Inderdaad, wat zal ik eens eten vanavond? Iemand nog goede suggesties?quote:
zolang jij niet kookt zal het een fatsoenlijke maaltijd zijnquote:
quote:
Waar heb je zin inquote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werkze Panda en Trev![]()
Hey Enfer
[..]
Inderdaad, wat zal ik eens eten vanavond? Iemand nog goede suggesties?
hihi je hapt zo lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met slaan, dat wat jij hebt met de borsten van Muck heb ik met de tofheid van MPG, sorry![]()
[..]
na bovenstaande opmerking zekerquote:Moet ik bij jou ook al iets goedmaken dan!?
Zuurkool met worst gezien het weer of Snertquote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Inderdaad, wat zal ik eens eten vanavond? Iemand nog goede suggesties?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar heb je zin inIk begin altijd met basisdingen; heb ik zin in aardappels/pasta/rijst, en dan verder verzinnen
Ik heb nog sla en geitenkaasquote:Op donderdag 30 september 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar heb je zin inIk begin altijd met basisdingen; heb ik zin in aardappels/pasta/rijst, en dan verder verzinnen
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hihi je hapt zo lekker
[..]
na bovenstaande opmerking zeker
*yeah om 13:00 vrij ipv 16:30
Oké, kom maarquote:Op donderdag 30 september 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed!Ik kom denk ik bij jou eten
![]()
![]()
[..]
Ik heb nog sla en geitenkaasen avocado
ik denk dat ik een aardappel pof (heb stoomzakken voor in de magnetron, ideaal
) en dan iets van een kipburger of vegaburger erbij
klinkt goed, ik doe het ervoorquote:Op donderdag 30 september 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Net 2 witte boterhammen met salami en tomaat op btw, heerlijk![]()
Vanavond weer opperdoezen uit de oven (anders zijn ze straks rot, zonde!), met wat knoflook en zeezout dacht ik zo, groene salade met tomaat, feta en balsamico-olijfolie dressing en een vegaburger met champignon erin
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oké, kom maarMn man is toch weg, die moet werken vanavond. En ik heb genoeg
![]()
Goed idee! Lekker!
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oké, kom maarMn man is toch weg, die moet werken vanavond. En ik heb genoeg
![]()
Goed idee! Lekker!
heyquote:Op donderdag 30 september 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang jij niet kookt zal het een fatsoenlijke maaltijd zijn
dan krijgen ze muurcultuur etenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heyde kinderen zijn anders altijd blij als papa kookt
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijgen ze muurcultuur eten
dan zijn kinderen altijd blij![]()
kan wel allemaal afgehaald wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soep, bami, sate, macaroni, pannenkoeken komen niet uit de muur
quote:en laten we barbeque niet vergeten![]()
smakelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Zo en dan nu maar eens eten, onder het genot van een dwarse huilende peuter (gedrein duurt inmiddels al sinds ik naar school ging)
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan wel allemaal afgehaald worden![]()
[..]
![]()
![]()
vlees cremeren
ohw heerlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Zo en dan nu maar eens eten, onder het genot van een dwarse huilende peuter (gedrein duurt inmiddels al sinds ik naar school ging)
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
dusquote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan met boerenkool, hutspot etc ook
wie zegt dat ik kan koken?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, honger
Dus jammer dat je zondag druk bent, anders kwam ik eten
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt goed, ik doe het ervoor![]()
[..]
buitenkansje
Zie pmquote:Op donderdag 30 september 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar woon je?
Dan ga ik het overwegen
hij ligt in bed want hij moet slapenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw heerlijk![]()
op de gang zetten
Afhalen kun je vast wel toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
@
[..]
wie zegt dat ik kan koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |