So?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
Maar goed ik zei dus dat de stufi gekort werdt.
Beetje debiel als je het mij vraagt. Op naar nog meer werkeloze dan maar.quote:
What's the difference?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht aan anaalklieren en andere shit
Ja maar als je na zoveel jaar onderwijs nog niet kan spellen schatje, dan kun je net zo goed putjes gaan scheppenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje debiel als je het mij vraagt. Op naar nog meer werkeloze dan maar.
Valt er uberhaupt een serieuze discussie met je te voeren?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je na zoveel jaar onderwijs nog niet kan spellen schatje, dan kun je net zo goed putjes gaan scheppen![]()
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Qwea het volgende:
Maar goed ik zei dus dat de stufi gekort werdt.
Ik vind ze niet zo leuk, beetje saaiquote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, zijn deze te fout of leuk genoeg om voor alledrie te kopen?
[ afbeelding ]
IK heb niet gestemd op een van die partijenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga met jou echt geen politieke discussie voeren Qutje
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, dat zit er in met een dergelijk kabinet: De VVD-ouders van Diederik-Maarten willen niet voor de opleiding van de kinderen van Henk en Ingrid betalen, de PVV wil sowieso geen opleidingen anders raken ze hun kiezers kwijt en van het CDA kan iedereen maar beter naar een internaat om liefdevol door de priesters opgevangen te worden.
Lees eens ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is de reden dat je gekort wordt?
Ja maar ze moeten niet te druk en gek zijn want das echt overkill als ze t alledrie tegelijk aan hebben en ze moeten in de winter ook over de pakken met de printjes gedragen kunnen worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo leuk, beetje saai
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, je zal eens wat nuttigs doen afgezien van rellenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga met jou echt geen politieke discussie voeren Qutje
Omdat Q dr standpunten echt lijnrecht tegenover de mijnes staan op de meeste vlakken en ik dat gewoon opgegeven heb.quote:
Pleur jij ff lekker op met je ent dilemma's en zo de volgende keer hequote:Op donderdag 30 september 2010 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, je zal eens wat nuttigs doen afgezien van rellen
Vind je wit ook niet een beetje een gevaarlijk kleurtje? Kun je die niet elke dag gaan wassen dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten niet te druk en gek zijn want das echt overkill als ze t alledrie tegelijk aan hebben en ze moeten in de winter ook over de pakken met de printjes gedragen kunnen worden.
Ik vind dat nep LV wel humor
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleur jij ff lekker op met je ent dilemma's en zo de volgende keer he
Maar je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn om een goede discussie te hebben? Ik zag trouwens dat je geen spellingscheckert (:P) meer bent.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat Q dr standpunten echt lijnrecht tegenover de mijnes staan op de meeste vlakken en ik dat gewoon opgegeven heb.
Nee ik heb nog een witte bodywarmer, als t echt erg is spoel ik die ff schoon onder de kraan als ik binnen komen en dan leg ik m op de verwarming en kan ie weer een rondequote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Vind je wit ook niet een beetje een gevaarlijk kleurtje? Kun je die niet elke dag gaan wassen dan?
Als Oh-Oh je adviseert om Baloe's anaalklierensap erop te doen, dan niet tegenspreken hequote:
Nee maar we hebben die discussie al vaak genoeg gehad vinnikquote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]ooh ja, want als iemand je tegenspreekt hierzo, dan kan ze gelijk oppleuren met alles.
Letten we even op mensen? Gaarne oh-oh niet meer tegenspreken he!
Oke! Dat valt me mee dan, zou niet het eerste kleurtje zijn wat ik zou kiezen vanuit praktisch oogpunt maar als het zo makkelijk schoon te maken is dan is het wel te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb nog een witte bodywarmer, als t echt erg is spoel ik die ff schoon onder de kraan als ik binnen komen en dan leg ik m op de verwarming en kan ie weer een ronde
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar we hebben die discussie al vaak genoeg gehad vinnik
ik stempt de SGP vanwege hun progessieve standpunten en hun goede inzichten betreffende de gelijkwaardigheid van de man en de vrouwquote:Op donderdag 30 september 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat ik die discussie niet meer aan wil gaan met Qwea wil niet zeggen dat de rest dat niet meer mag, be my guest![]()
Koningenvallei sowieso, verder is het nog even kijken hoe en wat en verder willen we wel een hoop zienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@ll ga je ook naar de koningenvallei? en karnaktempel?
en dat zegt dat ik putjes moet gaan scheppen.quote:
ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stempt de SGP vanwege hun progessieve standpunten en hun goede inzichten betreffende de gelijkwaardigheid van de man en de vrouw
eigenlijk vind ik dat wel iets voor jou, met je obsessie voor excrementen lijkt me de hele dag in de stront roeren het walhalla.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
en dat zegt dat ik putjes moet gaan scheppen.
dat zou niks voor mij zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koningenvallei sowieso, verder is het nog even kijken hoe en wat en verder willen we wel een hoop zien
Maar das een trui, truien maak ik wel zelf, ik zoek regendichte lekkere warme bodywarmers , en dan drie dezelfdequote:Op donderdag 30 september 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Deze vind ik leuker oh-oh:
http://www.furry-tails.nl/viewproduct.php?p=214
mag ik er dan pics van maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat wel iets voor jou, met je obsessie voor excrementen lijkt me de hele dag in de stront roeren het walhalla.
+1quote:Op donderdag 30 september 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat wel iets voor jou, met je obsessie voor excrementen lijkt me de hele dag in de stront roeren het walhalla.
Prestatiebeurs was altijd 4 jaar. Dat willen ze nu naar 3 jaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoeveel en hoe willen ze korter dan Q?
Das heul geen trui, kijk:quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar das een trui, truien maak ik wel zelf, ik zoek regendichte lekkere warme bodywarmers , en dan drie dezelfde
quote:Dit luxe jasje is lekker warm en nog schattig ook!
het regentquote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Das heul geen trui, kijk:
[..]
nee, maar je kan ze twitteren naar je collega's die ze wel tof vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag ik er dan pics van maken?en posten?
collega's horen niet op twitterquote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar je kan ze twitteren naar je collega's die ze wel tof vinden
Nou, tis toch een gebreid geval, dat wil ik sowieso niet want daar hangen ze altijd met de nagels inquote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Das heul geen trui, kijk:
[..]
Je kan gewoon lenen hé. Iedereen moet nu eenmaal inleveren en het is nog steeds heel veel meer als in een hoop andere landen. En van een jaartje lenen ga je echt niet dood als je daarna gewoon een goede baan hebtquote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prestatiebeurs was altijd 4 jaar. Dat willen ze nu naar 3 jaar.
Ik voorzie een heleboel mensen die stoppen met hun studie omdat ze het niet kunnen of willen betalen dat laatste jaar.
Nou die bruine uggs wil Chico wel maar ze hebben zijn maat nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef senesta het volgende:
http://www.furry-tails.nl/browsecat.php?catid=14
OMG
Jahaaaa maar dan moeten ze hard werken om het terug te betalenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan gewoon lenen hé. Iedereen moet nu eenmaal inleveren en het is nog steeds heel veel meer als in een hoop andere landen. En van een jaartje lenen ga je echt niet dood als je daarna gewoon een goede baan hebt
klopt. Maar ik zou zelf nooit lenen. Nou is dit ws voor mij ook niet van toepassing, want ik ben net begonnen aan die 3 jaar, en de opleiding duurt een jaar. Zeg max 1.5 met uitloop vanwege ziekte.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan gewoon lenen hé. Iedereen moet nu eenmaal inleveren en het is nog steeds heel veel meer als in een hoop andere landen. En van een jaartje lenen ga je echt niet dood als je daarna gewoon een goede baan hebt
Zeg, ik geloof dat jij niet wilde deelnemen. Hou dan gewoon je muil en ga wat anders doen ipv de boel te verstieren.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaaa maar dan moeten ze hard werken om het terug te betalen
Maar als je niet gaat studeren dan zoek je toch ook gewoon lekker een baan?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Maar ik zou zelf nooit lenen. Nou is dit ws voor mij ook niet van toepassing, want ik ben net begonnen aan die 3 jaar, en de opleiding duurt een jaar. Zeg max 1.5 met uitloop vanwege ziekte.
Maar ik kan me dus voorstellen dat er een soort van tegenzin bestaat tegen het lenen, en dat mensen die er geen geld voor hebben om het zelf te betalen direct uit eigen zak, stoppen met hun opleiding. En ik ben bang dat dat de werkeloosheid helaas niet zo ten goede komt.
Nee het is natuurlijk niet ideaal, maar ja, er moet over de hele linie bezuinigd worden dus ook bij studenten. Vraag me meer af hoe het met lenen zit enzo. Vaak heb je gewoon nog een 0%-lening bij IBG/DUO en gaat de rente pas lopen als je klaar bent. En dan is het ook echt een miezerig percentage in vergelijk met een 'normale' lening.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Maar ik zou zelf nooit lenen. Nou is dit ws voor mij ook niet van toepassing, want ik ben net begonnen aan die 3 jaar, en de opleiding duurt een jaar. Zeg max 1.5 met uitloop vanwege ziekte.
Maar ik kan me dus voorstellen dat er een soort van tegenzin bestaat tegen het lenen, en dat mensen die er geen geld voor hebben om het zelf te betalen direct uit eigen zak, stoppen met hun opleiding. En ik ben bang dat dat de werkeloosheid helaas niet zo ten goede komt.
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is natuurlijk niet ideaal, maar ja, er moet over de hele linie bezuinigd worden dus ook bij studenten. Vraag me meer af hoe het met lenen zit enzo. Vaak heb je gewoon nog een 0%-lening bij IBG/DUO en gaat de rente pas lopen als je klaar bent. En dan is het ook echt een miezerig percentage in vergelijk met een 'normale' lening.
En je kan natuurlijk ook duaal of deeltijd studeren
Mja, zo is het toch met alles helaas? Er wordt X geschreeuwd en Y gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
en een jaar geleden schreeuwde plasterk nog van de daken dat studenten minder moesten lenen omdat ze anders in de problemen kwamen. Goed voorbeeld geef je dan, door ze in feite te verplichten te lenen
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
Sorry hoor, weer een linkje: http://www.dogfashion-shop.nl/index.php?cName=party-wedding
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef senesta het volgende:
Sorry hoor, weer een linkje: http://www.dogfashion-shop.nl/index.php?cName=party-wedding
quote:
quote:
Mn ma heeft dr zo ene, en die is NOG lelijker dan die op de foto daarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat zulke lelijke hondjes
Helemaal goed, was gisteren al niets meer aan hem te merken. Perfect gegaan allemaal en veel beter dan bij Hummerquote:
n Heerlen zit nu ook een winkeltje dat kleertjes enzo voor honden verkooptquote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vreselijk mens is dat van die webshop.
Ik kreeg laatst van Nonneke () van dat gestreepte stof voor pyamaatjes , ik krijg alleen mn naaimachine niet meer aan de praat
Oh echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef Ynske het volgende:
i
[..]
n Heerlen zit nu ook een winkeltje dat kleertjes enzo voor honden verkoopt
quote:
Dat is ook wel zo natuurlijk. Maar het word tegenwoordig ook gewoon 'normaal' gevonden dat je studeert op kosten van de staat, en daarna zonder noemenswaardige schulden klaar bent en dan maar meteen op je 23e ofzo een huis van 2,5e ton kan kopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijkben ik ook met je eens hoor. Ik ben allang blij dat ze er geen sociaalleenstelsel van hebben gemaakt. Ik hoop alleen niet dat iedereen opeens besluit om hun studie te droppen. Want zonder een fatsoenlijke diploma kom je tegenwoordig amper aan de bak.
Dat heb je nu eenmaal in een meerpartijenstelsel. Plasterk (PvdA) roept iets, maar nu zijn CDA/PVV/VVD aan de macht, dus kan het idd zo maar wat anders zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, zo is het toch met alles helaas? Er wordt X geschreeuwd en Y gedaan
En dan hoor je m dr nog niet eens es bij snurkenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ziet er ook echt uit alsof iemand em te hard aan z'n staart heeft getrokken en z'n kop naar binnen is geschoten
das idd t leukstequote:Op donderdag 30 september 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Hier ook geloof ik.
Maar ik ken allemaal mensen met webshops, en ik maak het liefste zelf pakken, want die passen altijd het beste en daar loopt dan niet meteen elke chinees mee op wandeling en zo
Ik ben echt in geen jaren meer in Heerlen naar de stad geweest volgens mij!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd t leukste
k zag t toevallig toen ik langs liep op de akerstraat naast de ingang van Hazus geloof ik
Herfst!quote:
Nu wel, paddo's en kastanjes zoeken, appels plukken, heerlijk. Alleen diezelfde herfst in november is wat minder, dan is Groningen niet op zijn mooist.quote:
Leeggedrukt?quote:
Ja, en nee. Geen stomorgyl maar clindoral. En er kwam gore zooi ausquote:Op donderdag 30 september 2010 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leeggedrukt?
En van die roze pilletjes gekregen?
Hoiquote:
Bron.quote:Acht Griekse denkers op vakantie in ‘Ai Ai Scheveningen’
“Intellectueel amusement met de hoofdletter Alpha.”
“Acht eigenzinnige en typische Griekse filosofen verruilen hun geliefde Athene voor de Zuid-Hollandse badplaats Scheveningen. Ze delen lief en leed en praten tot ze erbij neervallen.” Dat is het veelbelovende format van Ai Ai Scheveningen, de intellectuele opvolger van Oh oh Cherso. “Krijgen de denkers de zomer van hun leven of verlangen ze terug naar eigen Academia?”
Een keur aan presocraten, neo-platonisten, neo-aristotelianen en epicuristen zal de hele zomer doorbrengen in een sober rijtjeshuis te Scheveningen. Verwacht wordt dat de verschillende wijsgerige voorkeuren tot harde confrontaties leiden. “Om de epicuristen in één huis te zetten met de neo-platonisten, dat is een nooit vertoond spektakel op televisie. Mensen zullen aan de buis gekluisterd zitten om te zien of de neo-platonisten kunnen vasthouden aan de transcendente ideeënwereld,” zegt producent Tim Okhuisen. “De nous, de phronésis, de logos, de katharsis, de polis, ze gaan allemaal weer voorbij komen in het wekelijkse programma.”
Maar niet iedereen is zo enthousiast over het concept. Volgens Pieter Boskom van de Stichting Bewust Kijken is het niet verantwoord om acht filosofen in Scheveningen op te sluiten. Het kan volgens hem alleen maar ordinaire en platte televisie opleveren. “Ik verwacht een hoge mate van besluiteloosheid en een gebrek aan daadkracht dat we op dit moment niet aan onze kinderen mee willen geven. Bovendien verzanden discussies over de aard van de teleologie vaak in olieworstelen en borden kapotsmijten.”
De populaire deelnemers van Oh Oh Cherso kijken wel uit naar het programma en zullen in verschillende afleveringen een gastoptreden verzorgen. Parttime-filosoof en BN’er Robert Minderhoud heeft er zin in: “Ga zeker kijken. Ja toch? Ben niet alleen een jokertje, maar zekur ook een denkertje.” En ook Tony Wyczynski verheugt zich op zijn gastoptreden in het filosofische vakantiehuis. “Alle Grieken zijn goed met sterretjes en die filosofen kunnen vast goed naar de sterren kijken. Dan mogen de vrouwtjesfilosofen ook wel naar mijn sterretje kijken.”
God wat zal dat saai zijnquote:
Prima, alles onder controle. En bij jou?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles goed daar in het hoge Noorden?
Zelf had ik er graag een aanhanger van het non-Aristotelisme bij gezien, maar helaas, je kunt niet alles hebben.quote:
Naja, dan kom je er wel snel.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Holy shit wat een afzetterij!
Anaalkliertjes doet mijn DA voor 18 euri![]()
En stomorgyl had ik altijd standaard in huis, kreeg ik altijd van de fokster van Frits en Karel, moet ik weer es ritselen eigenlijk
30 euro consult ???quote:Op donderdag 30 september 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, dan kom je er wel snel.
30 euro consult
18 euro klieren
zalf
AB
si. bij mijn weten wel. Shirley vroeg altijd +- 20 euroquote:
En dr is daar in die uithoek geen andere da te vinden?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
si. bij mijn weten wel. Shirley vroeg altijd +- 20 euroen dat berekende ze de helft van de tijd ook niet eens
Ik wil mn makatsi terug
Tralala.....het kan slechter en het kan beter laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Prima, alles onder controle. En bij jou?
Ja, allemaal of even duur, of kut DA'squote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dr is daar in die uithoek geen andere da te vinden?
Het leek me anders een verfrissend concept, iets waarbij de kijker zelf weer 'ns moest nadenken in plaats van passief op de bank te hangen, de hersenen leegmakend om ruimte te creëren voor het onvermijdelijke reclameblok. Maar toen ik de bron zag verdween alle hoop op enige diepgang op de televisie als suiker in de regenquote:
Nerdje tochquote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het leek me anders een verfrissend concept, iets waarbij de kijker zelf weer 'ns moest nadenken in plaats van passief op de bank te hangen, de hersenen leegmakend om ruimte te creëren voor het onvermijdelijke reclameblok. Maar toen ik de bron zag verdween alle hoop op enige diepgang op de televisie als suiker in de regen![]()
Ook auteurs van dit juweeltje:
http://www.speld.nl/2010/(...)agd-wegens-plagiaat/
Jeetjemina. Ze weten wel wat ze moeten vragen daaro zeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, allemaal of even duur, of kut DA'sof duurder
VCHN in hipo is ook wel oke, maar das weer 25 min rijden, en die is ook qua consult iets van 27 euro
Hier in Den helder zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetjemina. Ze weten wel wat ze moeten vragen daaro zeg.
Blij dat de concurrentie hier groter is
Bah, da's vervelend.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tralala.....het kan slechter en het kan beter laten we maar zeggen.![]()
Lijf werkt niet helemaal mee (ik heb een nieuwe artroseplek mogen verwelkomen) en de stress met de beestjes is ook geen goede voor de oude botten, vandaar dat ik de laatste tijd meer heb gelurkt dan hier heb gepost.....en als ik wilde posten was er niemand meer.
Oh hier minstens 10 maar België is vlakbij en daar zijn ze allemaal dead cheap en veel beterquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier in Den helder zitten
*telt*
4 of 5 Da's. 4 waar ik weiger heen te gaan omdat het kwakzalvers zijn
Dus ja, dan blijft er 1 over
Das nog verder dan hipoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef senesta het volgende:
Oh Qwea, er komt in Alkmaar ook een grote dierenkliniek las ik laatst.
Ik heb die aan de rotonde gehad. Toen kreeg ik stesolid ofzo mee voor epileptie omdat baloe in een ketamine trip was blijven hangen ffquote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef senesta het volgende:
Ik heb ze allemaal gehad en ik kom ook uit bij dezelfde en ik zit daar nu inmiddels al euhm jaartje of 12 a 13.
Niet voor gewone bezoekjes maar voor grotere dingen kunnen we nu dichterbij dus, voorheen moest ik naar A'dam of zo.quote:
Die bij jullie daar is nog veel erg die rotte...euh nou die dusquote:Op donderdag 30 september 2010 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb die aan de rotonde gehad. Toen kreeg ik stesolid ofzo mee voor epileptie omdat baloe in een ketamine trip was blijven hangen ffmaar goed dat ik eigenwijs was en die shit niet heb gegeven
Sterktequote:Op donderdag 30 september 2010 13:43 schreef trovey het volgende:
Net telefoontje gehad van crematorium....ik ga zo Sylvester maar weer eens thuisbrengen.Kan hij naast de andere overledenen zijn plekje innemen. Nog 8 te gaan waarvan eentje al 2 overleden katten geleden op de nominatie stond
, wonderbaarlijk hoe hij het vol weet te houden...oh wacht meneertje wil weer wat van me, eten, drinken, aandacht....hij loopt rond alsof er niets aan de hand is.
Ik spreek jullie later weer.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Die bij jullie daar is nog veel erg die rotte...euh nou die dus
Bang voor honden ook, en wist niet eens dat albino ratten soms rood traanvocht hebben, zei dat mijn rat ten dode was opgeschreven gewoon
Wtf? Da's ongeveer het eerste wat je leert over ratten, dat rood vocht uit de ogen geen reden is in paniek te raken (of uberhaupt iets anders te doen). What's next, een kwispelende hond diagnoseren met zenuwtrekken?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Bang voor honden ook, en wist niet eens dat albino ratten soms rood traanvocht hebben, zei dat mijn rat ten dode was opgeschreven gewoon
Ja serieus, als ik kwam voor entingen dan moest ik over mijn hond heen gaan staan en haar nek aan beiden kanten vast houden en dan deed hij aan de achterkant enten of zoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een da die bang voor honden is???
Epileptische staaaaaaaaaaart, afmaken die handel!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wtf? Da's ongeveer het eerste wat je leert over ratten, dat rood vocht uit de ogen geen reden is in paniek te raken (of uberhaupt iets anders te doen). What's next, een kwispelende hond diagnoseren met zenuwtrekken?
No shit, dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja serieus, als ik kwam voor entingen dan moest ik over mijn hond heen gaan staan en haar nek aan beiden kanten vast houden en dan deed hij aan de achterkant enten of zoEn dan zei hij dat ik op moest passen dat ik niet gebeten werd
As if...
Die was aan het werk!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Qwea het volgende:
Waar is Greys eigenlijk? Kon ze nou al die tomcat film zien?
Ja, dat was het ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No shit, dat is echt belachelijk
Ik was voor de grap es gegaanquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook!
Als ik er nog aan terug denk![]()
En ik had toen een teefje, heel klein hondje, als ik haar op haar donder gaf dan spraken mensen me aan omdat ik een pupje niet zo streng moest toespreken (toen was ze 3). Kun je nagaan als ik daar met Elco heen was geweest whehehe.
Hi Greysquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was aan het werk!
En ja, daar heb ik nog op gereageerd, vlak nadat jij toen naar bed ging.
Trutje![]()
Oohquote:Op donderdag 30 september 2010 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet voor gewone bezoekjes maar voor grotere dingen kunnen we nu dichterbij dus, voorheen moest ik naar A'dam of zo.
Rotteveelquote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh,quote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was aan het werk!
En ja, daar heb ik nog op gereageerd, vlak nadat jij toen naar bed ging.
Trutje![]()
Hoi beeb!quote:
Trust me, daar ga je niet voor de grap met je hond heenquote:
Zie je! Je moet ze vaker die shizzle gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb!
B&B hebben allebei een rundertartaartje gehad, ze vielen echt aan![]()
Uhuh, Die weet ik welquote:Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, daar ga je niet voor de grap met je hond heen
En die hier gelijk aan het begin bij ons zit voor de rotonde (jij weet wel welke ik bedoel toch senes?) daar kwam ik carprodyl halen... ten eerste kreeg ik het niet mee omdat ze niet wist of ik mijn hond niet ging vergiftigen (WTF?
) en omdat mijn hond daar nog nooit was geweest... en ze zei dat 50 mg (hij kreeg toen nog 1,5 per x dus 3 per dag) veeeeeeeeeelste laag was. Dat moest omhoog naar 100 mg
![]()
![]()
![]()
3x daags 50mg is het absolute max
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:02 schreef senesta het volgende:
[..]
De dierenarts in Julianadorp heb ik ook wel eens gehad, die zei dat Elco hepatitis had. Later bleek hij een allergische reactie te hebben. Die vent zei dat hij waarschijnlijk binnen een paar uur dood ging, heb toen zelfs de kinderen voorbereid
Oh wat leukquote:Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb!
B&B hebben allebei een rundertartaartje gehad, ze vielen echt aan![]()
Nee niet voor het eerst, maar ze krijgen dat niet echt vaak.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat leukKrijgen ze dat voor het eerst? Elco is ook dol op het versvlees van de katten, als hij er aan kan komen dan zal hij het niet laten
Als ik daar aan ga beginnen mag ik er wel een baan bij nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond minstens 2 kilo biefstuk scoren voor die van mij![]()
krent krent krent krent krent krent krent krent krent krent krentquote:
Dat gaat in de droger, als snack voor op vakantie.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik daar aan ga beginnen mag ik er wel een baan bij nemen
Rundertartaar kost toch niksquote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
krent krent krent krent krent krent krent krent krent krent krent
Nee, Elco krijgt van die geperste huid dingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
Senes? Knaagt elco van die gerookte botten?
Ja, die beesten hier hebben het idd heel slechtquote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
krent krent krent krent krent krent krent krent krent krent krent
Oh zó!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gaat in de droger, als snack voor op vakantie.
Gisteren 3 kilo gevogelte gekocht, mag nog wel wat rund bij.
Voor 5 dagen voor 6 honden
okequote:Op donderdag 30 september 2010 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, Elco krijgt van die geperste huid dingen.
Inderdaad, afgelopen zaterdag hier 1 kilo voor 5 euro, ik heb er drie dagen van gegetenquote:
dierenbescherming!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die beesten hier hebben het idd heel slecht
2 kilo op1 avond?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die beesten hier hebben het idd heel slecht
[..]
Oh zó!
Ik dacht dat je ze vanavond als avondeten 2 kilo biefstuk ging voeren.
Ze krijgen hier wel eens een stukje hoor, samen een rauw biefstukje delen. Maar dat met die vleesdroger voor hondensnacks klinkt wel handig ja, voor op vakantie.
OMG !quote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, afgelopen zaterdag hier 1 kilo voor 5 euro, ik heb er drie dagen van gegeten![]()
Iemand hier die toevallig een baan heeft voor een ervaren nerd met affiniteit voor databases en rapportages? Ik zit hier eventjes heel erg droevig te zijn( waar ik verder niet al te veel over mag zeggen behalve dat het er op lijkt dat het superdeluxe splinternieuwe systeem dat door een Erkende Specialist aan ons is verkocht om mijn knutselwerk te vervangen het afgelopen half jaar structureel de verkeerde data opgeleverd heeft
). Mijn systeem was traag en storingsgevoelig maar wel 100% accountable, wat het nieuwe systeem niet is...
Da's heel lief van je, maar Bink kan behalve kleine brokjes niets hard meer kluiven.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke
Iemand anders wiens hond dat wel eet en mee naar dth gaat?ik heb nog 1 over hier. Dingen kosten 7,50 euro en baloe vreet ze niet. Zonde om weg te gooien. Dus als een ander hondje er lekker van wil smullen
dan geef ik hem met liefde mee
Greys? bink?
Chico kauwt al jaren op dezelfde botten met zonder tanden, zo schattig is datquote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heel lief van je, maar Bink kan behalve kleine brokjes niets hard meer kluiven.
Want dan vallen die paar tandjes die ze nog heeft er uit![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heel lief van je, maar Bink kan behalve kleine brokjes niets hard meer kluiven.
Want dan vallen die paar tandjes die ze nog heeft er uit![]()
ooooh! Domperquote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, afgelopen zaterdag hier 1 kilo voor 5 euro, ik heb er drie dagen van gegeten![]()
Iemand hier die toevallig een baan heeft voor een ervaren nerd met affiniteit voor databases en rapportages? Ik zit hier eventjes heel erg droevig te zijn( waar ik verder niet al te veel over mag zeggen behalve dat het er op lijkt dat het superdeluxe splinternieuwe systeem dat door een Erkende Specialist aan ons is verkocht om mijn knutselwerk te vervangen het afgelopen half jaar structureel de verkeerde data opgeleverd heeft
). Mijn systeem was traag en storingsgevoelig maar wel 100% accountable, wat het nieuwe systeem niet is...
Dat is wel sneu, waar is dat dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
dierenbescherming!
Ooh nou we het daar toch over hebben bij mijn schoonouders (in de schooten senes) daar wonen lui (tokkies) die hun hond amper uitlaten! Beest mag ff schijten 2 min en gaat dan weer naar binnen
en het beest is dik, en kan amper normaal lopen.
Das toch aso
Zie pm voor de staartquote:Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, waar is dat dan?
Ik zat me laatst te bedenken dat mensen dat van ons misschien ook wel denken de laatste tijd. Elco wil ook geen afstanden meer lopen, een poosje terug wilde ik hem meenemen de kids van school halen en toen moest ik halverwege mijn zusje bellen want hij zakte door zijn achterkant.
Dus het is hier ook vaak een paar minuutjes en om de hoek en meer niet, ik laat het hem zelf maar bepalen. Soms is het nog een rondje flats maar meestal gewoon even om de hoek en snel weer naar huis
Ja, maar dat laat je hem zelf bepalen. Deze hond snuffelt op het gras, gaat poepen, wil verder snuffelen en dan wordt ie weer naar binnen gesleeptquote:Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is wel sneu, waar is dat dan?
Ik zat me laatst te bedenken dat mensen dat van ons misschien ook wel denken de laatste tijd. Elco wil ook geen afstanden meer lopen, een poosje terug wilde ik hem meenemen de kids van school halen en toen moest ik halverwege mijn zusje bellen want hij zakte door zijn achterkant.
Dus het is hier ook vaak een paar minuutjes en om de hoek en meer niet, ik laat het hem zelf maar bepalen. Soms is het nog een rondje flats maar meestal gewoon even om de hoek en snel weer naar huis
Hé Trovey, gaat het een beetje? Zo zonder Sylvester?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles goed daar in het hoge Noorden?
Shake hands! Ik was ook even niet zo gemotiveerd.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tralala.....het kan slechter en het kan beter laten we maar zeggen.![]()
Lijf werkt niet helemaal mee (ik heb een nieuwe artroseplek mogen verwelkomen) en de stress met de beestjes is ook geen goede voor de oude botten, vandaar dat ik de laatste tijd meer heb gelurkt dan hier heb gepost.....en als ik wilde posten was er niemand meer.
De leverancier en bouwer van het nieuwe systeem mogen fijn aan de slag alle data van de afgelopen periode opnieuw te importeren en berekenen. Met 100 miljoen regels per maand is het niet te doen te achterhalen wat er precies mist, helemaal niet doordat het nieuwe systeem alleen afgeleide data opslaat itt. mijn systeem dat alle ruwe data opsloeg en later pas interpreteerde. Daardoor is het nieuwe systeem wel sneller maar veel minder controleerbaar. Ik had het mangement gewaarschuwd maar ja, zie onderschriftquote:
Ach, die zekerheid krijgen we allen mee tijdens de geboorte al.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De leverancier en bouwer van het nieuwe systeem mogen fijn aan de slag alle data van de afgelopen periode opnieuw te importeren en berekenen. Met 100 miljoen regels per maand is het niet te doen te achterhalen wat er precies mist, helemaal niet doordat het nieuwe systeem alleen afgeleide data opslaat itt. mijn systeem dat alle ruwe data opsloeg en later pas interpreteerde. Daardoor is het nieuwe systeem wel sneller maar veel minder controleerbaar. Ik had het mangement gewaarschuwd maar ja, zie onderschrift
Whahahahahaha je onderschriftquote:Op donderdag 30 september 2010 14:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De leverancier en bouwer van het nieuwe systeem mogen fijn aan de slag alle data van de afgelopen periode opnieuw te importeren en berekenen. Met 100 miljoen regels per maand is het niet te doen te achterhalen wat er precies mist, helemaal niet doordat het nieuwe systeem alleen afgeleide data opslaat itt. mijn systeem dat alle ruwe data opsloeg en later pas interpreteerde. Daardoor is het nieuwe systeem wel sneller maar veel minder controleerbaar. Ik had het mangement gewaarschuwd maar ja, zie onderschrift
Je spoort nietquote:Op donderdag 30 september 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Greys ze zijn zo poepig!
Maar wordt die kat serieus niet wat te dik?
Als hij zo ineengepropt ligt lijkt hij heel dik idd!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Greys ze zijn zo poepig!
Maar wordt die kat serieus niet wat te dik?
Hij was toch wel een stukje slanker toen je m net had of niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij zo ineengepropt ligt lijkt hij heel dik idd!
Maar in lopende/staande versie valt het echt mee, serieus.
Maar hij ligt als een propje op alle foto's!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
Nou...ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel taille zie bij Boor op de foto's Greys
Dat wel. Ietsjequote:Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij was toch wel een stukje slanker toen je m net had of niet?
Bink blijft toch ook een schatjequote:Op donderdag 30 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
B&B net naast me.
Hoi! Zoenen?![]()
[ afbeelding ]
Nou, niet te enthousiast he?(check die moppermuil van Boor
)
[ afbeelding ]
Nou goed, ik zal me inhouden, kom ik alleen ff liggen. Tralalalaaaa.
[ afbeelding ]
Als je hem live ziet lopen is hij echt niet dik, egnie!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, t zijn normaal toch van die mooie slanke elegante oosterse katten toch?
Mijn katten zijn ook net dikzakjes als ze liggen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij ligt als een propje op alle foto's!
Hij heeft vanaf het begin een pluisbuik gehad.
[..]
Dat wel. Ietsje
Dit was vorige week:
[ afbeelding ]
Vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Hijs wel echt mooi hoor![]()
Maar ik vind dat dikkige altijd wat lelijk![]()
Maar ja, mijn honden zijn allemaal zwaar ondervoed
Ach, behalve dat ik er een beetje droevig van word zit ik er niet mee, ik ben niet verantwoordelijk voor het probleem en ik hoef het niet op te lossen. Ik hoop wel dat de leverancier er nu uitgeschopt wordt en ik alsnog de opdracht krijg een nieuwe versie van mijn systeem te bouwen maar ja, het management zal er niet happig op zijn toe te geven dat ze het laatste jaar een paar ton hebben verspildquote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]die sig
![]()
![]()
Maar das alsnog mooi kut
Nou ik baal dr onwijs van, Chico en Karel mogen zo een kilo of meer zwaarder zijn van mij.quote:
Doe dr de groeten!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
Ben even weg, heb met Maes in het bos afgesproken, tot straks
Onze abbesijn had ook zo'n pluisbuik. Al van jongs afaan. In de winter was hij ook altijd wat dikker dan in de zomer. Hij had een prachtige abrkooskleurige buik!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga die pluisbuik niet knippen, die vind ik veel te leuk
De dierenarts vond hem ook prima op gewicht trouwens, dus ik denk dat het echt gezichtsbedrog is op de foto's. Hij zal misschien best iets dunner mogen, maar het is een binnenkat en hij zit nu weinig tot niet in de ren buiten met dit weer, dus van het voorjaar zal hij wel weer iets afslanken.
Gelijk hebben hangt niet af van een luide stem.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, behalve dat ik er een beetje droevig van word zit ik er niet mee, ik ben niet verantwoordelijk voor het probleem en ik hoef het niet op te lossen. Ik hoop wel dat de leverancier er nu uitgeschopt wordt en ik alsnog de opdracht krijg een nieuwe versie van mijn systeem te bouwen maar ja, het management zal er niet happig op zijn toe te geven dat ze het laatste jaar een paar ton hebben verspild
Oh ja daar klikte ik wel op en toen hing alles vast hier dus heb ik m maar weer weggekliktquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja daar klikte ik wel op en toen hing alles vast hier dus heb ik m maar weer weggeklikt
Ja daar kan ik ook niks aan doen dat dat ding t niet doet hierquote:
Ik heb hem net bekeken.quote:
Laat Greys t maar niet horen, dies nog veel ouder dan ikquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zo sip Q, Oh-Oh kan er ook niks aan doen dat op die leeftijd alles hangt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zo sip Q, Oh-Oh kan er ook niks aan doen dat op die leeftijd alles hangt.
Vieze vreetzak is hetquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb hem net bekeken.
Lieve Baloe aan z'n kip!
Nog ouder? Dan hoort ze sowieso niet veel meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat Greys t maar niet horen, dies nog veel ouder dan ik
Ach, hij kan het hebben!quote:
33,40 kgquote:
Nee, en vergeet haar vele vari focus brillen nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog ouder? Dan hoort ze sowieso niet veel meer.
Aww, Frits was ook zo lief met die van mijquote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mensen die nog twijfelen of katten met ratten samen gaan: (dit is geen politiek statement)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
Voor mensen die nog twijfelen of katten met ratten samen gaan: (dit is geen politiek statement)
[ afbeelding ]
Die kat is dus echt net onze Jamie!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Met het angstzweet onder zijn oksels lijkt me, want dat gaat zaterdag natuurlijk helemaal mis.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Door Maxime Verhagen met een grote paal in z'n broek?
Heul nie!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat Greys t maar niet horen, dies nog veel ouder dan ik
Ik vraag het me serieus af. Van wat ik nu hebt gezien, vind ik het echt geen slecht akkoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het angstzweet onder zijn oksels lijkt me, want dat gaat zaterdag natuurlijk helemaal mis.
Er komen ook Animal Cops geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
Er komt een apart alarmnummer voor dieren in nood en dierenmishandeling waaraan
ook de dierenambulance zal worden gekoppeld (bijvoorbeeld 1-1-4 “red een dier”).
We hebben nog maar een heel klein stukje gezien. Ik stond alleen te juichen bij de zwaardere straffen voor de dierenmishandelaars, want het is nu echt achterlijk geregeld hier wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af. Van wat ik nu hebt gezien, vind ik het echt geen slecht akkoord.
klopt. 500 stuks.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er komen ook Animal Cops geloof ik
Ja, ik ook. Er zijn wel wat punten waarvan ik zoiets heb van "WTF?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog maar een heel klein stukje gezien. Ik stond alleen te juichen bij de zwaardere straffen voor de dierenmishandelaars, want het is nu echt achterlijk geregeld hier wat dat betreft.
Verder vind ik het van de zotte dat dat congres nu alles nog overhoop kan smijten en er voor kan zorgen dat men weer helemaal opnieuw kan gaan beginnen met het onderhandelen... De arrogantie van de CDA-ers in deze vind ik echt shocking. Na dat enorme verlies met de verkiezingen.
Jij leest alleen 'verhoging'?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:21 schreef Qwea het volgende:
Verschuiving van vaste lasten naar variabele lasten is mogelijk door verhoging van
accijnzen op brandstoffen onder gelijktijdige en evenredige verlaging van vaste lasten.
Het kabinet zet hiervoor in op overleg met de buurlanden en binnen de EU.
punt. Alleen nog meer accijns?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij leest alleen 'verhoging'?
Dit kan je op meerdere manieren opvatten natuurlijk. Het hoeft niet voor iedereen nadelig uit te pakken, integendeel.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
De pixels vliegen je weer om de oren?
Ik weet echt niet hoe ik het anders uit kan leggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh god![]()
Ik heb dat wel eens met mijn ouders, dan baal ik dat ik niet twee deuren verder woon en niet even snel langs kan gaan om het te laten zien. Lekker frustrerend zoiets he?
Oeh, spannend!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Tombo d'r blind date is morgen al!![]()
![]()
Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig!
En JJH zijn date is zondag al!
ik vind dat van de wajong geen goed ideequote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Q, er staan idd een aantal goede dingen in.
Maar ik zou nog even wachten met jubelen tot na zaterdag
Het leek mij ook vrij duidelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik het anders uit kan leggen.![]()
quote:Laatst moest ze van die coördinator een map maken om alles te bewaren, toen hebben we na een paar uur maar besloten dat ze beter een ouderwets schrift kon kopen.
Je moet idd wel weer op tijd terug zijn voor je tukkie Expeditie Robinsonquote:Ze woont overigens 2 straten verder, maar als ik langs ga kom ik nooit meer weg.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog maar een heel klein stukje gezien. Ik stond alleen te juichen bij de zwaardere straffen voor de dierenmishandelaars, want het is nu echt achterlijk geregeld hier wat dat betreft.
Verder vind ik het van de zotte dat dat congres nu alles nog overhoop kan smijten en er voor kan zorgen dat men weer helemaal opnieuw kan gaan beginnen met het onderhandelen... De arrogantie van de CDA-ers in deze vind ik echt shocking. Na dat enorme verlies met de verkiezingen.
Vind je het ook ergens niet shocking dat juist die twee punten (de dierenpolitie/zwaardere straffen op dierenmishandeling en betere zorg voor onze ouderen) door de PVV bedongen zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En ook bij de zorg voor ouderen. Dat zijn wmb de enige twee goede punten. De rest mag van mij zo weer door het putje.
Ieder nieuw wetsvoorstel heeft een kamermeerderheid nodig. Daar zit ook de oppositie bij. Alleen hebben de regerende partijen normaliter een meerderheid. Dat hebben ze nu niet, maar ze hebben de gedoogsteun van de PVV die hen nu dus, zonder ook maar een minister te hoeven leveren, kan maken en breken. Dat is in het geval van het CDA een riskante, aangezien de eigen achterban al aardig verdeeld is.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind dat van de wajong geen goed idee
Ik ben echt benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Zeg, nog wat he. Alles wat in het akkoord staat, wordt dat sowieso als cda akkoord gaat doorgevoerd? Of heeft de oppositie ook nog wat in te brengen? Als alles een meerderheid heeft, kan de oppositie er weinig tegen doen toch?
Ik ben er vluchtig doorheen gegaan, het kon me niet echt boeienquote:
Nee, dat vind ik niet shocking. Ik heb het partijprogramma gelezen. Het zijn toevallig net de enige twee punten uit het hele verdomde programma van die verdomde PVV die ik haat, echt haat, waar ik het wel mee eens ben. Ik vind het ook echt jammer dat er geen andere partij daarin hetzelfde standpunt deelt. Ik vind dat een groot gebrek bij met name Groen Links.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het ook ergens niet shocking dat juist die twee punten (de dierenpolitie/zwaardere straffen op dierenmishandeling en betere zorg voor onze ouderen) door de PVV bedongen zijn?
Hoe kan het toch dat die andere partijen daar zo weinig mee hebben?
Ik verheug me nu al op de verslagenquote:
Het 'shocking' sloeg dan ook op het feit dat ik het schandalig vind dat er eerder nooit veel mee gedaan is, met die twee punten, door andere partijen. Zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet shocking. Ik heb het partijprogramma gelezen. Het zijn toevallig net de enige twee punten uit het hele verdomde programma van die verdomde PVV die ik haat, echt haat, waar ik het wel mee eens ben. Ik vind het ook echt jammer dat er geen andere partij daarin hetzelfde standpunt deelt. Ik vind dat een groot gebrek bij met name Groen Links.
Ik verheug mij vooral op de (tijdelijke) afwezigheid, kunnen we lekker weddenschappen afsluiten enzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me nu al op de verslagen
Zou er een FOK! huwelijk van komen?
FOK!babies?
Tombola, ga je morgen na de date meteen ergens in een Amsterdams internetcafé een verslag zitten typen? Ah????
Ze kan ons ook niet stiekem smsen tijdens het eten in het donker, want je moet daar je telefoon inleverenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verheug mij vooral op de (tijdelijke) afwezigheid, kunnen we lekker weddenschappen afsluiten enzo.
Wat is het adres?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Woon jij daar niet ergens in de buurt APK? Kan je dan niet stiekem gaan kijken hoe ze dat restaurant weer uitkomen?
O hai.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Woon jij daar niet ergens in de buurt APK? Kan je dan niet stiekem gaan kijken hoe ze dat restaurant weer uitkomen?
Hihiiiiiiiiiiihihiquote:
Ah, ja, nou, datdanweerwelnatuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het 'shocking' sloeg dan ook op het feit dat ik het schandalig vind dat er eerder nooit veel mee gedaan is, met die twee punten, door andere partijen. Zo bedoelde ik het
Ik heb werkelijk geen idee waar het isquote:
Na de date, een dag later, want eerst moet die fokbaby gemaakt wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de verslagen
Zou er een FOK! huwelijk van komen?
FOK!babies?
Tombola, ga je morgen na de date meteen ergens in een Amsterdams internetcafé een verslag zitten typen? Ah????
Amsterdam is heel simpel, gewoon rondjes bliven rijden dan kom je vanzelf waar je moet zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar het is
Heb van de week nog via Google Maps () zitten zoeken waar de Shabu komt/is in Amsterdam, maar daar kwam ik ook al niet wijs uit. Ik weet alleen de Dam
En de buurt waar een vriendin woont, maar da's meer aan de buitenkant en zelfs daar rij ik na een paar keer nog verkeerd.
Alsof jij dat laat gebeuren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiihihi
Jij bent toch pas 29 oktober aan de beurt.
Tegen die tijd is hij het vast alweer vergeten
Als het aan Qwea ligt maken ze die ter plaatse.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na de date, een dag later, want eerst moet die fokbaby gemaakt worden
Hoera. Provinciaaltje mag de ghetto in.quote:
Ja nee ja... nee... da's dus niet waar. Want dat heb ik ook al eens geprobeerd en dan kom je steeds weer op hetzelfde puntquote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Amsterdam is heel simpel, gewoon rondjes bliven rijden dan kom je vanzelf waar je moet zijn.
Jazeker. Naast de planning van UIO, Tombo en Ctaste heb ik mijn eisprong nog in de vergelijking betrokken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan Qwea ligt maken ze die ter plaatse.
't Is er toch donker.
Zie nou wat je dóet APK.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoera. Provinciaaltje mag de ghetto in.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazeker. Naast de planning van UIO, Tombo en Ctaste heb ik mijn eisprong nog in de vergelijking betrokken.
Ach, Madonna slaapt ook in die buurt als ze in Amsterdam is.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Hoera. Provinciaaltje mag de ghetto in.
In het pré-Tom Tom era?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Ja nee ja... nee... da's dus niet waar. Want dat heb ik ook al eens geprobeerd en dan kom je steeds weer op hetzelfde punt![]()
Ik heb vroegah nog in Amsterdam op de Grafische school gezeten zelfs. Op twee verschillende locaties. Geen idee hoe ik daar toen ooit steeds gekomen ben. Met de auto, toen al
Jaquote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
In het pré-Tom Tom era?
Meid toch.
Lekke zadelsquote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef APK het volgende:
Mijn fiets staat op Streetview.![]()
[ afbeelding ]
Maar over het algemeen, neem bv die wajong hervorming, is daar een meerderheid voor. Anders zou het niet in het akkoord staan, right?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ieder nieuw wetsvoorstel heeft een kamermeerderheid nodig. Daar zit ook de oppositie bij. Alleen hebben de regerende partijen normaliter een meerderheid. Dat hebben ze nu niet, maar ze hebben de gedoogsteun van de PVV die hen nu dus, zonder ook maar een minister te hoeven leveren, kan maken en breken. Dat is in het geval van het CDA een riskante, aangezien de eigen achterban al aardig verdeeld is.
Beroemde fiets!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef APK het volgende:
Mijn fiets staat op Streetview.![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze dat in het durrep?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff kijken bij mij op Streetview
Hihihihi! Als je wil spuien: ik ben morgen de hele nacht wakker!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook al zenuwachtigVooral omdat ik meteen door ga (moet) vanuit werk, dus morgenochtend al mn leuke kleren mee moet nemen zeg maar
En no way dat ik meteen babies ga maken
godverdomme! weer als ik er niet ben hea!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan Qwea ligt maken ze die ter plaatse.
't Is er toch donker.
Er zit volgens mij nog een vrouwenbadhuis in west, als je niet naar zweet wilt stinken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook al zenuwachtigVooral omdat ik meteen door ga (moet) vanuit werk, dus morgenochtend al mn leuke kleren mee moet nemen zeg maar
Oh nee, dat waren andere praktijken onder de tafel waar we het over hadden he?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
godverdomme! weer als ik er niet ben hea!
Niemand die het ziet. Het is toch donker. Maar wat APK zegt: je geur is belangrijkerquote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |