abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:36:32 #251
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87201827
Ik wil uiteindelijk een Holy priest gaan bouwen maar ga eerst de Shadow kant maar op om te levelen denk ik.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87202273
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef jagga het volgende:

[..]

die set bonus is echt gewoon tof.

Maar het trash voor marrowgar is ook undead, en toch zijn de pallies niet het hoogst op trash dps bij ons.

onze top 3 daar is DK, warrior en Boomkin
Haha die boomkin ben ik bij ons. Altijd leuk die grote nummers. Die hele kamer voor rotface/fester met die twee abominations en die kleinere mobs, trash voor sindragosa etc. Heb al vaak rond de 40k dps gezeten daar (starfall _O_ ) .
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:56:01 #253
159966 lifeblind
pi_87202389
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil uiteindelijk een Holy priest gaan bouwen maar ga eerst de Shadow kant maar op om te levelen denk ik.
Als je snel wilt levellen kun je beter een healing spec nemen, je dps is wel ietsjes minder als je solo speelt, maar je kunt jezelf makkelijker blijven healen, dus mobs neerkrijgen duurt alleen wat langer. Je hebt als healer in ieder geval meteen een dungeon als je via de random dungeon finder zoekt (naja, meestal meteen dan, niet altijd).
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:27:16 #254
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_87203454
Net lvl 79 gedinged op chromaggus, 80 moet vandaag dus lukken, sons of hodir chain is klaar dus nu maar die van de ebon hold. Weet alleen niet zeker waar die begint, any pointers? :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_87203859
Ja. Start bij Koltira op Orgrim's Hammer (It's All Fun And Games heet de quest). Volgens mij kan je die gewoon pakken als je erheen vliegt. Dan dat ding bovenop de Shadow Vault kapot maken (dat oog) wat quests doen en een paar keer heen en weer vliegen.

Anders meot je eerst wat crap bij de Argent Vanguard doen, totdat je die battle voor Crusader's Pinnacle hebt gedaan. Als je dan de npc's daar krijgt ligt binnen zo'n gast die je een quest geeft om met Koltira op Orgrim's Hammer te praten.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:54:19 #256
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_87204373
crusader pinacle chain heb ik al gedaan, dus gewoon ff naar die zappelin vliegen :P Tnx, al 5x gedaan ofzo die chain, maar ben dit keer iets anders te werk gegaan als normaal :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:00:17 #257
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_87204602
Heb je btw tijd om die "ring of blood" chain in icecrown f te boosten als ik de prequests heb ggedaan?
pi_87206316
Wanneer komen nou die nieuwe talent trees uit in live? Volgende week ofzo toch?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:42:54 #259
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87206345
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef internal het volgende:
Wanneer komen nou die nieuwe talent trees uit in live? Volgende week ofzo toch?
'Waarschijnlijk' volgende week, maar is niet zeker.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87208540
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Zokunen het volgende:
Heb je btw tijd om die "ring of blood" chain in icecrown f te boosten als ik de prequests heb ggedaan?
Oh is goed, ik log m'n warrior straks wel ff.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:11:16 #261
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_87209786
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh is goed, ik log m'n warrior straks wel ff.
cool, ben nog niet helemaal klaar though, net ff eten gemaakt enzo :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:54:14 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87211408
Weer typisch iets voor mij, ik heb afgelopen zaterdag een maandje playtime gekocht en ben tot op heden nog niet eens ingelogd geweest :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_87213955
Ik heb de voorlopige talent builds eens bekeken voor bijvoorbeeld een priest... Ik ben niet zo positief. Je kan die build niet echt doorkomen zonder nutteloze talents te nemen :(
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:00:44 #264
159966 lifeblind
pi_87214127
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef internal het volgende:
Ik heb de voorlopige talent builds eens bekeken voor bijvoorbeeld een priest... Ik ben niet zo positief. Je kan die build niet echt doorkomen zonder nutteloze talents te nemen :(
Mja, dat is nu ook zo. Voordeel is wel dat de trees een stuk compacter worden. Nadeel vind ik echter wel dat je nu dus eerst 1 tree tot een x aantal punten moet gaan vullen :(
pi_87214199
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, dat is nu ook zo. Voordeel is wel dat de trees een stuk compacter worden. Nadeel vind ik echter wel dat je nu dus eerst 1 tree tot een x aantal punten moet gaan vullen :(
Het is idd wel handig dat de trees compacter worden. Maar als je de trees niet door kan zonder PVP talents in je PVe build te nemen dan zit er wel iets fout vind ik.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:05:31 #266
159966 lifeblind
pi_87214348
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef internal het volgende:

[..]

Het is idd wel handig dat de trees compacter worden. Maar als je de trees niet door kan zonder PVP talents in je PVe build te nemen dan zit er wel iets fout vind ik.
Naja, je kan nu met 1 spec wat veelzijdiger zijn op dat gebied dan denk ik. Kan me best voorstellen dat sommige mensen geen dualspec willen, maar triplespec omdat 2 rollen met raiden hebben en ook nog eens willen pvp'en in een aparte spec. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat Blizzard er daarom voor gekozen heeft het allemaal wat meer samen te trekken dan. (maar ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijk :P )
pi_87214492
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Naja, je kan nu met 1 spec wat veelzijdiger zijn op dat gebied dan denk ik. Kan me best voorstellen dat sommige mensen geen dualspec willen, maar triplespec omdat 2 rollen met raiden hebben en ook nog eens willen pvp'en in een aparte spec. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat Blizzard er daarom voor gekozen heeft het allemaal wat meer samen te trekken dan. (maar ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijk :P )
Misschien leg ik mijn punt niet goed uit :P Je MOET pvp talents nemen om naar de volgende tier in je talent build te KUNNEN gaan. Dus je krijgt een hoop onzin in je raid spec.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:14:12 #268
159966 lifeblind
pi_87214717
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef internal het volgende:

[..]

Misschien leg ik mijn punt niet goed uit :P Je MOET pvp talents nemen om naar de volgende tier in je talent build te KUNNEN gaan. Dus je krijgt een hoop onzin in je raid spec.
Waardoor je dezelfde spec voor meer doeleinden kan gebruiken, dat zeg ik net :P

EDIT: ik zeg overigens niet dat dat dan positief is :X
pi_87214801
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Waardoor je dezelfde spec voor meer doeleinden kan gebruiken, dat zeg ik net :P
Dan moet ik nog eens ff begrijpend leren lezen :P Maarja, ik wil helemaal geen pvp talents in mijn pve build. Geeft me maar leukere talents ipv al die stun troep enzo.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:17:13 #270
159966 lifeblind
pi_87214855
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef internal het volgende:

[..]

Dan moet ik nog eens ff begrijpend leren lezen :P Maarja, ik wil helemaal geen pvp talents in mijn pve build. Geeft me maar leukere talents ipv al die stun troep enzo.
Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).
pi_87214917
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).
Dat is toch het nadeel aan verkorte trees vind ik dan zelf.
pi_87214946
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als je snel wilt levellen kun je beter een healing spec nemen, je dps is wel ietsjes minder als je solo speelt, maar je kunt jezelf makkelijker blijven healen, dus mobs neerkrijgen duurt alleen wat langer. Je hebt als healer in ieder geval meteen een dungeon als je via de random dungeon finder zoekt (naja, meestal meteen dan, niet altijd).
Shadow heeft uitstekende zelf healing en via instances levellen gaat trager dan questen, en op laag level boeit het vrij weinig welke spec je bent.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:21:15 #273
159966 lifeblind
pi_87215011
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef internal het volgende:

[..]

Dat is toch het nadeel aan verkorte trees vind ik dan zelf.
Wat ik zelf het grootste nadeel vind, is dat je nu eerst een tree zo'n beetje volledig tot de laatste regel moet vullen voordat je wat talents uit andere trees erbij kunt nemen. Zat al te kijken voor mijn priest ook net, ik spec discipline, maar ik wil wel al vanaf het begin dus mn grotere heals met renew! Nu is dat geen probleem als je op de levelcap zit en dus toch je trees volledig kan doen zoals je het wilt, maar als je nog aan het levellen bent kan ik me voorstellen dat dat toch best wel erg vervelend kan worden :P

En ik vraag me af in hoeverre je nu nog leuke hybride specs kan bouwen, zoals een holyprotadin :P
pi_87215039
Vampiric Embrace FTW!
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:22:08 #275
159966 lifeblind
pi_87215050
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:

[..]

Shadow heeft uitstekende zelf healing en via instances levellen gaat trager dan questen, en op laag level boeit het vrij weinig welke spec je bent.
Hm, ik level via dungeons echt een HEEL stuk sneller dan via questen, en questen doe ik niet bepaald langzaam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')