SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef Maitje het volgende:
![]()
![]()
Tijdens het bivak?Dat vraagt om een fouillering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het mooie aan Defensie is dat Arbo wetten tijdens oefeningen/inzetten aan de kant gezet worden.quote:
Zou ook wat zijn overigens.. oorlog voeren met de Arbo wetten van kracht.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het mooie aan Defensie is dat Arbo wetten tijdens oefeningen/inzetten aan de kant gezet worden.
We hebben het over Nederland. We mogen dus blij zijn dat we uitzonderingen mogen maken mbt de Arbo.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:16 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn overigens.. oorlog voeren met de Arbo wetten van kracht.
Whehehequote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het mooie aan Defensie is dat Arbo wetten tijdens oefeningen/inzetten aan de kant gezet worden.
Neem dus maar vast plaats tegen de muur. Armen en benen wijd aub.
Ik ga me kapot lachen als ik deel uit ga maken van het kader tijdens jouw AMO.quote:
Ah, jij bent een instructeur op de KMS?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga me kapot lachen als ik deel uit ga maken van het kader tijdens jouw AMO.
Whaha is dat mogelijk? Hoe groot is die kans?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga me kapot lachen als ik deel uit ga maken van het kader tijdens jouw AMO.
Nee, maar KLu Instructeurs leveren soms ondersteuning.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, jij bent een instructeur op de KMS?
Klein, maar aanwezig.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whaha is dat mogelijk? Hoe groot is die kans?
Ik wilde net zeggen, jij zat toch bij de Klu?!quote:
De strik pas losmaken na thuis komst!!!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Goedemiddag! Gisteren al een hele leuke dag gehad en morgen wordt nóg leuker![]()
Een mooie uitdaging.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jij zat toch bij de Klu?!
Maar.. kom maar op, ben niet makkelijk
Dus, hoe voelt het om al weer een jaartje dichter bij het einde van je leven- Ik bedoel 30 jaar te zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Goedemiddag! Gisteren al een hele leuke dag gehad en morgen wordt nóg leuker![]()
Gehehe, zit die arme meid niet te pestenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De strik pas losmaken na thuis komst!!!!!
Betrapt....quote:Op donderdag 30 september 2010 12:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe, zit die arme meid niet te pesten![]()
quote:
Tussen 12:00 en 14:00 bellen ze nooit echt, als er om 3 uur nog niet is gebelt gewoon zelf doenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik betrap mijzelf erop dat ik nu best bang ben dat ze me niet gaan bellen..![]()
Anders bellen we vanmiddag zelf nog wel een keer...
Ja daarom, had voor mijzelf ook al 3 uur staan. Maar het probleem is, is dat die vent die mij heeft aangenomen (sollicitatie) gebeld heeft, dus weet niet wat en wie ik moet bellen...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Tussen 12:00 en 14:00 bellen ze nooit echt, als er om 3 uur nog niet is gebelt gewoon zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |