Echter, vorig jaar wist je ook al dat mannen niet puur uit aardigheid dingen voor je doen of drankjes voor je halen. So much voor jezelf zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik doe me niet zo voor ik ben wie ik ben!![]()
En wie dat is
dizz dizz....maakt niet uit.
Totaal niet, maar jij hebt het niet gebruikt.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Cynisme is jou ook vreemd of niet?
Wat jij wilt dudequote:Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Totaal niet, maar jij hebt het niet gebruikt.
dat is ook lastig als elke derde reactie van haar afkomstig isquote:Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Don't get me started, ik doe telkens al zo'n moeite om me te houden aan mijn belofte haar volstrekt te negeren.
Trouwens,@ 7
Oh heb ik toen ook al zitten trollen ergens?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Echter, vorig jaar wist je ook al dat mannen niet puur uit aardigheid dingen voor je doen of drankjes voor je halen. So much voor jezelf zijn.
Tevens: hoi heiden!
TLDR,quote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef heiden6 het volgende:
http://gawker.com/news/cu(...)hotel-bar-104144.php
Dit is trouwens wel een komisch verhaal, binnen de context van de VS en het subcultuurtje.
Heb ik in de OP gemist dat het hier om de VS ging? Of waar trek je die context vandaan dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef heiden6 het volgende:
Dit is trouwens wel een komisch verhaal, binnen de context van de VS en het subcultuurtje.
Het enige wat me altijd tegenhoudt is dat ik niet weet waar te beginnen. Met elk woord groeit de hoeveelheid hersenloze woordenbrei exponentiëel, zodat je continu bezig blijft met je afvragen of er een touw bestaat wat iemand hier ooit aan vast kan knopen. Laat staan dat jij dat touw kunt vinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is ook lastig als elke derde reactie van haar afkomstig is
Jammer voor jou!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het enige wat me altijd tegenhoudt is dat ik niet weet waar te beginnen. Met elk woord groeit de hoeveelheid hersenloze woordenbrei exponentiëel, zodat je continu bezig blijft met je afvragen of er een touw bestaat wat iemand hier ooit aan vast kan knopen. Laat staan dat jij dat touw kunt vinden.
De post bestaat uit twee regels, je reageert op de tweede regel en de eerste regel is een link naar het artikel waar ik het over heb in de tweede regel. Misschien is er een verband. Lees het, of lees het niet en negeer het.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik in de OP gemist dat het hier om de VS ging? Of waar trek je die context vandaan dan?
Vind jij jezelf slim?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:42 schreef heiden6 het volgende:
De post bestaat uit twee regels, je reageert op de tweede regel en de eerste regel is een link naar het artikel waar ik het over heb in de tweede regel. Misschien is er een verband. Lees het, of lees het niet en negeer het.
Of lees het niet en negeer heiden6quote:Op donderdag 30 september 2010 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lees het, of lees het niet en negeer het.
Nee, wel zo stom om te denken dat ze de aandacht van een vrouw kunnen kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:43 schreef BoDee het volgende:
Zijn alle mannen zo doortrapt en slecht![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, wel zo stom om te denken dat ze de aandacht van een vrouw kunnen kopen
Ja. Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:43 schreef BoDee het volgende:
Zijn alle mannen zo doortrapt en slecht![]()
het is als de muziek van een bovenbuurman, je wil je er niet aan ergeren en het negeren, maar je komt er niet onderuitquote:Op donderdag 30 september 2010 00:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het enige wat me altijd tegenhoudt is dat ik niet weet waar te beginnen. Met elk woord groeit de hoeveelheid hersenloze woordenbrei exponentiëel, zodat je continu bezig blijft met je afvragen of er een touw bestaat wat iemand hier ooit aan vast kan knopen. Laat staan dat jij dat touw kunt vinden.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:38 schreef heiden6 het volgende:
hoewel ik me nu bedenk, dat wanneer ik aan het praten ben met iemand en ik heb dorst ik meestal vraag of ze ook een biertje wil(of ik wacht todat een van mn vrienden weer een rondje haaltquote:Op donderdag 30 september 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
Ik laat onbekende vrouwen bier voor mij halen
Is geld niet voor velen alleen een middel om vermeende status te bereiken? Wie geeft er nu werkelijk om geld op zich?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:
Voor de gemiddelde man telt het volgende: seks, geld, status. Verder is er sprake van een überbrain en een underbrain (zijn pik).
Geld: simpelweg hard werken dus. Vooral überbrain.
Status: het bezitten van materiële zaken om geld tentoon te stellen. Het hebben van de juiste vriendengroep zodat hij op regelmatige basis zijn status kan bevestigen. Onderling strijden ze over wie het lekkerste wijf heeft geneukt, wie het meeste neukt, wie is de sterkste, wie de mooiste auto heeft etc. Het betreft hier een combinatie van über en underbrain.
Seks: als een gemiddelde man seks wil, dan zoekt hij (praktisch als hij is) de makkelijkste weg. Echter, het oog wil ook wat. Oplossing: hij giet zichzelf vol met drank en haar erbij. Op deze ogenblikken regeert de underbrain.
De truc is dus dat vrouwen in 'status' trappen. Dit zou zich later vertalen in een man die een gezin kan onderhouden, wat volgens mij in de meeste gevallen ook wel opgaat (als een man eenmaal voorbij de 30 is, minder en minder vaak scoort en de underbrain de underdog begint te worden en hij dus wel wil settelen). Maar dus vanuit geld volgt status en daaruit komt seks voort.
je voorkomen heeft alles te maken met communicatie en psychologie, niets met geld of een goede baanquote:Op donderdag 30 september 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:
Voor de gemiddelde man telt het volgende: seks, geld, status. Verder is er sprake van een überbrain en een underbrain (zijn pik).
Geld: simpelweg hard werken dus. Vooral überbrain.
Status: het bezitten van materiële zaken om geld tentoon te stellen. Het hebben van de juiste vriendengroep zodat hij op regelmatige basis zijn status kan bevestigen. Onderling strijden ze over wie het lekkerste wijf heeft geneukt, wie het meeste neukt, wie is de sterkste, wie de mooiste auto heeft etc. Het betreft hier een combinatie van über en underbrain.
Seks: als een gemiddelde man seks wil, dan zoekt hij (praktisch als hij is) de makkelijkste weg. Echter, het oog wil ook wat. Oplossing: hij giet zichzelf vol met drank en haar erbij. Op deze ogenblikken regeert de underbrain.
De truc is dus dat vrouwen in 'status' trappen. Dit zou zich later vertalen in een man die een gezin kan onderhouden, wat volgens mij in de meeste gevallen ook wel opgaat (als een man eenmaal voorbij de 30 is, minder en minder vaak scoort en de underbrain de underdog begint te worden en hij dus wel wil settelen). Maar dus vanuit geld volgt status en daaruit komt seks voort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |