Waarop speel je?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef Babbatuur het volgende:
Heb hem ook! Net even voor het eerst gespeeld, best wennen.
Een vraagje; hoe keep je in godsnaam met strafschoppen?
Heb het ook na 3 potjes demo uit gevogeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef Babbatuur het volgende:
Heb hem ook! Net even voor het eerst gespeeld, best wennen.
Een vraagje; hoe keep je in godsnaam met strafschoppen?
kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 01:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb het ook na 3 potjes demo uit gevogeld.
Ik heb nog geen penaltys gehad online dus weet het even niet meer.
Het was dacht ik de rightstick gebruiken.
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 30 september 2010 01:34 schreef OnCraintDégun het volgende:
Speel trouwens geregeld in de sneeuw met Spartak
stakkerquote:Op donderdag 30 september 2010 01:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb de demo gespeeld hij speelt zeer lekker heb alleen geen geld om hem te kopen voor op de PS3
Ik weet het mij hoor je echter niet klagen hoor als ik hem echt wil ga ik wel werken ofzo.quote:
Hij komt er tenminste eerlijk voor uitquote:
Geen mooi doelpunt ofzo maar zo ziet de sneeuw eruit:quote:
Ziet er goed ui! Vorige delen zit alles vol sneeuw, alsof je daar een echte match opquote:Op donderdag 30 september 2010 01:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Geen mooi doelpunt ofzo maar zo ziet de sneeuw eruit:
http://www.easports.com/media/play/video/38699887
haha ik moet ook maar eens online gaan spelenquote:Op donderdag 30 september 2010 02:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Ziet er goed ui! Vorige delen zit alles vol sneeuw, alsof je daar een echte match op
gaat spelen![]()
7 wins, 0 losses, 0 draws
Potje tegen mij anders, Santellloquote:Op donderdag 30 september 2010 02:56 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
haha ik moet ook maar eens online gaan spelen
Maar sneeuw ziet er idd goed uit, het ligt ook opgehoopt langs het veld
Die van mij is gisteren verzonden, dus vandaag komt 'ie waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef rijstwafel het volgende:
Heb ik hem vandaag binnen? ik heb besteld bij Bol.com
Is online, lees eens goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:17 schreef n0ir het volgende:
Tof, maar op amateur is elke speler dodelijk.
Ooo dan is het extratofquote:Op donderdag 30 september 2010 11:18 schreef Vragende het volgende:
[..]
Is online, lees eens goed.
Als je online een goal upload staat er altijd amateur
Hoezo niet? 45 potjes kan toch best. 24 uur spelen. Misschien 2 mensen op 1 account ofzo. Maar kan wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:33 schreef Vragende het volgende:
Wel jammer dat de leaderboards vol met cheaters zitten![]()
RANK GAMERTAG PTS GP W D L GLS GA
1 xxxReyAztecAxxx 8882 45 25 3 17 82 52
kan dus nooit
Het zou kunnen, een leven heb je dan niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? 45 potjes kan toch best. 24 uur spelen. Misschien 2 mensen op 1 account ofzo. Maar kan wel.
Ik heb het over het aantal punten dat die persoon heeft, je kan nooit zoveel punten hebben als je 25x hebt gewonnen en 17x hebt verlorenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? 45 potjes kan toch best. 24 uur spelen. Misschien 2 mensen op 1 account ofzo. Maar kan wel.
Ik heb Van der Wiel gekocht met Spartakquote:Op donderdag 30 september 2010 11:37 schreef emokid het volgende:
Heeft iemand al een speler weten te kopen? Jezus, het is zowat onmogelijk geworden.
Ah okee. Ik let er eigenlijk verder nooit op. Was bij 10 allang blij dat ik meer won dan verloorquote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik heb het over het aantal punten dat die persoon heeft, je kan nooit zoveel punten hebben als je 25x hebt gewonnen en 17x hebt verloren
Wie probeer je te kopen dan? Als het echt wereldtoppers zijn is dat ook wel logisch dat ze niet komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef emokid het volgende:
Ik speel met Zenit. Ik bied iedereen het driedubbele salaris (ong 110.000) en het dubbele transfersom, en nóg komen ze niet.
Bij reason staat dan: The league your club is in is not prestigious enough for this player.
Nou ik mag toch aannemen dat het bij FIFA gewoon direct na het doelpunt is.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:06 schreef Friesz het volgende:
Je kunt dus ook je eigen muziek uploaden en er je goaltune van maken. Maar hoe gaat dat dan in het spel? Bij PES hoorde je pas het nummer na het nemen van de aftrap na het doelpunt. Terwijl je normaal de goaltune hoord zodra er gescoord is. Hoe zit dat met Fifa?
Riise, Ze Roberto, Van Bommel, Zanetti.. al deze spelers zijn over de 30.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie probeer je te kopen dan? Als het echt wereldtoppers zijn is dat ook wel logisch dat ze niet komen.
Splitten is volgens mij niet meer mogelijk. Dit hebben ze gedaan om de posities meer te laten benutten door eigen spelers. Er wordt meestal maar met max 5 gespeeld en dat willen ze eruit halen denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef R_B het volgende:
Clubs vraagje onze club heeft soms wel meer dan 10 mensen online.
Normaal verdeelden we de boel dan over 2 dressing rooms.
Kan dat nu ook?
Of kan je gewoon met minimaal 3 starten en kunnen de volgende 3 dat dan ook weer?
Iemand dat al gedaan?
Jaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:48 schreef Caland het volgende:
Iemand al uitgevogeld hoe je audio moet toevoegen?
Ghehe, kan gebeuren he. Opgegeven moment liet je de gaten gewoon open en liep je ze niet meer dicht. Dat maakt het wel makkelijker voor mij:Pquote:Op donderdag 30 september 2010 12:34 schreef Rijstbal het volgende:
Zo mijn eerste nederlaag is binnen
9-1
Kut powah87
Volgens mij heeft er al vaak genoeg staan hoe het moest! Playlist maken en toevoegenquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.pagequote:Op donderdag 30 september 2010 12:48 schreef Caland het volgende:
Iemand al uitgevogeld hoe je audio moet toevoegen?
AS Roma of Bayern verlaten voor een clubje uit Ruslandquote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Riise, Ze Roberto, Van Bommel, Zanetti.. al deze spelers zijn over de 30.
Ook al 6x gepostquote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page![]()
Op pro lukt het ook maar net :/. En op semi-pro had ik op het begin een stuk lastigerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik in de OP gezet worden?
Ik heb Fifa 11 voor de PS3: PSN: larsiee
Ik heb custom Ajax sounds toegevoegd , gewoon de mp3s gekopieerd vanaf mijn pc (ps3 media center) en binnen Fifa geimporteerd
Scoren lukt me nog echt voor geen meter, behalve om amateur.
Op amateur win ik zo 7-0, op semi-prof alleen op 2-0
Gisteren online gespeeld voor het eerst en beide potjes verloren met 2-0
Gaat erg makkelijk met een speler die de dribbelaar personality + icon heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat me vooral niet lukt is een mannetje voorbijspelen.
De enige manieren waarop dat me lukt is via een 1-2tje, een mooie dieptepass in de 16 of de bal aannemen, wegdraaien en vervolgens de bal met de R-stick een stuk voor me uit spelen en er achteraan rennen
Hoe, is dat een kwestie van L2 ingedrukt houden en moves te maken met de R-stick ?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef Vragende het volgende:
[..]
Gaat erg makkelijk met een speler die de dribbelaar personality + icon heeft
Ben toch niet verplicht om eerst 6 topics door te lezen, kneus.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page![]()
Headset gefixed?! Anders kunnen we mooi de wedstrijden van de CL spelenquote:
Vorig topic stond ie ook al in hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben toch niet verplicht om eerst 6 topics door te lezen, kneus.
[..]
Bedankt
Nou inderdaad! Altijd dat kansloze gezeik dat je maar ALLES eerst maar even door moet nemen (met de kans dat misschien bepaalde dingen niet eens terug te vinden zijn).quote:Op donderdag 30 september 2010 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben toch niet verplicht om eerst 6 topics door te lezen, kneus.
Nee gewoon R2 inhouden en weg draaienquote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe, is dat een kwestie van L2 ingedrukt houden en moves te maken met de R-stick ?
En waar is de dribbelicon te zien / aan te herkennen ?
Of is er een overzicht van alle icoontjes ?
Als je daar een mp3 van hebt, jaquote:Op donderdag 30 september 2010 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Maar nu ik het dus goed begrijp kun je dus ook spreekkoren voor tijdens de wedstrijden toevoegen? Zoals "hij is een hondelul" ?
R2 is toch sprinten ?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:14 schreef Vragende het volgende:
[..]
Nee gewoon R2 inhouden en weg draaien
Dat viel mij ook al op ja. Ook de looplijnen in het algemeen zijn beter, zo komen middenvelders (bij mij althans) meer buitenom of gaan ze de ruimte in.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef n0ir het volgende:
Net 5 potjes gespeeld. Nadat ik er 4 had gewonnen waande ik mij onverslaanbaar maar in het 5e potje ben ik weer op m'n plek gezet door met 3-2 onderuit te gaan.
Het lijkt alsof dieptepasses nu beter aankomen, zelfs als je goed wordt gedekt. De spitsen lopen slimmer naar voren.
Je kan aangeven aan je verdedigers om diep te dekken en dus dieptepasses te voorkomenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef n0ir het volgende:
Net 5 potjes gespeeld. Nadat ik er 4 had gewonnen waande ik mij onverslaanbaar maar in het 5e potje ben ik weer op m'n plek gezet door met 3-2 onderuit te gaan.
Het lijkt alsof dieptepasses nu beter aankomen, zelfs als je goed wordt gedekt. De spitsen lopen slimmer naar voren.
Had hem dan in de winkel gekochtquote:Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Dinsdag is Fifa al verstuurd ik heb hem nog steeds niet. %!!@ TNT komt altijd om 12 uur en nu is het 3 uur en ze zijn er nog steeds niet. Dat ze de ergste ziektes mogen krijgen in al hun ledematen
Doe eens normaalquote:Op donderdag 30 september 2010 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Dinsdag is Fifa al verstuurd ik heb hem nog steeds niet. %!!@ TNT komt altijd om 12 uur en nu is het 3 uur en ze zijn er nog steeds niet. Dat ze de ergste ziektes mogen krijgen in al hun ledematen
Ik denk dat hij mijn favoriete spits is, hij lijkt niet maar hij speelt geweldig. Ik kan zelfs langs de verdediging van Real Madrid en ik kan goals met hem maken die ik niet met forlan of villa kan makenquote:
En jij bent bang om buiten te komen dat je hem niet gewoon in de winkel koopt. Waar die ook maar 44,- kost?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:53 schreef Snuf. het volgende:
Die postbode is zeker bang voor de regen dat ie Fifa niet wil bezorgen
Ff googelen en anders MM misschien?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef OmniRocket het volgende:
Waar kan ik het beste FIFA 11 en een PS3 kopen?
Zodra je scoortquote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Friesz het volgende:
Heeft iemand al een goaltune in het spel gezet? Hoe klinkt dat? Gelijk bij het juichen van de spelers of weer pas na de aftrap? Iemand??
Hier in het dorp waar ik woon kost ie gewoon 55 maar ik rotterdam 44. Helaas moeten sommige mensen hier gewoon naar school + leren voor tentamen week en om 5 uur werken. Ik heb geen tijd en had hem daarom op internet gekocht. Helemaal gebikkeld zodat ik nu effe een uurtje of 3 kon spelen, issie er niet..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En jij bent bang om buiten te komen dat je hem niet gewoon in de winkel koopt. Waar die ook maar 44,- kost?
Dan had je juist nu hem kunnen kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier in het dorp waar ik woon kost ie gewoon 55 maar ik rotterdam 44. Helaas moeten sommige mensen hier gewoon naar school + leren voor tentamen week en om 5 uur werken. Ik heb geen tijd en had hem daarom op internet gekocht. Helemaal gebikkeld zodat ik nu effe een uurtje of 3 kon spelen, issie er niet..
Wel de goede pakken. Het is de code bovenaan, niet onderaan. En je moet streepjes gebruiken.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Swennus het volgende:
Waarom kan ik mijn code voor de online pas niet activeren?
Zegt steeds dat het een ongeldige code is..
bij het tabblad media hoort ie te staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef mash_ het volgende:
ik heb een filmpje ge upload. waar kan ik deze vinden?? http://www.ea.com/soccer/profile/PS3/Mash-nl daar staat die niet tussen
Dat is helaas op de pc nog niet het geval.. Wat is er in godsnaam zo moeilijk om zulke functies ook op de pc te zetten?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Erik1991 het volgende:
Wat ik erg goed vind in de carriere modus, is gehuurde spelers na het seizoen weer terugkeren. Bijvoorbeeld bij Ajax Aissati, Cvitanich. Los van het feit of je daar blij mee moet zijn, is het wel erg realistisch.
In 2010 kwamen ze ook terugquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Erik1991 het volgende:
Wat ik erg goed vind in de carriere modus, is gehuurde spelers na het seizoen weer terugkeren. Bijvoorbeeld bij Ajax Aissati, Cvitanich. Los van het feit of je daar blij mee moet zijn, is het wel erg realistisch.
Krijg je als je alleen maar met 5 sterren teams speeltquote:Op donderdag 30 september 2010 17:35 schreef Nevermind.. het volgende:
Ja ***, weer word ik zomaar afgemeld bij EAEn weer wordt hierdoor mijn DNF rating hoger en mijn verlies partijen groter
Terwijl ik telkens voor sta
Ziggo of anders EA
![]()
Speel met mijn favo teamquote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef Vragende het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen maar met 5 sterren teams speelt
Jawel, gisteren voor die prijs opgehaald. Alhoewel ze niet landelijk die prijs hanteren.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef StijnDa het volgende:
Fifa 11 voor ¤44 bij de Mediamarkt had ik ergens gezien? Dat kan toch niet?
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38859902 maf wel
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal en toevallig blijkt dat altijd Chelsea/Real Madrid/FC Barca te zijn
Dankje!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens,
http://www.4shared.com/dir/eElcNUrP/Netherlands.html![]()
![]()
er is wel een probleem, de chants zijn erg zacht, dus even Audacity downloaden en het geluid harder zetten
Het is mij helaas ook nog niet geluktquote:Op donderdag 30 september 2010 17:57 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Bij mij werkt teamplay niet. Op een gegeven moment geeft ie loading aan, maar er gebeurt verder niets. Gisteren ook al last van, maar had vrwacht dat het vandaag wel over zou zijn.
Iemand andere ervaring??
Voor de rest super spel uiteraard
DIE MOET JE ME LEREN!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38859902 maf wel
klopt, die heb ik nu ook .. maar weet niet waar ik ze moet uploaden.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Dankje!!!![]()
Alhoewel er wel leukere chants zijn van Ajax die er niet tussen staan
Die kan je hier vinden. ( klikken! )quote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik de Eredivisie Tune kan vinden .. die ze bij Eredivisie Live draaien voor een wedstrijd?
Hahah slow motion erbijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Svubeqak het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38866753
DEZE SPELER LOOPT DOOR EEN DOELNET EN LEEFT NOG.![]()
![]()
![]()
Doe je bestquote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
klopt, die heb ik nu ook .. maar weet niet waar ik ze moet uploaden.
Braamhaar, doet die mee dan in fifa11?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit even vast met die custom audio. Ik heb een stuk of 20 playlists maar in het menu waar je ze toewijst kan ik niet naar een volgende pagina, dus er worden er maar 9 getoond, waarvan de eerste drie ook nog eens gewoon "default" "most played" en "last played" zijn. Heeft iemand dit ook?
Edit: Is gelukt! Blijkbaar had 'ie eerst geen goede verbinding met hd.Zo nu even Feyenoord-Ajax met hamassen en Braamhaar hoerenjong.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat eerste dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de xbox 360 je chants streamen gaat prima trouwens.Vooral "komen wij uit Rotterdam" klinkt lekker. Je moet wel flink klooien met Audacity want de meeste zijn gewoon te zacht.
Zelfde hier iddquote:Op donderdag 30 september 2010 17:57 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Bij mij werkt teamplay niet. Op een gegeven moment geeft ie loading aan, maar er gebeurt verder niets. Gisteren ook al last van, maar had vrwacht dat het vandaag wel over zou zijn.
Iemand andere ervaring??
Voor de rest super spel uiteraard
Ik bedoelde vooral qua stats bij de start van een manager seizoenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn favoriete spits is, hij lijkt niet maar hij speelt geweldig. Ik kan zelfs langs de verdediging van Real Madrid en ik kan goals met hem maken die ik niet met forlan of villa kan maken
Deze bijvoorbeeld:http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38576791
Ja erg mooi spel!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef Vragende het volgende:
In Fifa 10 en lager had ik niet kunnen dromen om zoveel met Ajax te winnen als ik nu doe.
Ajax is gewoon erg goed voor een 4 sterren team en vooral Suarez en Stekelenburg zijn zeer goed
Suarez kan met weinig ruimte de bal erg makkelijk in een hoek wegleggen en Stekelenburg houdt erg vele ballen tegen en hij loopt erg veel vrij
In deze goals is dat erg goed te zien (Alle drie online tegen mensen die ongeveer net zo goed zijn als ik)
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38576791
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38874312
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/38874646
Zo verloor ik met Atletico Madrid van Inter met 2-1 en ging ik in de rematch met Ajax spelen en won ik met 4-1
Suarez is 82 en Stekelenburg ook als het goed is. Of 80quote:Op donderdag 30 september 2010 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral qua stats bij de start van een manager seizoenVolgens mij begon hij in FIFA 10 op 82, was benieuwd of dat nu hoger zou zijn. Lijkt me wel namelijk, evenals Stekelenburg. Die was in FIFA 10 iets van 77, die moet nu toch wel dik in de 80 zijn
Kan je nou echt niet de statistieken opvragen in Manager Mode? Dan bedoel ik de stand, aantal assist en goals per speler en dat soort grappen. Ik kan dat gewoon niet vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Manager mode is wel een hoop aan veranderd. Mis de assistent coach
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef Vragende het volgende:
In Fifa 10 en lager had ik niet kunnen dromen om zoveel met Ajax te winnen als ik nu doe.
Ajax is gewoon erg goed voor een 4 sterren team en vooral Suarez en Stekelenburg zijn zeer goed
Suarez kan met weinig ruimte de bal erg makkelijk in een hoek wegleggen en Stekelenburg houdt erg vele ballen tegen en hij loopt erg veel vrij
In deze goals is dat erg goed te zien (Alle drie online tegen mensen die ongeveer net zo goed zijn als ik)
Zo verloor ik met Atletico Madrid van Inter met 2-1 en ging ik in de rematch met Ajax spelen en won ik met 4-1
Kun je nu serieus online goals uploaden? Gebeurt dat tijdens of na de wedstrijd?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef Vragende het volgende:
Je hebt na de match een optie om de hoogtepunten te bekijken, die kan je dan uploaden.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kun je nu serieus online goals uploaden? Gebeurt dat tijdens of na de wedstrijd?
Hoop erna, anders wordt het erg veel wachten.
Ik heb het spel inmiddels binnen, maar nog niet kunnen spelen.
Na de wedstrijd bij Match Highlightsquote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kun je nu serieus online goals uploaden? Gebeurt dat tijdens of na de wedstrijd?
Hoop erna, anders wordt het erg veel wachten.
Ik heb het spel inmiddels binnen, maar nog niet kunnen spelen.
Upload jij elke kutgoal die je maakt?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef Vragende het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Upload jij elke kutgoal die je maakt?
Ik heb een wireless HDD staan hier, soort mediacenter-achtig iets. De xbox herkent die gewoon en dan kun je daar gewoon muziek op luisteren en dergelijke. Als je daar gewoon de bestanden op plaatst met de playlists (ik doe het gewoon met windows media player vooraf maar denk dat het ook wel gewoon op de xbox zelf kan) dan kun je die gewoon kiezen in Fifa. Denk overigens dat het ook wel mogelijk is zonder wireless HDD maar dan moet je je laptop/pc aan laten staan en die verbinden met je xbox met behulp van tversity of een ander programma.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat eerste dan.
Thanks voor die laatste tip, inmiddels gelukt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb een wireless HDD staan hier, soort mediacenter-achtig iets. De xbox herkent die gewoon en dan kun je daar gewoon muziek op luisteren en dergelijke. Als je daar gewoon de bestanden op plaatst met de playlists (ik doe het gewoon met windows media player vooraf maar denk dat het ook wel gewoon op de xbox zelf kan) dan kun je die gewoon kiezen in Fifa. Denk overigens dat het ook wel mogelijk is zonder wireless HDD maar dan moet je je laptop/pc aan laten staan en die verbinden met je xbox met behulp van tversity of een ander programma.
Jammer dat het online niet werkt, dit is te zuurquote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef n0ir het volgende:
Hmm, ik zat effe niet op de letten of na te denken dus ik heb de replay een beetje crappy opgeslagen maar ik scoor hier met een dikke handsbal:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38885006
De bal rolde heel zachtjes over de achterlijn. Gelukkig werkt hands niet online ;D.
Game Mode: Onlinequote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat het online niet werkt, dit is te zuur
PROBEERquote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef fetss het volgende:
Is het al bekend of je die mp3 nummers vanaf een USB stick in FIFA kan gebruiken? Ik heb namenlijk geen hdd.. Dus heb niet heel veel ruimte..
Dat kan welquote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet de statistieken opvragen in Manager Mode? Dan bedoel ik de stand, aantal assist en goals per speler en dat soort grappen. Ik kan dat gewoon niet vinden.
Hij bedoelt dat de handsbal functie online niet werkt en hier heeft hij gelijk in: offline zou de scheids hiervoor hebben gefloten.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:18 schreef Vragende het volgende:
[..]
Game Mode: Online
Mensen kunnen echt niet meer lezen tegenwoordig![]()
Wat word ik trouwens ziek van mensen die constant op start drukken en de volle 40 seconden gebruiken. Ze hebben vaak al een team dat een hele ster beter is en toch drukken ze continu op start om dingen aan te passen
Mensen zijn echt lui tegenwoordig. Of is het een bepaalde onzekerheid?quote:
Niet op 360. Want je moet ze rippen naar je HDD.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef fetss het volgende:
Is het al bekend of je die mp3 nummers vanaf een USB stick in FIFA kan gebruiken? Ik heb namenlijk geen hdd.. Dus heb niet heel veel ruimte..
kan dit ook naar een memorycard? of moet je een HDD hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet op 360. Want je moet ze rippen naar je HDD.
Denk dat ik ze, zodra ik volume en dergelijke via wireless HDD goed heb kunnen testen, wel op een cd zet. Er treedt namelijk soms wel vertraging op. En online is het natuurlijk ook vervelend als je op 't zelfde moment aan 't streamen bent. Dus het is eigenlijk niet echt een permanente oplossing helaas. Maar constant cd-tjes branden om te testen of het volume goed is, is ook geen doen. Overigens vind ik 't echt lastig. Is het iemand al gelukt om de chants echt goed te krijgen? Ook de openingstune is vrijwel niet te horen, zelfs niet nadat ik 'm met audacity flink had aangepast. Jammer...idee van custom audio is leuk maar de uitvoering is minder.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks voor die laatste tip, inmiddels gelukt.
XBLquote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef OnCraintDégun het volgende:
Is er iemand wiens online tag nog niet in deze lijst staat?
Of meerdere nummers hoor je danquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef OnCraintDégun het volgende:
beiden toegevoegd
Kan je alleen maar hele playlists toevoegen? Anders moet ik dus voor elk liedje een eigen playlist maken.
Dat was in Fifa10 ook vaak zoquote:Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
Weer een blunder van de tegenstander:
http://www.easports.com/media/play/video/38919227
En de standaardmuziek van het menu ging tijdens de wedstrijd door.
Rijstwafel - heppe01quote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef OnCraintDégun het volgende:
PS3: FOK! username - PSN
Nevermind.. - QNM-STREETFAME
Masegate - ButsMG
Bami-pangkang - Eps-AFCA
R_B - Ro_Bu
ego-tripper - powah87
JaxterNL - JaxterNL
tostitomaatkaas - Pvt_Wollie
Zinedinho - wsneijder1
Snaavel - Snaavel
JeaHM - TheJokerer
Thas - lThasl (dat zijn 2 L'en )
Kreuk050 - KREUKNEUS
Erik1991 - erikvhnl
Eurynox - eurynox
Max-Westerman - Maikel-AFCA
XBL: FOK! username - XBL
emokid - Bardogan
Santello - Santelllo
OnCraintDégun -lameij
ego-tripper - powah87
Charie - Charieze
SuperHarregarre - Harregarre
LinQ - LinQ NL
Gabriel-Omar-Batistuta - AFHA NL
Child_Of_The_Matrix - stefanusnl
Rijstbal - WTCEUNG
Die pot net tussen ons.quote:
Verloren?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die pot net tussen ons.Echt niet normaal dat Stekelenburg geen rood kreeg voor het neermaaien van Tomasson. Ik was ten eerste al doorgebroken en ging ook nog eens langs de keeper, en dan alleen een vrije trap...geeneens geel.
Blijkbaar loont het in Fifa 11 om gewoon te maaien wat er te maaien valt.
Gelijk, omdat Rijst nog in de 120e minuut de gelijkmaker maakte na een echt bizarre blunder van Vlaar, die 'm met z'n rug probeerde aan te nemen. Af en toe gebeuren er echt vreemde dingen in Fifa 11.quote:
Ouch, dat is jammer.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelijk, omdat Rijst nog in de 120e minuut de gelijkmaker maakte na een echt bizarre blunder van Vlaar, die 'm met z'n rug probeerde aan te nemen. Af en toe gebeuren er echt vreemde dingen in Fifa 11.
Nee, Maar je kan er een starten als je wil en een apart topic makenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is er ook al een fok league?
Hoe heb je het erop gezet?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
de geïmporteerde muziek doet het gewoon simpelweg niet bij mij op de xbox
F.O.K dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef LinQ het volgende:
Ik heb een league gestart op XBL
Naam: Eredivisie (Het woord fok is niet toegestaan zelf niet als f0k :S)
WW: forum11
Op XBL heet ik Cr00kk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef OnCraintDégun het volgende:
Mogen helemaal geen speciale tekens in voor komen. Fok staat op de banlijst van EAquote:
Ik had paar stadion geluiden toegevoegd, maar gaat veels te zacht waardoor je het amper hoortquote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
de geïmporteerde muziek doet het gewoon simpelweg niet bij mij op de xbox
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Niveath het volgende:
Is de career mode op de consoles zoveel uitgebreider? Ik mis op de pc de spelers die na verhuur terug komen en vast nog wel meer. Kan iemand me zeggen wat de verschillen precies zijn?
Zijn vast niet veel mensen die allebei de versies spelen. Als je eenmaal consoles hebt gespeeld haal je het echt niet in je hoofd om fifa op de pc te spelen.quote:
Eredivisie met Bayern?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef LinQ het volgende:
Ik heb een league gestart op XBL, speel zelf met Bayern
Naam: Eredivisie (Het woord fok is niet toegestaan zelf niet als f0k :S)
WW: forum11
Hoe doe je dat danquote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef emokid het volgende:
Net een mooie wedstrijd gespeeld online met Dynamo Kiev die ik gedownload heb van Creation Centre. Het mooie is dat de tenuetjes ook van Adidas zijn en verder precies kloppen qua kleur. Alleen de sponsor mist nog maar dat is alleen maar beter. Kortom, mooie toevoeging dat Creation Centre gedoe.
Pcquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:42 schreef mr-green het volgende:
Nou even wat kritiek dan op Fifa 11:
1. Het commentaar spoort echt niet. Speel ik Barca - Chelsea roept de commentator dat Snijeder aan de bal is... WTF die speelt daar geeneens. Dikke Fail
2. Er zijn veel bugs in het spel. Ben al meerdere malen vastgelopen in bepaalde menu's en soms zie je ook gekke texturen... Dat kan gewoon niet in een final version.
3. Het menu is erg traag. Fifa 10 was sneller volgens mij
4. Ik speel Barca - Bayern Munchen. Wil ik de opstelling veranderen van Bayern krijg ik de opstelling van Inter te zien...
5. Verder is online nog niet echt verbeterd. Ik heb vaak genoeg dat ik het eerste potje echt niks kan scoren en bij de re-match (wat gelukkig mensen vaker accepteren tegenwoordig) ineens als een GOD speel...
Verder is het een leuk spel hoor
Dan zit de speler nog niet in je game, als het goed is moet er een berichtje komen, seconden laterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:04 schreef denthemen het volgende:
Meer mensen last van het feit dat ze online vaak geen team kunnen kiezen? De tegenstander wel, maar ik kan niets kiezen verder.
je router staat niet goed maat,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:16 schreef denthemen het volgende:
Nee dat is het denk ik niet, want ik zie hun wel een team kiezen. Overigens staat er dan aan mijn kant: Wachten op tegenstander. is voor de ps3 btw
Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in. Hij zet een tackle in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Het Nederlandse commentaar is gewoon precies hetzelfde als vorig jaar
Engels FTW.
En 6 uur later gaat zijn xbox uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:09 schreef Santello het volgende:
Lekker hoor, sta ik 2-1 voor laatste minuut blijf het hangen, ook bij de tegenstander.
Komt ie met zijn message '' Hahha ownd i am not leaving this game, thx for the present, will go to bed now, leaving xbox on''
hoe triest zijn sommige mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:09 schreef Santello het volgende:
Lekker hoor, sta ik 2-1 voor laatste minuut blijf het hangen, ook bij de tegenstander.
Komt ie met zijn message '' Hahha ownd i am not leaving this game, thx for the present, will go to bed now, leaving xbox on''
ik kon niet tegen jou spelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja echt boeiend die stats. Ben nu ook al één keer om onverklaarbare reden gedisconnect, terwijl het nog 0-0 stond. En iemand disconnecte bij een 3-0 voorsprong van mij. Echt de eerste dag meteen al gaan disconnecten.Potje daarna 7-2 gewonnen en die bleef wel gewoon.
![]()
Verder moet ik denk ik nog even met m'n instellingen gaan kutten. Bij die firewall shit staat "moderate".
Tja, je moet bepaalde porten forwarden en natuurlijk een statisch ip hebben lijkt me. Verder weet ik 't ook niet echt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:47 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ik kon niet tegen jou spelen![]()
mijn Firewall staat trouwens op dat rodeis wel ingewikkeld om daar iets aan te doen
Wie speelt er dan ook met NL commentaar.. verschrikkelijk. Ik weet nog dat je bij Fifa08 of 07 alleen maar NL kon kiezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Het Nederlandse commentaar is gewoon precies hetzelfde als vorig jaar
Engels FTW.
Ik heb precies hetzelfde. Ook met Barca. Speel ik met Messie roept hij Sneijder aan de bal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:42 schreef mr-green het volgende:
Nou even wat kritiek dan op Fifa 11:
1. Het commentaar spoort echt niet. Speel ik Barca - Chelsea roept de commentator dat Snijeder aan de bal is... WTF die speelt daar geeneens. Dikke Fail
2. Er zijn veel bugs in het spel. Ben al meerdere malen vastgelopen in bepaalde menu's en soms zie je ook gekke texturen... Dat kan gewoon niet in een final version.
3. Het menu is erg traag. Fifa 10 was sneller volgens mij
4. Ik speel Barca - Bayern Munchen. Wil ik de opstelling veranderen van Bayern krijg ik de opstelling van Inter te zien...
5. Verder is online nog niet echt verbeterd. Ik heb vaak genoeg dat ik het eerste potje echt niks kan scoren en bij de re-match (wat gelukkig mensen vaker accepteren tegenwoordig) ineens als een GOD speel...
Verder is het een leuk spel hoor
Haha ik stuur nooit een bericht maar als zoiets gebeurd ga ik soms ook gewoon boodschappen doen of douchen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:09 schreef Santello het volgende:
Haha, ja daar klopt idd geen reet van. Maar ik moest een naam verzinnenquote:
Dus je kan gewoon elk team kiezen in die league? Hoeft dus niet de eredivisie te zijn? Gelukkig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Haha, ja daar klopt idd geen reet van. Maar ik moest een naam verzinnenIk begon al meteen goed, eerste potje meteen verloren
Bayern is een stuk minder in 11 als in 10 volgens mij, kan ook aan mij liggen want online bak ik er nog weinig van
Hoe kom je in de creation centre????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben nu in Creation Centre de PVV aan het maken.
Geert Wilders...stijf rechts, agressie 99, maakt schwalbes.
Marcial Hernandez...koppen 99.
Nu de rest nog.
hoe kan je dat importeren dan op je PS3?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand hier een Ajacied die spreekkoren, clublied of andere vette shit op MP3 heeft voor mij?
Via usbstikkie op de HD zetten en dan via MijnFifa geloof ik importeren als opkomstliedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:02 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
hoe kan je dat importeren dan op je PS3?
Prachtigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben nu in Creation Centre de PVV aan het maken.
Geert Wilders...stijf rechts, agressie 99, maakt schwalbes.
Marcial Hernandez...koppen 99.
Nu de rest nog.
Op de HD van de playstation??Nog nooit gedaan....ga ik eens uitzoeken! haha.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Via usbstikkie op de HD zetten en dan via MijnFifa geloof ik importeren als opkomstlied
Hier de Ajax Marsch trouwens ter download.
http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Ajax-Marsch.htm
Hier heeeeeel veel liedjes van zowat elke europese club!:
http://www.4shared.com/account/dir/u5SQpiCd/sharing.html
Heb 't gedownload, maar hoe zet je precies het geluid harder dan?:pquote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens,
http://www.4shared.com/dir/eElcNUrP/Netherlands.html![]()
![]()
er is wel een probleem, de chants zijn erg zacht, dus even Audacity downloaden en het geluid harder zetten
Gewoon L1 drukkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
wordt wel weer ff moe van die tyfus playstation, heb 1000 liedjes ofzo op de HD dus moet ie alles per 10 laden op 1 pagina en moet ik skippen skippen skippen, wat allemaal een paar sec. per pagina duur....pffffffff
1. Bij andere mensen werkt het wel heb ik op deze topicje gelezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef KJTDominicus het volgende:
Waarom kan niemand mijn vraag wat betreft creation centre beantwoorden???
Hoe maak je spelers aan, www.easportsfootball.com/creationcentre deze site werkt niet namelijk !!!
Iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:55 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
1. Bij andere mensen werkt het wel heb ik op deze topicje gelezen.
2. Dus dan ligt het aan jezelf
3. En dat boeit niemand.
Nee. Daarom moest je het ook downloaden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef R_B het volgende:
Toen ik eergister voor het eerst startte had ik al een patch van 35mb voor de ps3.
Is er nu dan een nieuwe patch beschikbaar?
Nee bij mij zitten ze verspreid op een of andere manier, maar heb de hd al leeggemaakt van alle muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:35 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Gewoon L1 drukkenDan zit je direct bij je laatst toegevoegde liedjes.
Ligt idd aan explorer...met chrome doet hij het wel!! erg apart.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Idd
download eens een andere browser ofzo. chrome etc.
Je hebt toch godverdomme geen kanker aan je handen? http://tinyurl.com/y5qqxlgquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
vertel mij de site eens dan...
en als ik dat nou wel heb?? reageer eens normaal joh! had mijn reactie allang weer aangepast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je hebt toch godverdomme geen kanker aan je handen? http://tinyurl.com/y5qqxlg
'Opgelost'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
en als ik dat nou wel heb?? reageer eens normaal joh! had mijn reactie allang weer aangepast.
triest mannetje!
Ik bedoelde ook niet de site voor chrome......maar de site voor creation centre, maar alles opgelost hoor.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef VitaminWater het volgende:
Leuk al die agressieve nerds op het forum.
Doe gewoon even normaal.
Stel gewoon geen domme vragen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef VitaminWater het volgende:
Leuk al die agressieve nerds op het forum.
Doe gewoon even normaal.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef Charie het volgende:
Probeer elke dag een nieuwe Jupiler League-club te maken
Waarom niet? De clubs zitten er niet in of wel? Laat hem dan gewoon die clubs aanmaken.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom niet? De clubs zitten er niet in of wel? Laat hem dan gewoon die clubs aanmaken.
Overal op reageren, doe even normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |