abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86986916
Ja, we dachten allemaal dat games als Carmageddon en Medal of Honor een groot gevaar waren voor de kinderlijke onschuld, maar niets blijkt minder waar. Nintendogs is nog vele malen erger. Door het blikkere geblaf van de puppys in de game kunnen echte honden namelijk helemaal doorslaan en alles en iedereen in hun omgeving aan stukken rijten. Het overkwam een arm onschuldig meisje in de States. Ze was aan het spelen toen de familiehond besloot het blikkerige geluid niet langer te pikken en het gezicht van het meisje op te eten.

quote:
Popular puppy sim Nintendogs has been blamed for an attack on a child by her family dog.

Nine year-old Megan Walker was playing the game when the dog, a bull mastiff named Saracen, dragged her off the couch. He then bit her face and ripped off her top lip.

"I think this game should carry some kind of warning," said her grandmother, Jean Taylor.

"People should be told not to play it when there are dogs in the room. I blame the game for what happened to Megan. If they hadn't been playing it I don't think the dog would have gone for her."
Het lijkt me zaak hier direct werk van te maken. Alle ouders die weten dat hun kinderen Nintendogs op de DS hebben, neem het spel direct in of zorg dat het nooit in een omgeving gespeeld wordt waar ook een hond aanwezig is. Het kan je zomaar op een brute aanval komen te staan.
Verder lijkt het me duidelijk dat Nintendo een flinke rechtszaak kan verwachten van iedereen die de game heeft gekocht. Er had absoluut een waarschuwing op moeten staan dat de game onschuldige honden kan aanzetten tot brute misdaden met als gevolg menselijke slachtoffers. Een flinke celstraf voor aanzetten tot mishandeling voor het ontwikkelteam en de leidinggevende staf van het bedrijf lijkt me dan ook wel op zijn plaats. Als we gezamenlijk optrekken tegen het bedrijf moet er zeker ook een fikse geldsom te halen zijn voor iedereen de onwetend de game in huis heeft gehaald en daarmee hun gezondheid in gevaar heeft gebracht. Is Jack Thompson nog beschikbaar om de rechtszaak te leiden?

Dit moet voortaan voorkomen worden!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86986949
:')
Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 17:08:18 ]
pi_86987122
Bye Reggie, we'll miss you...

Verder lijkt me dat er iets serieus mis is met je hond als deze op een dergelijk manier reageert op dat spel. Je zou verwachten dat ie toch op z'n minst de DS aan stukken had gescheurd.
pi_86987856
Het is een ginger, er kan toch weinig emotionele schade zijn want ze heeft geen ziel.

Misschien moeten de ouders hun hond beter trainen.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:47:04 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86988365
Kan je niet beter kinderen en honden verbieden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86988420
pppffrrt als games een invloed hadden op mensen, dan zouden we dankzij pacman allemaal repetitieve muziek luisteren en pillen vreten...

uh, wacht... :{
  woensdag 29 september 2010 @ 17:57:16 #7
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86988777
Hoe konden de spelmakers dat nou ruiken. -O-
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86989154
Stierenpoep :')

Hoeveel mensen met honden hebben dit schijtspel? Genoeg. Mensen die hier een verband in zien zijn mentaal geretardeerd.
pi_86991808
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef M4a1 het volgende:
pppffrrt als games een invloed hadden op mensen, dan zouden we dankzij pacman allemaal repetitieve muziek luisteren en pillen vreten...

uh, wacht... :{
Het gaat om de invloed op honden :{w
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_87010574
En dat plaatje ook, moeten wij echt geloven dat het echt is? :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')