quote:SJANGHAI - Thiemo de Bakker heeft tijdens het ATP-toernooi van Sjanghai een dubbelpartner van formaat hestrikt. De Nederlandse tennisser vormt een koppel met Andy Roddick. In de eerste ronde treffen De Bakker en Roddick het als vierde geplaatste koppel Frantisek Cermak/Michal Mertinak.
Hij is er zelf ook wel achter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Norrage het volgende:
wtf, Thiemo dubbelt met Roddick? Geniaal
En weer een tiebreak verloren...wtf is dat echt??
quote:@StokerSports how many did i win in the last few months:)
@StokerSportstiebreaks offcourse
Rustig aan met die volgende stap.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Norrage het volgende:
ThiemoVoor het eerst zitten de lotingen ook eens tegen nu...Hij moet echt de volgende stap maken! Hopelijk is hij een soort Rafa die er met het gravelseizoen ineens weer staat
Ok laten we het anders zeggen. Minimaal consolideren en gaan voor de top30quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef F.M.D. het volgende:
nou ik hoop dat thiemo als doel volgend jaar toch zeker top 30 stelt...daar blijven waar je nu staat lijkt me geen uitdaging voor hem
ssst... niet zo hard....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef Salamando het volgende:
Ik zie de tiebreak al weer aankomen, de servicegames gaan redelijk snel
Ja maar als ik dat zeg, jinx ik het toch?quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef rob1828 het volgende:
Thiemo heeft meer kansen op de service van Verdasco dan andersom, maar verwacht inderdaad wel een tie-break dus 1ste set Verdasco
Gezien het feit dat Thiemo er de laatste tijd weinig van bakt in tie-breaks....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Kijk de wedstrijd niet maar aan de statistieken is het niet af te zien. Nog geen BP geweest
Eerst service punten nagenoeg gelijk en Verdasco pakt er juist meer op Thiemo's tweede service.
Het ging me om het eerste deel van je zinquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:00 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Thiemo er de laatste tijd weinig van bakt in tie-breaks....
2x op 15-30 voor de Bakker met kansen op 15-40 die hij dan niet pakt, zulke kansen heb ik nog niet gezien bij de service van de Bakkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Het ging me om het eerste deel van je zin
Ah, het oude liedje dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef F.M.D. het volgende:
Thiemo serveert uitstekend, maar kan weinig uitrichten in de rally helaas. Mist een beetje de winnende slagen. Het is voornamelijk verdasco die uitdeelt..
Dat is het risico met het spelen in Aziëquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:06 schreef TheGeneral het volgende:
2e service die volledig op de lijn is en uitgegeven wordt...
2e goede challenge van de Bakker gelukkig.
6-5*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |