quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in een kleine woonkamer op mijn iMac zonder koptelefoon. Dus nee.
Nou wat een lol..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kom op skype, prachtig dit.We zitten mensen te bellen.
Ik had net K. Anker gebeld.
Weet ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gras, ONZ & PUB is de andere kant op
Ja, het is niet allemaal ellende, zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh joh het lijkt erger dan het is
Grasje tochquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
Nou, als ik straks ban heb. Tot over een tijdje.
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Grasje tochMaar als ik je een tijdje niet zie,have fun
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef beetjeB het volgende:
engeltje
Ik vind het wel een mooie afkorting ook zo
Enjoyquote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Graseter het volgende:
Ik had iemand gebeld die postzegels uit hongarije verkoopt.![]()
Na 5 minuten praten heeft ie mij uit kunnen leggen dat ik ze niet in nederland kan gebruiken. Volgens hem smaken ze lekker.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik vind afkortingen leuk (een beroepstik vrees ik
)
en je gaat je er heel trippy van voelen ook zeker?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Graseter het volgende:
Ik had iemand gebeld die postzegels uit hongarije verkoopt.![]()
Na 5 minuten praten heeft ie mij uit kunnen leggen dat ik ze niet in nederland kan gebruiken. Volgens hem smaken ze lekker.
Ik had bijna een kalkoen gekocht.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]dit deed ik ook toen ik nog op de basisschool zat
maar wij deden dan alsof we medewerkers van de ptt (zo heette dat toen nog!) waren en de telefoonlijn wilden testen.
Of ze er doorheen wilden blazen. als ze dat deden vroegen we of ze dan dicht bij de grond wilde gaan met de hoorn (iedereen had toen gewoon alleen nog een vast toestel zo'n grijze met draaischijf) en dan weer wilde blazen etc.....
achteraf gezien snap ik niet dat er zat mensen die dat ook echt deden, we klonken toch vast echt als kinderen ook
je maakt t kind in me wakker, ik zou bijna mee gaan doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had bijna een kalkoen gekocht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef beetjeB het volgende:
[..]
BB it is, engel heeft gesproken!
En wat is uw beroep dan?
Grasje zit ook nog op de basisschoolquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]dit deed ik ook toen ik nog op de basisschool zat
maar wij deden dan alsof we medewerkers van de ptt (zo heette dat toen nog!) waren en de telefoonlijn wilden testen.
Of ze er doorheen wilden blazen. als ze dat deden vroegen we of ze dan dicht bij de grond wilde gaan met de hoorn (iedereen had toen gewoon alleen nog een vast toestel zo'n grijze met draaischijf) en dan weer wilde blazen etc.....
achteraf gezien snap ik niet dat er zat mensen die dat ook echt deden, we klonken toch vast echt als kinderen ook
hihi het laatste deel van je zin klinkt een stuk spannender dan het eerstequote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik ben regelmuts bij een kenniscentrum (iets met cam's and so)
Denk dat hij op zoek was naar het kleutertopic, dat niet kon vinden en toen dacht: hmm singles.... Ik hou wel van muziek, ik ga daar maar kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gras, ONZ & PUB is de andere kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |