SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje. Ik vond het wel meevallen eigenlijkquote:
Vooral leuk omdat je hem niet zelf verzonnen hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dankje. Ik vond het wel meevallen eigenlijk.
Kan nog wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik dacht dat TS geil was. Wilde al bijna vrouwen pics posten
Bewijs!quote:
Joh, blader ff zelf door je topiclijst(en). Komt ook nog wel al wat gebraggel uit je toetsenbord, maar ook wel leuke dingen...quote:
Ja, weet ik. Ik wilde eventjes mijn geniale topics herzienquote:Op woensdag 29 september 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Joh, blader ff zelf door je topiclijst(en). Komt ook nog wel al wat gebraggel uit je toetsenbord, maar ook wel leuke dingen...
Waar kan ik mijn topic lijst vinden?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Joh, blader ff zelf door je topiclijst(en). Komt ook nog wel al wat gebraggel uit je toetsenbord, maar ook wel leuke dingen...
Zoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn topic lijst vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |