik denk dat ik er daarom ook helemaal niet mee om kan gaan.
En staarde met glazige blik voor zich uit.quote:
Die is leuk ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef flying-dutchman het volgende:
tijd voor wat zomerse beats met dit k*t weer
Nou, er zijn vast ABCD types die mijn ongeorganiseerde chaotische flierefluitende ik hou van het leven bestaan niet aan kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Wie kan er nou conflicten met een meisje zoals jij hebben
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is een geweldig middel om je soortgenoten te observeren! Gisteren ging er een erg lange slungelige jongeman met kreukelige eigszins smoezelige kleren tegenover me zitten. Scheurt een zak met zo te zien zoute krakelingendrop (weet niet hoe dat spul heet) open en begint die enorme dingen een voor een in zijn mond te proppen. Hij kauwde daarbij met open mond en al dat zoute suiker () zat rond zijn mon en kwam op zijn kleren terecht. Het was een dusdanig weerzinwekkend tafereel dat ik niet klon ophouden er naar te kijken
herkenbaarquote:En Steer, ook niet een beetje in mijn 20s. Ik ging mijn ouders toen wel veel meer begrijpen, dat wel. Maar hoe zij in hun relatie zaten, nee, dat heb ik nooit in mezelf gezien. Nou ja, goed dan, 1 puntje: conflictvermijdend gedrag. Mijn ouders hadden (of dat leek zo) nooit ruzie of conflicten en ik denk dat ik er daarom ook helemaal niet mee om kan gaan.
Heel veel succes en wijsheid, Windigoquote:Op donderdag 30 september 2010 12:40 schreef Windigo het volgende:
Ik ga naar de dokter, tot later iedereen![]()
Ja!! Ik word er gewoon ook ziek van, als mensen ruzie hebben. En dan weet ik niet hoe ik moet reageren en wil alleen huilen, maar als je huilt dan kom je niet meer serieus en volwassen uit je woorden en dan wordt het helemaal nietsquote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef LieLie het volgende:
herkenbaar![]()
mijn schoonouders zijn vrij heetgebakerd, mijn ouders de rust zelve. Dus ik wist niet wat me overkwam toen ik voor het eerst een conflictje daar meemaakte. had er buikpijn van
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!! Ik word er gewoon ook ziek van, als mensen ruzie hebben. En dan weet ik niet hoe ik moet reageren en wil alleen huilen, maar als je huilt dan kom je niet meer serieus en volwassen uit je woorden en dan wordt het helemaal nietsOm dat huilen dan te verdoezelen stel ik me in conflicten dan juist zo kil en afstandelijk mogelijk op, en heel erg rationeel
Maar dat ben ik eigenlijk niet, want het liefst wil ik dus alleen maar janken
Ik huil meestal uit onmacht. En ik zeg gewoon dat ze niet moeten letten op het huilen. En dan zeg ik wat ik te zeggen heb. Of ik zeg dat ik er later op terugkom.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!! Ik word er gewoon ook ziek van, als mensen ruzie hebben. En dan weet ik niet hoe ik moet reageren en wil alleen huilen, maar als je huilt dan kom je niet meer serieus en volwassen uit je woorden en dan wordt het helemaal nietsOm dat huilen dan te verdoezelen stel ik me in conflicten dan juist zo kil en afstandelijk mogelijk op, en heel erg rationeel
Maar dat ben ik eigenlijk niet, want het liefst wil ik dus alleen maar janken
En de meeste mannen kunnen slecht tegen huilende vrouwenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
En ik kan heel slecht tegen huilende mensen.
Isa![]()
Maar door dat gesnotter kom ik niet uit mijn woorden, wordt mijn keel dichtgesnoerdquote:Op donderdag 30 september 2010 12:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik huil meestal uit onmacht. En ik zeg gewoon dat ze niet moeten letten op het huilen. En dan zeg ik wat ik te zeggen heb. Of ik zeg dat ik er later op terugkom.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
ff terug gelezen.
Steer heeft idd een E nodig als dame.
Ik zal ff kijken of Liejannuh nog single is.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goede schoppen onder je kont geven moet ze kunnen.
Dat dus!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:48 schreef LieLie het volgende:
ik heb ook nog stressgevoelige stembanden, dus als ik moet huilen kan ik uberhaupt niet meer praten
Ik kom niet uit mijn woorden als ik het huilen probeer tegen te houden. Als ik het gewoon laat komen, lukt het wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar door dat gesnotter kom ik niet uit mijn woorden, wordt mijn keel dichtgesnoerd
Dus me dan maar superieur en kil opstellen helpt tegen het huilen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
ff terug gelezen.
Steer heeft idd een dame nodig.
Da's fijn P!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi hoiJullie gaan lekker door
En ik heb net een versterkertje gescoord
Geld moet rollen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi hoiJullie gaan lekker door
En ik heb net een versterkertje gescoord
Hmz.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Steer heeft juist geen dame nodig, dat leidt alleen maar af van dat afstuderen!! (heus!)
zal haar wel even bellen voor jequote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of Liejannuh nog single is.
quote:
Een Phono naar Line Out versterkertje? Die heb ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is een voorversterkertje
Vivanco, EUR 35
spekkiequote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
bluezz; saucijzenbroodjes waren in de aanbieding. Zo scherp dat ik t niet kon laten zitten2 voor � 0,75
Nopequote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, jij verstand van ipad/iphone speakers?
gewoon gaan beluisterenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
spekkie
Steer, jij verstand van ipad/iphone speakers?
Ech niequote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het is echter wel angstaanjagend hoeveel we op onze ouders lijken in relaties, als we 20'er zijn. Herkennen jullie je daar ook een beetje in?
quote:
Ik ook niet. Hoe dol mijn ouders ook nog op elkaar waren ik herinner mij heel goed hoe moeizaam zij konden communiceren. dat hebben wij niet gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wou dat ik zo rustig was als mn vader en net zo goed kon schoonmaken als mn moeder
Nee. Herken het niet. Maar ik ben dan ook geen 20-er meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
En de heren hier?
Ik vrees dat het seperatieproces met mijn ouders niet goed in gang is gezet ofzo, jaren geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |