Alles wat je nu op 80 hebt zsm naar 85 levellen, heb je keuze zat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:58 schreef GlenSpey het volgende:
Moet ik toch eens gaan beslissen met welke toon ik Cata wil gaan beginnen.
Ben er nog steeds niet uit
Nu maar eens op zoek naar een webshop die mij de Collector's Edition op 7 december kan leverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
w00t 7 december: http://www.mmo-champion.c(...)ased-on-December-7th
Goblin Enhancement Shamanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef internal het volgende:
Ik zit eraan te denken om te rerollen met Cata, maar weet niet welke class. Ik heb nu een priest waar ik actief mee raid, maar die ben ik eigenlijk zat. Ik heb ook nog een DK waar ik altruns mee doe, deze ben ik eigenlijk ook al zat
Zal Bol.com eens bellen heb daar de CE besteld maar die staat niet eens meer op de site op dit momentquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nu maar eens op zoek naar een webshop die mij de Collector's Edition op 7 december kan leveren
Druid natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef internal het volgende:
Ik zit eraan te denken om te rerollen met Cata, maar weet niet welke class. Ik heb nu een priest waar ik actief mee raid, maar die ben ik eigenlijk zat. Ik heb ook nog een DK waar ik altruns mee doe, deze ben ik eigenlijk ook al zat
Tegen de tijd dat ik alle 6 toons op 85 heb zijn de GS retards alweer bezigquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alles wat je nu op 80 hebt zsm naar 85 levellen, heb je keuze zat.
Hoeveel kost het in de beta om die flying skill te krijgen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar staat trouwens de Azerothian Flying Master (of Trainer) in Orgrimmar in Cata?
250 gold, begreep ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoeveel kost het in de beta om die flying skill te krijgen?
Maar druids zijn natuurlijk wel de constante treeform kwijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Druid natuurlijk.
Leukste healer class en als offspec tanken. Kan je makkelijk oude content runnen. En voor de verandering heb je ook nog feral dps en balance.
Ik ben een weekje ziek als cata uitkomtquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:32 schreef Omega het volgende:
Ik twijfel ook wel, want mijn main is een druid zonder gethering profeesion. En dus ga ik na mijn main wel beginnen met anderen te levellen. Maar ook wel raiden. Toch maar vrij nemen vanaf 7 december
Dat zal vast niet opvallen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:43 schreef internal het volgende:
[..]
Ik ben een weekje ziek als cata uitkomt
Ik probeer zo min mogelijk te elzen, maar wtf? waarom en wat krijgen we ervoor terug?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef internal het volgende:
[..]
Maar druids zijn natuurlijk wel de constante treeform kwijtIk zat zelf te denken aan een hunter. Maar dat komt door de 57K Kill Command crit die ik zag bij een vriend
bij de flight path tussen de zepp towers in org:quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar staat trouwens de Azerothian Flying Master (of Trainer) in Orgrimmar in Cata?
Ayequote:
Je krijgt nu gewoon een skill die je kan gebruiken waarmee je in treeform veranderd voor 60 secquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te elzen, maar wtf? waarom en wat krijgen we ervoor terug?
Dan misschien toch maar full time moonkin. Maar ja in wotlk delft in dps toch wel het onderspit.
Que!? Die aanpassing aan Treeform is toch allang ingegaan!?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te elzen, maar wtf? waarom en wat krijgen we ervoor terug?
Die gaat als het goed is pas met Cata in, of ik moet iets gemist hebben sinds donderdag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Que!? Die aanpassing aan Treeform is toch allang ingegaan!?Niet!?
Droom lekker verderquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik alle 6 toons op 85 heb zijn de GS retards alweer bezig
Nee, ik wil 1 character zsm naar 85 om daarmee de eerste raids van de server mee te kunnen joinen... in het begin kom je die raids namelijk nog in zonder dat je de achi en een ton GS moet hebben![]()
iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Droom lekker verderVanaf dag 1 gaan mensen om gs en achievements vragen. Als je zo nodig zonder die dingen wilt raiden, join dan gewoon een guild ofzo...
Achi's die niemand dan nog heeft? Plus niemand die al in full T11 loopt dus om GS vragen is vrij zinloos.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Droom lekker verderVanaf dag 1 gaan mensen om gs en achievements vragen. Als je zo nodig zonder die dingen wilt raiden, join dan gewoon een guild ofzo...
Er zijn altijd mensen die erom zullen vragen, maar ze zullen er snel genoeg achter komen dat dat vrij kansloos is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef jagga het volgende:
[..]
idd
Ruby sanctum kwam uit, en ik zweer het. Mensen vroegen instantly om 5.8kGS voor de 10man, terwijl ze de instance nog niet eens van binnen hadden gezien.
dag erop werd er om achievement gevraagd door een kneus, en die vent werd echt uitgelachen door de hele /2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |