het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=63c_1285702480
Kijk even hoe het in Parijs toegaat...Remlove.
Dat meisje dat gewoon aangerand wordt, daar kots ik van...
hehe i know. ben zelf hindoequote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou als Europeaan ook niet gaan zeuren over de hoeveelheid swastika's die je in India overal ziet!
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.quote:
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het beeld blijft bij mij steeds stilstaan, zie alleen veel mensen heen en weer rennen waar en wat is dit Hondjes??
Q.E.D. Soms vraag ik me echt af in welke wereld D_K leeft. Ik noem het voorlopig 'de zandbak'.quote:
oke, helemaal gemist, weet wel er was weer wat aan de hand daar maar wat, die fransen blijven ook maar aan de gang lijkt wel, echt en ik zou echt wel een straatje omlopen voor de franse politie maar lijkt wel of ze echt niet bang zijn voor iemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit zijn rellen in Parijs van de afgelopen dagen.
Nou dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. We zijn beiden kleuters.
nee idd. momentum is nu weg imoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
3-1, gaan ze niet meer redden.
Dat is met Tquote:
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?quote:
Ik zit je een beetje te zieken Heksquote:
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal nietquote:
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauwquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te zieken Heks
Ja dat is weer een Dquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
ouders suriname, voorouders indiaquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua origine (voorouders (via Suriname etc.) afkomstig uit Indië) of via een stroming als de Arya Samaj?
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daarquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef hondjes het volgende:
HEKSIE,,PM was al weg voordat ik er meer bij kon schrijven.
Soury zit uit haar muizennek te kletsenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, dan wordt het balt op de stip, klinkt helemaal niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke op die manier, nou kom maar op hoor ik lust je rauw
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury zit uit haar muizennek te kletsen
haha oke ook goed hoor lees mijn onderschrift, D of T of DT ach ken me niet schelenquote:
Dat weet ik nu niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wat wilde je nog meer schrijven aan me??? heb je link ga zo eens even lezen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |