Zakt vanzelf weg.quote:
Neuh... Ik zie niet in waarom, misschien zijn de kenners nog wel genegen hier toch het juiste antwoord neer te zetten, puur voor de onwetende google klant.quote:
De instelling van TS zorgt ervoor dat ik geenzins van plan ben hem/haar het goede antwoord (belastingvrij) te schenken...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh... Ik zie niet in waarom, misschien zijn de kenners nog wel genegen hier toch het juiste antwoord neer te zetten, puur voor de onwetende google klant.
Ik vind dat je je gedraagt als een klein kind dat zijn zin niet krijgt, terwijl hij niet fatsoenlijk uitlegt wat hij nu eigenlijk wil.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk ook niet dat jouw antwoord erg zinnig zal zijn als je niet eens kan lezen.
Dan nog helpt het niet als je meteen hoogst geirriteerd gaat reageren. Ik doe dat hier ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn vraagstelling lijkt me redelijk duidelijk en ik heb het daarna nog een keer uitgelegd. Dat je dan mensen krijgt die het eerste de beste wat ze binnenschiet copy pasten en dan denken dat ze veel weten vind ik irritant en daarom word ik geïrriteerd. Beetje zoals wat jij achter je naam hebt staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |