Ja die bedoelde ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Lava Burst" bedoel je? Lava lash is toch een enhancement talent?
ziggoquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:30 schreef GlenSpey het volgende:
Bah. Heb hier last van een bijzonder instabiele connectie met internet. Zodra ik wow start klapt het er direct uit. Kanker upc
Waar ik met mijn resto druid in arena's altijd grote moeite mee had waren mortal strikes. Die je healing zo gruwelijk verlagen. Dit kwam misschien ook deels omdat ik met een hunter in het team zat die de dmg nooit echt goed ontweek. Maar veel pressie zetten op degene die de meeste damage krijgt werkt dus wel, mortal strikes erop en constant druk blijven uitoefenen... uiteindelijk gaat zelfs de resto druid een keer oomquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:48 schreef BWRaep het volgende:
Wat doen we [Warr en Hpala] verkeerd tegen R.druid XXXX
Ik word gewoon ** gek van die cyclones en entangled roots, die nature's grab, al die hots zonder casting time wat ik dus niet kan interrupten/silencen. Shapeshift zodra ik Bladestorm, innervate. En ook nog gewoon mee DPS'en met wrath.
Spell reflect en interrupt met een CD waar een druid al 3x kan cyclonen oid.
Argh, in mijn ogen, als warr., de kutste class om tegenover je te hebben.
Mjah same here met UPC. Ben op google al honderden mensen met dezelfde problemen tegengekomen.... maar een oplossing ho maar. Het lijkt er iig op dat ik voorlopig helemaal geen wow zal kunnen spelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:38 schreef jagga het volgende:
[..]
ziggo![]()
TEnminste als het werkt.. want als het niet werkt ben je de lul met hun klantenservice
Ik pak altijd een kleine ISP, Eweka, Concepts etc.... werkt meestal prima en ze zitten er dichter op. Ik wissel dan ook geregeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mjah same here met UPC. Ben op google al honderden mensen met dezelfde problemen tegengekomen.... maar een oplossing ho maar. Het lijkt er iig op dat ik voorlopig helemaal geen wow zal kunnen spelen
ik heb zelf een beetje arena gespeeld (en ik ben slechtquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:48 schreef BWRaep het volgende:
Wat doen we [Warr en Hpala] verkeerd tegen R.druid XXXX
Ik word gewoon ** gek van die cyclones en entangled roots, die nature's grab, al die hots zonder casting time wat ik dus niet kan interrupten/silencen. Shapeshift zodra ik Bladestorm, innervate. En ook nog gewoon mee DPS'en met wrath.
Spell reflect en interrupt met een CD waar een druid al 3x kan cyclonen oid.
Argh, in mijn ogen, als warr., de kutste class om tegenover je te hebben.
lolwhut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik pak altijd een kleine ISP, Eweka, Concepts etc.... werkt meestal prima en ze zitten er dichter op. Ik wissel dan ook geregeld.
I know, gebruik ik ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef jagga het volgende:
ohja.
Shieldslam heb je voor een reden![]()
Switch def stance, en shield slammen die hap
Ik heb zelf de meeste moeite met prot paladinsquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef BWRaep het volgende:
[..]
I know, gebruik ik ook.
Zal eens proberen te switchen, dus gewoon beide onder de 60 % proberen te houden.
Betekend dat dan ook dat je vanaf 13 oktober geen oude T9/triumph etc. rewards meer kan krijgen? Of kun je die dan ook met justice points krijgen? Wel vaag aangezien Cata zelf nog 2 maanden duurt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Omega het volgende:
13 oktober komt patch 4.0 met daarin o.a. de nieuwe talent trees, en justice points.
En er komt dus ook geen cd meer voor transmuting, die is er nu nog wel, zelfs op TBC primals. Weet niet zeker of die ook al op 13 oktober al doorgevoerd wordt, volgens mij wel. Ik weet niet of dit al gepost was maar bij deze dus.
Voor alle duidelijkheid, dit werd gemeld in mijn guild, met grote stelligheid, zonder dat er een officiele link was of zo. Maar het is wel iemand die goed is ingelicht over dit soort zaken, en indien hij zelf ook niet zeker is, dat dan bijna altijd meldt.
Kan je nog gewoon halen. Je kan je punten ook opsparen en zo op level 85 1-2 items halen met Justice points. Ze converten volgens mij alle badge rewards naar bepaalde justice points hoeveelheden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Betekend dat dan ook dat je vanaf 13 oktober geen oude T9/triumph etc. rewards meer kan krijgen? Of kun je die dan ook met justice points krijgen? Wel vaag aangezien Cata zelf nog 2 maanden duurt...
Triumph en Frost worden Justice Points en oudere versies worden gold.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan je nog gewoon halen. Je kan je punten ook opsparen en zo op level 85 1-2 items halen met Justice points. Ze converten volgens mij alle badge rewards naar bepaalde justice points hoeveelheden.
Ja maar huidige conquest / heroism / valor rewards worden dus ook justice point rewards, dat bedoelde ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Triumph en Frost worden Justice Points en oudere versies worden gold.
Ah ja, zeg dat dan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja maar huidige conquest / heroism / valor rewards worden dus ook justice point rewards, dat bedoelde ik
Zei ik toch? Ik zei 'alle badge rewards'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |