quote:Laat staan dat ik dit jaar nog op vakantie kan gaan.
is goed Picassoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee een prima salaris voor zo'n niveau.
Ga er is vanuit dat je ¤500 euro hebt.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:43 schreef Salamando het volgende:
Wat staat er over in je contract?
Verder hoef je absoluut geen honderden euro's kwijt te zijn aan telefoonrekeningen en brandstof neem ik aan?
[..]
Met de fiets gaan, heb je geen auto meer nodig. Telefoonrekening via je werk regelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
[..]
Ga er is vanuit dat je ¤500 euro hebt.
- zorgverzekering
- auto verzekering
- belasting
- telefoonrekening (+- 35 euro)
- benzine
Hoeveel denk je dat je dan nog over hebt, om de rest van de maand van te leven? Kleding,biertje, sparen?
dacht het niet..
Ik werk bij een zorginstelling als ictér. Mijn afdeling staat weer los van de mensen die het salaris regelen en de contracten opstellen. mijn heeft hier dus zelf geen invloed op.
In het contract staat dat ik een minimumloon zou gaan verdienen. Volgens mij ligt dit voor een 20 jarige wel iets hoger dan ¤775 euro. Ik dacht rond de ¤890.-
en daar gaat 't fout.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
[..]
Ik dacht rond de ¤890.-
Aardig wat overuren.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
Ik maak 148 uur in de week (contract van 36 uur per week).
Ik zou gebaseerd op jouw lijstje 175 euro over houden, ruim voldoende voor kleren en uitgaan...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
[..]
- zorgverzekering
- auto verzekering
- belasting
- benzine
Hoeveel denk je dat je dan nog over hebt, om de rest van de maand van te leven? Kleding,biertje, sparen?
dacht het niet..
Ik werk bij een zorginstelling als ictér. Mijn afdeling staat weer los van de mensen die het salaris regelen en de contracten opstellen. mijn heeft hier dus zelf geen invloed op.
In het contract staat dat ik een minimumloon zou gaan verdienen. Volgens mij ligt dit voor een 20 jarige wel iets hoger dan ¤775 euro. Ik dacht rond de ¤890.-
Dan ben je met een paar honderd euro klaar, heb je die auto ook echt nodig?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
[..]
- zorgverzekering
- auto verzekering
- belasting
- benzine
dacht het niet..
Minimumloon is 865, maar uit je OP begrijp ik dat je 36 uur werkt en er een 40-uurige werkweek geldt?quote:Ik werk bij een zorginstelling als ictér. Mijn afdeling staat weer los van de mensen die het salaris regelen en de contracten opstellen. mijn heeft hier dus zelf geen invloed op.
Ik woon op 3 kwartier RIJDEN van mijn werk. Met de fiets zou ik er 3 uur per dag over doen (heen en terug)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je met een paar honderd euro klaar, heb je die auto ook echt nodig?
[..]
Minimumloon is 865, maar uit je OP begrijp ik dat je 36 uur werkt en er een 40-uurige werkweek geldt?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en daar gaat 't fout.
WEET dingen voordat je iets tekent, en niet alleen maar 'denken'.
Reiskostenvergoeding of wat dichterbij zoeken, succesquote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef van-Gstyle.nl het volgende:
[..]
Ik woon op 3 kwartier RIJDEN van mijn werk. Met de fiets zou ik er 3 uur per dag over doen (heen en terug)
Fout. Met een BBL (werk-school opleiding) wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef Juicyhil het volgende:
Voor stage is hij niet verplicht om iets te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |