quote:Op woensdag 29 september 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ze hun 1e hit hadden heb ik dat nog 's nachts op een hotelbalkon in Praag heel hard staan zingenmaar toen zat er ook al wel wat goedkoop Tsjechisch bier in
Ach, ik kan het hebben.. ken iig die tekst nog steeds van achter naar voorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds erg leuke muziek
Neequote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ik stoofpeertjes komen afhalen bij je?
ja, vorige week kreeg ik een smsje dat ze dan maar een cul-mietje is, maar dat ze écht geen schorpioen op een stokje ging etenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
DE; heb je misschien nog iets van CF gehoord?
hehe thanksquote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, vorige week kreeg ik een smsje dat ze dan maar een cul-mietje is, maar dat ze écht geen schorpioen op een stokje ging etenEvenmin ging ze duizendpoot en slang eten.
Dan maar aan de groenten dumplings ..
Dat was mijn gedachte toen ook jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
iek!
Ik zou denk ik nog eerder slang proberen dan schorpioen.. maar die dumplings klinken idd beter
Nee!! Linkje?? Receptje??quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
paddestoelen zijn sowieso lekker
heb je de paddestoelen bourguignon wel eens gemaakt sun die Nynke hier wel eens gepost heeft?
ff zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja dat lijkt me er lekker bijquote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het erg lekker, heb het met brood gegeten geloof ik (is al een jaar terug)
Dat was op voorhand al de enige die spannend zou worden. Maar ik verwacht dat ze het er gewoon door gaan drukken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
PVV en VVD is akkoord nu het CDA nog.
Dat verwacht ik ook en tijdens het congres a.s. zaterdag zullen er wel wat kritische geluiden te horen zijn van de mastodonten van die partij, maar ze zullen vast niet oproepen tot het blokkeren van deze kabinetsformatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef TAV74 het volgende:
Dat was op voorhand al de enige die spannend zou worden. Maar ik verwacht dat ze het er gewoon door gaan drukken.
Dat heb ik ook, met vlagen... maar nu ik al dagen veel last heb van hoofdpijn (combi hormonaal & psychosomatisch gok ik) heb ik het ook zo koudquote:Op woensdag 29 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
leuk hoor dat afvallen en zo, ben prima tevreden zoals t nu is, maar ik heb t echt wel meer koud tegenwoordig
oh vervelend die hoofdpijn. misschien is t na vanavond wat minder: ontspanning?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, met vlagen... maar nu ik al dagen veel last heb van hoofdpijn (combi hormonaal & psychosomatisch gok ik) heb ik het ook zo koud
Straks me maar lekker warm fietsen & zingen
Irritant hequote:Op woensdag 29 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
leuk hoor dat afvallen en zo, ben prima tevreden zoals t nu is, maar ik heb t echt wel meer koud tegenwoordig
Ja daar maak ik me ook geen zorgen overquote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was op voorhand al de enige die spannend zou worden. Maar ik verwacht dat ze het er gewoon door gaan drukken.
Witlof in reepjes snijden, wat olijfolie in pan verhitten, witlofreepjes in doen, stoven met wat kerrie-massala voor een paar minuten en eten met aardappelpureequote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft er nog een (gezond) lekker witlofrecept?? Maandag ga ik dat weer eens eten (de mr is 1 avondje naar Duitsland volgende week) en wil iets lekkers maken voor mezelf dan
ik vind het gewoon ouderwets met ham en kaas het lekkerstequote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft er nog een (gezond) lekker witlofrecept?? Maandag ga ik dat weer eens eten (de mr is 1 avondje naar Duitsland volgende week) en wil iets lekkers maken voor mezelf dan
Of anders dezelfde handeling, maar dan met honing en thijmquote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ja dat is ook lekker iddquote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind het gewoon ouderwets met ham en kaas het lekkerste![]()
Ik doe er ook nooit zoveel kerrie op dat je de witlof niet meer proeft hoor, ik vind witlof namelijk ook lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja dat is ook lekker idd
tnx windigo maar de smaak van witlof wil ik niet verbloemen, die is juist gewoon lekker
Door de boter raakt het genoeg verdeeld voor een ''bijsmaakje'' zegmaar. Maar je kan ook gewoon mijn manier van witlof bereiden gebruiken zonder het te kruiden? Is nog steeds lekker met pureequote:
Gekarameliseerde witlof met kappertjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
mijn favoriete witlof recept:
in de prullenbak gooien en friet halen
nou ja, dat vond ik vroegerik probeer 't tegenwoordig wel met regelmaat weer's te eten als 't in de aanbieding is
ik ken het vooral als met bittertje en maizenapapjequote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het vroeger ook niet lekker, maar inmiddels, nu het bittertje er uit gekweekt is, lust ik het wel. Graag zelfs..
Vroegah kookte mijn moeder het lang, dat vond ik niet lekker. Maar zelfs als kind vond ik het rauw wel lekker, met rozijnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ken het vooral als met bittertje en maizenapapje
ja zoals men vroeger kookten waren veel dingen niet lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah kookte mijn moeder het lang, dat vond ik niet lekker. Maar zelfs als kind vond ik het rauw wel lekker, met rozijnen.
Ik vond bietjes alleen lekker uit de schooltuin. Later vond ik er niks aan, behalve 1 x in het ziekenhuis. Die waren echt heerlijk! Mijn moeder maakte ze met een rauw gesnipperd uitje en slasaus.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zoals men vroeger kookten waren veel dingen niet lekker.
Ik vond bijv vroeger bietjes niet lekker maar toen ik ze zelf ging gebruiken in de keuken kwam ik erachter dat ze wél lekker zijnze kookten gewoon te veel tot moes vroeger en dan van die inspiratieloze suasjes erbij, brr.
ja blijkbaar welquote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
Oh, en dat ik het koud heb is dus normaal hoor ik?
maar vroeger at iedereen dit toch? Een heleboel uit ons dorp incl. wij eten gewoon nog steeds prakkies.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, m'n pa kookte alles dood, en dan maizenapapje erbij..
andijvie,witlof...
blergh
gelukkig gingen ze bij ons thuis erg snel experimenteren zodra er meer beschikbaar kwam in de winkelsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar vroeger at iedereen dit toch? Een heleboel uit ons dorp incl. wij eten gewoon nog steeds prakkies.
Mijn moeders ouders aten in de jaren 50 al Italiaanse en Indonesische gerechten, en dat veel vaker dan Hollands. Maar ja, dat zal wel komen door de Indo-Invloed in mijn familiequote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar vroeger at iedereen dit toch? Een heleboel uit ons dorp incl. wij eten gewoon nog steeds prakkies.
Ja maar tegenwoordig worden de groenten niet zo lang gekookt als de aardappels.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mijn hollandse oma was tamelijk modern. Toen er nasi in blik op de markt kwam, kreeg mijn vader dat.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn moeders ouders aten in de jaren 50 al Italiaanse en Indonesische gerechten, en dat veel vaker dan Hollands. Maar ja, dat zal wel komen door de Indo-Invloed in mijn familie
Mijn oma aan vaderskant eet inderdaad nog iedere avond aardappels vlees en groenten
Nasi in blik? Was dat lekker?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn hollandse oma was tamelijk modern. Toen er nasi in blik op de markt kwam, kreeg mijn vader dat.
In ons durp woonden veel indo's, dus er was een toko. Mijn moeder kookte soms indisch als er mensen kwamen eten. Dat was nog ambachtelijk, zonder pakketjes.
Het was vast niet zo lekker, maar zo kon ze mijn vader wel iets exotisch voorzetten.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nasi in blik? Was dat lekker?
Mijn moeder kookt ook ambachtelijk indisch, en ik heb het van haar geleerdZo lèkker, niet te vergelijken met pakketjes (ook niet met de afhaal trouwens).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ross is jarigMaar hij wil raiden vanavond
Congratulationsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Congratulations Ross!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ross Gratsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Congratulations Ross!![]()
En Isa natuurlijk.
Sleur hem mee naar de kroeg ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Meedoen dusquote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Romantisch de tafel dekken en een Irish coffee na het eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vastbinden met een slinger die man!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]Die van Isa lust ik ook wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
oh wat heb ik hier veel op gefeest zegquote:
Hi Tezz!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Tezz het volgende:
@mezelf: wat een middag....... Winkelen met dochter is een STRAF, ik zeg het je. Maar we zijn geslaagd. Drie leuke setjes, een paar longsleeves, een berg maillots, ondergoed, schoenen en gymschoenen. Voorlopig hou ik het weer bij H&M online!
Wat leuk! En ook heel spannend ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb weer op een woning gereageerd en dit keer sta ik zeker weten al op 1![]()
ik sta normaal al in de top 10 en er wordt in de wijk waar ik wil wonen een nieuw appartementencomplex gebouwd waar je vanaf 6 december dit jaar kunt wonen.
er worden 2- en 3 kamerappartementen verhuurd, zowel met als zonder balkon en heb gereageerd op één van de 34 3-kamerwoningen mét balkon![]()
ben benieuwd wanneer ik mag kijken naar de ligging enzo.. spannend!!!
[ afbeelding ]
Geheugen en whiskeyquote:Op woensdag 29 september 2010 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Isaaa, gefeliciteerd met Ross!!! wat is je cadeau?
Wat leuk FF! Het ziet er goed uit!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb weer op een woning gereageerd en dit keer sta ik zeker weten al op 1![]()
ik sta normaal al in de top 10 en er wordt in de wijk waar ik wil wonen een nieuw appartementencomplex gebouwd waar je vanaf 6 december dit jaar kunt wonen.
er worden 2- en 3 kamerappartementen verhuurd, zowel met als zonder balkon en heb gereageerd op één van de 34 3-kamerwoningen mét balkon![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk joh!! Echt super!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
geheugen?? is dat een computerspel of een leermoment voor em?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geheugen en whiskey
En wat gaaf zeg, een eigen huisje!
dat klinkt zeker goed!!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Aure het volgende:
Ik heb net gekookt voor mn huisgenoten! Kleine courgettequiches als voorgerechtje, risotto met champignons als hoofd en een vruchtentaartje toe! Het viel erg in de smaak![]()
En nu ga ik snel mn huiswerk maken, ik kom vanavond nog wel even meekletsen en dan lees ik meteen terug
Ik ben sowieso de enige die de moeite neemt om een voor- en nagerecht te doenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klinkt zeker goed!!dat kunnen ze niet overtreffen
succes met huiswerk!
wat moet een mens zonder toetjequote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de enige die de moeite neemt om een voor- en nagerecht te doenNiet altijd hoor, meestal alleen hoofd- en nagerecht
Maar zelfs een nagerecht is te veel moeite voor de rest. Terwijl je toetjes ook gewoon kan kópen en dat doen ze dus ook niet
Oh jij ook? Ik heb net bloemkoolcurry achter mn kiezenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef rijsttafel het volgende:
Heel de dag gestudeerd thuis.![]()
Nu curry aan het koken!
HONGERRRRR
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat moet een mens zonder toetje![]()
ik eet altijd fruityoghurt van mona boordevol toe. de appeltaartvariant is zo ontzettend lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |