Zeg ik ergens dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef Denaamishaas het volgende:
Seven, je bent een gefrustreerde vrouw met behoorlijk wat issues.
Moet kunnen. Ik heb ook zo m'n issues.quote:
en dan zijn die vragenlijstjes ook niet meer nodig, geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb ook zo m'n issues.
Als je ooit je haar laat groeien en je kiest ervoor om 100% lesbo te worden, dan wil ik je graag een keer neuken. Ik word behoorlijk opgewonden van dat onbereikbare
Ik ben niet gek maar jij slaat wat dat betreft de plank nogal mis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]! Je kan sarcasme niet eens uit zo'n post opmaken?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet gek maar jij slaat wat dat betreft de plank nogal mis.
_!!!
Iedereen heeft issues. Eén van de mijne is dat ik er teveel op fok zet waardoor iedereen denkt dat ik een halve gek ben. Maar in het echte leven is er niemand die denkt dat ik een halve gek ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb ook zo m'n issues.
Als je ooit je haar laat groeien en je kiest ervoor om 100% lesbo te worden, dan wil ik je graag een keer neuken. Ik word behoorlijk opgewonden van dat onbereikbare
Sterke comeback hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]___ !!!
Je topic riekt naar issues.
Ik hoopte eigenlijk dat de heren hier er vanzelf op zouden inhaken en ons vrouwen meer insight zouden verschaffen, maar misschien had ik 'm dan beter in SEX geopend. Probleem is dan weer dat daar alleen maagden van 16 komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en dan zijn die vragenlijstjes ook niet meer nodig, geweldig
opgelost
Ja, maar ik bedoel issues die er toe leiden dat je je eigen leven in de soep draait.quote:
IRL staan ze al met een dwangbuis voor de deur?quote:Eén van de mijne is dat ik er teveel op fok zet waardoor iedereen denkt dat ik een halve gek ben. Maar in het echte leven is er niemand die denkt dat ik een halve gek ben.
Mijn leven loopt op rolletjes, dus het valt best mee met mijn issues. Geen dwangbuizen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel issues die er toe leiden dat je je eigen leven in de soep draait.
[..]
IRL staan ze al met een dwangbuis voor de deur?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Voorbeelden van typische dingen die wij mannen collectief verborgen houden zijn natuurlijk onze lyrische, nee: liederlijke gevoeligheid en algehele fijnbesnaardheid.
Stel ze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef 92Merel het volgende:
Leuk om die antwoorden te lezen (al had ik andere vragen gesteld)
Ja we uiten ze namelijk niet, want we houden het collectief verborgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Seven. het volgende:
Maar wel goed punt want het is aangetoond dat mannen evenveel en even heftige gevoelens hebben als vrouwen. Ze uiten die alleen anders.
Ohhhhhh... Waar heb je het dan over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn leven loopt op rolletjes, dus het valt best mee met mijn issues. Geen dwangbuizen.
Dus stop daar eens mee voor deze gelegenheid?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja we uiten ze namelijk niet, want we houden het collectief verborgen.
Maar het moet wel ontopic zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus stop daar eens mee voor deze gelegenheid?
Ik spreek nadrukkelijk voor mezelf hier:quote:Op donderdag 30 september 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
voor de meisjes. Maar die we hier in het kader van sociaal-culturele informatie-uitwisseling toch delen.
Dus paar vraagjes:
-klopt het inderdaad dat na een maand zonder seks de standaarden drastisch verlaagd worden en feitelijk de teller weer op nul staat?
-zijn echt alle middelen toegestaan om seks te bewerkstelligen?
-voelt de gemiddelde man zich gedwongen om grappig te zijn? (als in: het wordt verwacht van je)
-doen jullie wel eens iets onbaatzuchtigs?![]()
-beginnen jullie indien gezopen dan in principe nooit uit jezelf over condooms?
-en kan iemand me eens uitleggen waarom mannen zo'n prestatiedrang hebben?
etc. etc. Inspiratie is even op.
Kan niet. Dat zou een kettingreactie in gang zetten met catastrofale gevolgen, waarvan het einde van het universum nog de minste is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Seven. het volgende:
Dus stop daar eens mee voor deze gelegenheid?
Maar wat wil je horen dan? De antwoorden die hier worden gegeven zijn in de meeste gevallen gewoon kloppend. Volgens mij accepteer je dat niet en wil je horen dat we bierdrinkende neanderthalers zijn die vrouwen met haar en al het bed inslepen (natuurlijk via hufterige trucjes) als het maar even kan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat de heren hier er vanzelf op zouden inhaken en ons vrouwen meer insight zouden verschaffen, maar misschien had ik 'm dan beter in SEX geopend. Probleem is dan weer dat daar alleen maagden van 16 komen.
Vragen staat vrij merel. Open anders een nieuw topic met jouw vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef 92Merel het volgende:
Leuk om die antwoorden te lezen (al had ik andere vragen gesteld)
Dus je wist stiekem de antwoorden al? Is jou op school nooit geleerd dat dat niet eerlijk is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Maar wel goed punt want het is aangetoond dat mannen evenveel en even heftige gevoelens hebben als vrouwen. Ze uiten die alleen anders.
Dit topic van jouw hand mij ook niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |