Nou ja ligt er ook maar net aan waar je in Mexico bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:21 schreef VacaLoca het volgende:
MexicoWat heeft dit land mijn verwachtingen overtroffen zeg. Dat je daar als lange blanke als koning wordt gezien en je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, hielp daar goed bij (hoewel je op gegeven moment moe wordt van poseren in foto's
) ..maar ook veel mooier, moderner, veiliger, leuker en toffer dan ik gedacht had.
Jeps, niet overal in Mexico hebben ze mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef BlaZ het volgende:
Nou ja ligt er ook maar net aan waar je in Mexico bent.
Jij zit daar met de "chicas con chili". Maar moet zeggen dan GDL ook wel vol zit met homos. Maar merk der op straat niet echt veel van, alleen moet je niet de verkeerde bar binnen lopen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Elvislives het volgende:
Hij zei nergens dat de vrouwen mooi waren, alleen dat ze 'm veel aandacht gaven en zijn foto wilden. Moet je es naar DF gaan, daar zit de gehele homopopulatie van Latijns Amerika. Dié geven pas aandacht
In de Zona Rosa heb ik meer homo's hand in hand zien lopen dan in Amsterdam...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Elvislives het volgende:
Hij zei nergens dat de vrouwen mooi waren, alleen dat ze 'm veel aandacht gaven en zijn foto wilden. Moet je es naar DF gaan, daar zit de gehele homopopulatie van Latijns Amerika. Dié geven pas aandacht
Aandachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Elvislives het volgende:
Colombianas zijn echt engeltjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de Zona Rosa heb ik meer homo's hand in hand zien lopen dan in Amsterdam...
Mexicaansen waren mooi en aantrekkelijk (en idd, een "lange" -in Nederland ben ik niet zo lang, daar wel- blonde man doet het goed!) maar niet zo mooi als Colombiaansen...
haha ten noorden van DF is het beter. Monterrey bijv mja dat is momenteel weer erg gevaarlijk geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 03:54 schreef VacaLoca het volgende:
In DF waren de vrouwen niet echt mooi. Van die oude indianenkoppen.
Ja man! Wat een spektakel.quote:Op zondag 21 november 2010 02:49 schreef Elvislives het volgende:
Geweldige pot!!! Heerlijke overwinning van Pumas in de playoffs, nu kijken wie we in de semi's tegenkomen. Doe maar Jaguares
hadden we bijna hetzelfde vliegtuig gedeeld.quote:
Heb vandaag je huis nog gecontroleerd en alles lag er keurig bij. Althans aan de buitenkantquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:34 schreef Elvislives het volgende:
Vliegt er nog iemand terug naar Mexico op 16 januari?
WAT EEN KOU!!!
Hehe ja kut dat dat van die sleutels niet gelukt is. Je kan ff mn huisbaas aanspreken of ie je een kopietje geeft, ik heb 'm verteld dat jij er een zou krijgen. Het is de oude grijze man met een giga alcoholistenneus zoals bij Asterix. Je herkent m zoquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef copilco het volgende:
[..]
Heb vandaag je huis nog gecontroleerd en alles lag er keurig bij. Althans aan de buitenkant![]()
Hier is het ook koud, maar niet zoooo koud!
www.compartodepa.com.mxquote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef Cross9 het volgende:
Zo over precies twee weken zit ik in Mexico, tenminste als mijn visum wordt goedgekeurd
Moet alleen nog wel een huisje zien te fixen, hopelijk gaat dat lukken met enkele mooie internationale studentes
Edit: mm alle internationale huizen van de TEC zijn al zo'n beetje bezet. Weten jullie toevallig of er nog andere manieren zijn om aan huizen te komen, waar ook studenten wonen?
Had het graag gedaan, maar zit nogal een eindje verwijderd van Cancun. Wel een puntje om te weten, de auto zal op naam van iemand die in Mexico woont moeten komen te staan als ik het goed heb. Was met de aanschaf van mijn auto tenminste wel zo. Dus daar moet je ook iemand voor vinden die je kunt vertrouwen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef weasel85 het volgende:
Misschien een rare vraag..
Een grote groep mensen (varieert van 25 man) welke jaarlijks naar Mexico gaan om te (grot)duiken, moeten steeds een auto huren bij aankomst op het vliegveld.
Een auto huren is ook niet echt goedkoop, maar je moet iets hebben om je te kunnen verplaatsen.
Nu hebben we gezamenlijk een idee bedacht: een auto kopen. Dit is uiteindelijk op termijn goedkoper dan het huren van een auto. Het geld is er en er zijn genoeg mensen die er gebruik van willen maken.
Alleen zijn er twee problemen die erbij komen.
1. We moeten een persoon hebben die met regelmaat met de auto de weg op gaat en onderhoudt
2. Diezelfde persoon moet ons elke keer van het vliegveld in Cancun halen en naar Tulum brengen en als wij weer vertrekken, ons afzetten op het vliegveld. Waarom Tulum? Dit is dé plaats voor het grotduiken.
Mijn vraag is dus: misschien dat iemand op het forum, en of wonende in Mexico, en of via via, een betrouwbaar persoon weet die hiervoor open staat. Hiervoor staat een vergoeding voor open. Dit moet echter nog in de groep besproken worden. Maar het heeft geen zin om dit al te gaan doen, als we nog geen persoon hiervoor hebben.
Mochten jullie dus iets weten, het zou super zijn om dit per pm of via hier te laten weten aan mij.
Alvast bedankt!
Weasel
Toch bedankt voor je input!quote:Op donderdag 23 december 2010 03:42 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Had het graag gedaan, maar zit nogal een eindje verwijderd van Cancun. Wel een puntje om te weten, de auto zal op naam van iemand die in Mexico woont moeten komen te staan als ik het goed heb. Was met de aanschaf van mijn auto tenminste wel zo. Dus daar moet je ook iemand voor vinden die je kunt vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |