Moe omdat ik het koud heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Moe oh-oh?
Ga je dit weekend al naar Texel?
Gisteren was het koud, vandaag heul niet.quote:
Had je niks beters te doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb foto's van Baloe's anus gemaakt. Het ziet er vet goor en slijmerig uit
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moe omdat ik het koud heb?
Ik zit hier al uren in een joggingbroek en mouwloos hemdje en met blote voeten, ik denk dat dat het is![]()
We gaan maandag tot en met vrijdag
Ja, verrassend hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.
Verassend...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier op Texel wij gaan in okt ook weer.
Mijn lieve dierenarts assistente op msn moest dat ff zienquote:
Qquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Heb je al boodschappen gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga ook in oktober![]()
Ga jij nu voor de tweede of de derde keer?
Ik derde keer alweer, en Frits was de eerste keer al dood![]()
En dit keer gaan we echt echt eindelijk zeehondenspotten![]()
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Trust me, isch scherp. En 7 MB grootquote:
Wij gaan voor de 2e keer. Maar pas eind okt eerder heb ik geen vak. Ik hoop dan ook net zulk mooi weer te hebben net als vorig jaar. Nu alleen zonder ziekte en hopelijk vaart de zeehondspot boot dan wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Reken er maar niet op. Als het overal zo'n beetje goei weer is, is het hiero kut weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee ik denk dat ik die in Den Helder ga doen maandag hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |