quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanuit bed
heb jij een kappersopleiding gedaan!?!?lijkt me zo niks voor jou je!!
Ja, ik had je verkeerd begrepen. My bad.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fm
Om in het openbaar op die muziek los te gaan heb ik wel wat drank nodig. En veel bekendenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-gooit 3fm aan me too![]()
Babs, zou je mee gaan naar 90's now in Tivoli???
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?
hier kan ik t alleen maar mee eens zijn, sorry dat ik het zeg, maar ik heb niet t idee dat jij je de afgelopen weken volledig hebt gegeven voor de studie, terwijl je nog zei minder te gaan fokken als je master zou beginnen, stukje zelfdiscipline. College en dan de UB in, en probeer dat n tijdje en kijk dan of je t écht niet trekt..dus ja daarin zou ik je vader gelijk geven/quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.
Dank je voor je wijze raad.
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.
Dank je voor je wijze raad.
Je hebt een topic gemist.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om in het openbaar op die muziek los te gaan heb ik wel wat drank nodig. En veel bekenden
Maar goed, eerst maar eens wennen aan 4 dagen UK, 3 dagen NL
quote:
terugteldag?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt een topic gemist.....![]()
Ik heb geroepen dat ik an sich wel een aantal mensen mee neem in het kader van mijn terugteldagen ja daar hoort ook wel wat bier/drank bij
Het event is echter nog niet besloten...... maar als het aan mij ligt, ga ik naar alles
2 digitale en 1 analoge equalizers is teveel om hem echt goed te krijgenquote:
nog geeneens wat betreft talent of gevoel maar gewoon qua typequote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ja, van 2002 tot 2004.Het was ook niets voor mij. Toch 2 jaar gedaan en uiteindelijk zonder diploma ermee gestopt. Vond het op zich wel leuk om te doen maar had totaal geen talent of gevoel ervoor.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Limp BizketIk luister die nog best vaak
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Break stuff unscensored clip is ook ZO gaaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |