abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87007268
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Ik doe me niet zo voor ik ben wie ik ben! :')
En wie dat is
dizz dizz....maakt niet uit.
Echter, vorig jaar wist je ook al dat mannen niet puur uit aardigheid dingen voor je doen of drankjes voor je halen. So much voor jezelf zijn.

Tevens: hoi heiden!
Resistance is futile.
pi_87007270
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Cynisme is jou ook vreemd of niet?
Totaal niet, maar jij hebt het niet gebruikt.
pi_87007281
http://gawker.com/news/cu(...)hotel-bar-104144.php

Dit is trouwens wel een komisch verhaal, binnen de context van de VS en het subcultuurtje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87007282
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Totaal niet, maar jij hebt het niet gebruikt.
Wat jij wilt dude
Snollebolt
pi_87007290
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Don't get me started, ik doe telkens al zo'n moeite om me te houden aan mijn belofte haar volstrekt te negeren.

Trouwens, :W @ 7
dat is ook lastig als elke derde reactie van haar afkomstig is
pi_87007292
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Echter, vorig jaar wist je ook al dat mannen niet puur uit aardigheid dingen voor je doen of drankjes voor je halen. So much voor jezelf zijn.

Tevens: hoi heiden!
Oh heb ik toen ook al zitten trollen ergens?
Goh wat een wonder toch shame on me
Snollebolt
pi_87007313
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef heiden6 het volgende:

Dit is trouwens wel een komisch verhaal, binnen de context van de VS en het subcultuurtje.
TLDR, :O
pi_87007332
quote:

Heb ik in de OP gemist dat het hier om de VS ging? Of waar trek je die context vandaan dan? :')
pi_87007346
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat is ook lastig als elke derde reactie van haar afkomstig is
Het enige wat me altijd tegenhoudt is dat ik niet weet waar te beginnen. Met elk woord groeit de hoeveelheid hersenloze woordenbrei exponentiëel, zodat je continu bezig blijft met je afvragen of er een touw bestaat wat iemand hier ooit aan vast kan knopen. Laat staan dat jij dat touw kunt vinden.
pi_87007357
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het enige wat me altijd tegenhoudt is dat ik niet weet waar te beginnen. Met elk woord groeit de hoeveelheid hersenloze woordenbrei exponentiëel, zodat je continu bezig blijft met je afvragen of er een touw bestaat wat iemand hier ooit aan vast kan knopen. Laat staan dat jij dat touw kunt vinden.
Jammer voor jou!
:D
Snollebolt
pi_87007369
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb ik in de OP gemist dat het hier om de VS ging? Of waar trek je die context vandaan dan? :')
De post bestaat uit twee regels, je reageert op de tweede regel en de eerste regel is een link naar het artikel waar ik het over heb in de tweede regel. Misschien is er een verband. Lees het, of lees het niet en negeer het.
pi_87007390
Zijn alle mannen zo doortrapt en slecht :o :'(
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_87007410
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:42 schreef heiden6 het volgende:
De post bestaat uit twee regels, je reageert op de tweede regel en de eerste regel is een link naar het artikel waar ik het over heb in de tweede regel. Misschien is er een verband. Lees het, of lees het niet en negeer het.
Vind jij jezelf slim?
pi_87007415
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lees het, of lees het niet en negeer het.
Of lees het niet en negeer heiden6
pi_87007452
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:43 schreef BoDee het volgende:
Nee, wel zo stom om te denken dat ze de aandacht van een vrouw kunnen kopen :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 30 september 2010 @ 00:47:05 #141
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_87007478
Je moet toch ergens de ghb ingooien
#FreeHat
pi_87007487
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Nee, wel zo stom om te denken dat ze de aandacht van een vrouw kunnen kopen :')
:D _O-
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_87007493
Ik laat onbekende vrouwen bier voor mij halen :o
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_87007507
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:43 schreef BoDee het volgende:
Ja. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Mannen hebben 2 breinen. En hun underbrain neemt het gewoon over, zeker als ze zelf al wat drank ophebben. Niks mis mee trouwens, als vrouw is jouw macht nog altijd om nee te zeggen.
Resistance is futile.
pi_87007511
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

het is als de muziek van een bovenbuurman, je wil je er niet aan ergeren en het negeren, maar je komt er niet onderuit
pi_87007624
quote:

_O-
pi_87007712
Voor de gemiddelde man telt het volgende: seks, geld, status. Verder is er sprake van een überbrain en een underbrain (zijn pik).

Geld: simpelweg hard werken dus. Vooral überbrain.

Status: het bezitten van materiële zaken om geld tentoon te stellen. Het hebben van de juiste vriendengroep zodat hij op regelmatige basis zijn status kan bevestigen. Onderling strijden ze over wie het lekkerste wijf heeft geneukt, wie het meeste neukt, wie is de sterkste, wie de mooiste auto heeft etc. Het betreft hier een combinatie van über en underbrain.

Seks: als een gemiddelde man seks wil, dan zoekt hij (praktisch als hij is) de makkelijkste weg. Echter, het oog wil ook wat. Oplossing: hij giet zichzelf vol met drank en haar erbij. Op deze ogenblikken regeert de underbrain.

De truc is dus dat vrouwen in 'status' trappen. Dit zou zich later vertalen in een man die een gezin kan onderhouden, wat volgens mij in de meeste gevallen ook wel opgaat (als een man eenmaal voorbij de 30 is, minder en minder vaak scoort en de underbrain de underdog begint te worden en hij dus wel wil settelen). Maar dus vanuit geld volgt status en daaruit komt seks voort.
Resistance is futile.
pi_87007746
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
Ik laat onbekende vrouwen bier voor mij halen :o
hoewel ik me nu bedenk, dat wanneer ik aan het praten ben met iemand en ik heb dorst ik meestal vraag of ze ook een biertje wil(of ik wacht todat een van mn vrienden weer een rondje haalt :') )
pi_87007861
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:
Voor de gemiddelde man telt het volgende: seks, geld, status. Verder is er sprake van een überbrain en een underbrain (zijn pik).

Status: het bezitten van materiële zaken om geld tentoon te stellen. Het hebben van de juiste vriendengroep zodat hij op regelmatige basis zijn status kan bevestigen. Onderling strijden ze over wie het lekkerste wijf heeft geneukt, wie het meeste neukt, wie is de sterkste, wie de mooiste auto heeft etc. Het betreft hier een combinatie van über en underbrain.

Seks: als een gemiddelde man seks wil, dan zoekt hij (praktisch als hij is) de makkelijkste weg. Echter, het oog wil ook wat. Oplossing: hij giet zichzelf vol met drank en haar erbij. Op deze ogenblikken regeert de underbrain.

De truc is dus dat vrouwen in 'status' trappen. Dit zou zich later vertalen in een man die een gezin kan onderhouden, wat volgens mij in de meeste gevallen ook wel opgaat (als een man eenmaal voorbij de 30 is, minder en minder vaak scoort en de underbrain de underdog begint te worden en hij dus wel wil settelen). Maar dus vanuit geld volgt status en daaruit komt seks voort.
Is geld niet voor velen alleen een middel om vermeende status te bereiken? Wie geeft er nu werkelijk om geld op zich?

Ik geef om geen van beiden. En mannen die denken dat je geld nodig hebt om vrouwen in bed te krijgen die lach ik vierkant uit. :D
pi_87007892
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:

je voorkomen heeft alles te maken met communicatie en psychologie, niets met geld of een goede baan

niemand beoordeeld je op je auto, je baan of je kleding, alhoewel deze zaken tot op bepaalde hoogte je voorkomen kunnen ondersteunen of bevestigen

sommige mensen ontdekken deze waarheid, anderen komen er nooit achter

daarom redeneer je vanuit de verkeerde uitgangspositie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')