lol?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelDe koekert-drinkt-fristi en opblaaspopmeet.
Weet je dat niet meer?quote:
Ik ook, als ik in de klas ben en ik heb een vraag aan mijn lieve jufvrouw steek ik ook altijd zoquote:
Immerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jonguh. Je had zeker teveel bier op.
Pervers ventje!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Ik ook, als ik in de klas ben en ik heb een vraag aan mijn lieve jufvrouw steek ik ook altijd zo [ afbeelding ] mijn hand op
Noortje!quote:
Ik zie je zo in het wat-heb-je-nu-weer-gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie allemaal dingen op de Zara site die ik wil hebben.
Een fotograaf Photoshopt normaal gesproken ook niet tot vreemde dingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben foto's aan het bewerken met Photoshop en ik maak er echt fucking vreemde dingen van die een normale fotograaf nooooit zou doen.
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie je zo in het wat-heb-je-nu-weer-gekochttopic
!
Dat zeg jij! Kijk eens rond op Flickr.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een fotograaf Photoshopt normaal gesproken ook niet tot vreemde dingen.
Binnenkort wel toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.
Ja, eind dit jaar.quote:
En ze shippen ook niet naar Boston Holland?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de Zara heeft geen Nederlandse webshop.
Nee. Maar binnenkort wellllllll.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ze shippen ook niet naar Boston Holland?
Nee duhquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze hebben ook altijd geniale dingen voor Mark. Maar hij wilt er nooit wat kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |