Ow geen idee of joe en yuki een stel zijn. DAcht het niet. Maar zoals ik gister ook wel zei.. ik sta nergens verbaasd van.. en alles kan zo veranderd zijnquote:
Voorspelquote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijdens!?!?nee joh alleen als voor en naspel
de daadzelf is wel even fokloos hoor
Niet als ik een avond op bezoek benquote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hebben jij en krea ook wel eens gedaan toch?
volgens mij doet bijna elk fokstel dat wel (eens/regelmatig)
Wie weet hoelang ze al bij elkaar zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als ik een avond op bezoek benAls ik het hele weekend bij Krea zit dan wil ik nog wel eens Fokken, ieder zijn eigen ding. Maar wanneer we een avondje lekker samen zijn, nee hoor.
nah zo erg heb ik t niet vrienden en bekenden kan ik wel meeleven mits ernstigquote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss kan je het zo wel stellen. Tenminste bij mij zowat als het alleen mezelf betreft of mezelf incl vrienden of misschien net echt heel close vrienden. Maar dan nog is het gevoel niet altijd helemaal aanwezig, maar meer het verplichte 'meevoelen' enzo.
Ik heb net begrepen dat ze geen stel zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet hoelang ze al bij elkaar zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet hoelang ze al bij elkaar zijn
Ik vind het vaak wel interessant om te zien. Maar niet de emoties er om heenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah zo erg heb ik t niet vrienden en bekenden kan ik wel meeleven mits ernstig
maar zoals mensen aan de buis gekluisterd zitten bij een terroristische aanval ofzo of een tsunami enzo
zoiets doet me dan weer niets en ik vond t alleen maar irritant dat er niets anders op tv was
Oh, daar heb ik ook helemaal geen last van. Maar ik vond dat moment gewoon even naar, je hebt net begrepen wat er is gebeurd, dat beeld heb je dus en dan komt het geluid nog even langs. Sja, ik zit er nu niet meer mee hoor, maar daarnet vond ik het wel echt naar om te horen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar zoals mensen aan de buis gekluisterd zitten bij een terroristische aanval ofzo of een tsunami enzo
zoiets doet me dan weer niets en ik vond t alleen maar irritant dat er niets anders op tv was
Heel herkenbaar.... ik had na het zoveelste rondje met de knallende vliegtuigen het wel weer gezien.... nieuwswaarde was op dat moment ook gewoon nul.....zelfde met de ramp van Enschede.....quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Duimelot het volgende:
Dan zou ik gewoon meer seks hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig is het geen verplichting dat je alleen kan fokken tijdens de seks, anders zou er een stuk minder gepost worden
Dat lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon meer seks hebben.
ik heb het niet gezien. vond het verhaal van Samzz voldoende om te weten dat ik het niet wil zienquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus ik moet niet bij gemist gaan terugkijken?
is net zoiets als iemand roept: bah het stinkt hier!
en dan toch zelf even snuiven
Als vrouw lig je toch gewoon op je rug te wachten?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:50 schreef littledrummergirl het volgende:
tijdens de seksnah, dat lijkt me technisch onmogelijk
heb toch mn handen nodig undso
Gebruik jij je handen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:50 schreef littledrummergirl het volgende:
tijdens de seksnah, dat lijkt me technisch onmogelijk
heb toch mn handen nodig undso
en daar zit nou net t verschil tussen jou en mijquote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als vrouw lig je toch gewoon op je rug te wachten?
ach tja. seks is sowieso n vieze bendequote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik jij je handen?Wat viessss...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |